Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Wat voor karakter was hornage nu ook alweer? Qua uitstraling...
(PC is nogal traag dus terugzoeken duurt lang.) Ben bezig met de eerste scene
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.
Joh, jullie kennen me irl ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.
quote:
Ja dat was die meet dat iedereen in zijn eigen stamkroeg zat toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:33 schreef hornage het volgende:
Owjah, met de meet van januari 2007 was jij er ook? Of niet
Ik ben nooit op een meet geweest.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef hornage het volgende:
Mmm, weet ik zo niet, we zijn iig naar Blood Diamond geweest toen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef hornage het volgende:
Mmm, weet ik zo niet, we zijn iig naar Blood Diamond geweest toen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 | Een donkere woonkamer. Haardvuur brandt. In een feautuil zit FRED HORNAGE. In zijn handen een oud stuk papier. Naast hem ligt op een tafeltje een landkaart van Nederland. De kamer is opgeruimd en geordend. In zijn gezicht is een litteken te zien van een granaatscherf. Onder zijn neus prijkt een dikke snor, voorzien van de nodige rooksporen. FRED HORNAGE (V.O.) Het was makkelijker gezegd dan gedaan. De boodschap was duidelijk toen FMT belde... "Vindt Harry Patch". Ik had hem in geen jaren gezien, en alles wat ik had was deze aanwijzing. CLOSE UP: Het stuk papier Op het stuk papier staat het volgende: "Je zult me vinden in de stad van de twaalf zeeën. Mijn zwaard berg ik op tussen het kruis en de sterren. We zien elkaar weer wanneer de tijd rijp is." FRED HORNAGE (V.O.) Harry had het achtergelaten toen hij plots FMT verliet. Sindsdien heeft niemand ooit meer wat van hem gehoord en hij schijnt een teruggetrokken bestaan te leven. Het paste wel bij zijn drang naar raadsels en mysteries. Ik wist niet wat ik hiermee aanmoest, dus ik zocht de hulp van een erkende expert. INT. WERKKAMER (AVOND) In de werkkamer zit Fred Hornage achter zijn pc. Hij start zijn FireFox browser op en browst naar Google. FRED HORNAGE (leest op wat hij intikt) Twaalf zeeën.... Google laat een pagina zien waar hij niet veel aan heeft. FRED HORNAGE Dat is dus niets. Fred zucht. FRED HORNAGE (tikt weer) Kruis, zwaard en sterren... Dan valt zijn oog op een stuk tekst. |
Was gezellig toen.quote:
Hoe moet dat Machine Gun Mike?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Was gezellig toen.
Mensen, als je een FMT-SC topic opent of een Trivia topic, willen jullie 'm dan wel even in het subforum Films zetten? Dank u.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe moet dat Machine Gun Mike?
Twee zelfs.quote:
Okay ik zal er om proberen te denken!quote:
Wanneer is de volgende?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Twee zelfs.
We zijn ook nog een keer naar Scheveningen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |