* Nint -- Ik word al moe als ik naar die foto's kijk, wat een kwak "plekjes"quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:48 schreef MMach het volgende:
Mijn goesting is toch over vandaag. Mindnumbingly boring plamuurwerk. Maargoed, ik zit toch over halfweg daarmee.
Ik had een hele uitleg over m'n huidige job getypt, maar ik ga hem toch niet posten. Ik ga het er op houden dat deze job op m'n lijf geschreven staat en dat ik het niet beter had kunnen treffen (ook al is het niet gemakkelijk, ik zou niets anders willenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef Duderella het volgende:
Heee die MMach!![]()
Ik was al bang dat je in Dubai (toch?) zou blijven hangen en we je kwijt waren. Maar je bent er weer. Ik kijk, lees en huiver (van bewondering!) weer mee.
Dat zijn gewoon buizen van de centrale verwarming. Die zijn er in elke kamer, heb ik me nog nooit aan gestoordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ga je de buizen in de hoek gewoon opnieuw schilderen of ga je ze verstoppen achter een voorzetwandje oid?
Dat glasvlies, is dat nou echt zulk wonderspul?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:32 schreef Archont het volgende:
MMach kennende zal hij er nog glasvliesbehang over plakken, dus van scheuren hoeft ie niet veel te vrezen.
Voor zover ik weet is glasvlies sterk zodat je nooit scheuren krijgt, en het krimpt niet bij het opdrogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat glasvlies, is dat nou echt zulk wonderspul?
Ik moet ook nog behangen maar zit te twijfelen tussen glasvlies en raufasher.
Ik denk dat het ook sterk afhankelijk is van de klusser. Mmach heeft een voorkeur voor glasvlies en heeft zich bijzonder behendig er mee gemaakt. Ik zelf stuuc liever alles af met goudband omdat ik er ooit mee begonnen ben en er steeds handiger mee ben geraaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat glasvlies, is dat nou echt zulk wonderspul?
Ik moet ook nog behangen maar zit te twijfelen tussen glasvlies en raufasher.
Wat gebeurt er dan als de muur waar 't op geplakt zit tóch wil uitzetten als de zon erop staat? 'k Bedoel, dat zijn toch flinke krachten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:01 schreef Igen het volgende:
Voor zover ik weet is glasvlies sterk zodat je nooit scheuren krijgt, en het krimpt niet bij het opdrogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |