Ik bedoel dat je ook gewoon in Photoshop kan croppen en uitrekken. Is hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, voor die momenten dat ik mijn camera niet bij me heb en toch iets dichterbij wil fotograferen, heb ik er wel wat aan. Het ligt denk ik ook maar net aan hoe hoog je je standards stelt, en die zijn qua camerawerk sowieso al laaggespannen bij mij.
Jailbreaken, en 3G Unrestrictor kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:44 schreef Stpan het volgende:
Het is vast al 10.000x voorbij gekomen, maar is er een manier om de Youtube filmpjes de kwaliteit te verhogen? Het is echt om te huilen als je samenvattingen van voetbal op de iPhone wil kijken, er is niet eens een bal te ontdekken.
Streaming Tour de France ziet er 3x beter uit, hier is precies niets mee aan te vangen.
VROUWEN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Maar ik wil gewoon ook du moment kunnen zoomen/croppen/aardappelen.
Zelfde probleem hier Nashje. Gek word ik ervanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
Iemand ook last van NOS Teletekst? Krijg 'm sinds 3.0 vaak niet opgestart, of valt ie na een paar seconden uit.
Reboot doet dan wonderen, maar geen zin om elke keer te gaan rebooten om ff op teletekst te kijken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Hier doet Teletekst het prima.
Ik snap dat niet he... Koop je een telefoon van dik ¤600, gooi je er een foei lellijk hoesje van een paar euro's omheenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef cultheld het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)1~search.iphone%203g Hoesjes voor bijna niks.
Photogenequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Maar ik wil gewoon ook du moment kunnen zoomen/croppen/aardappelen.
de versie die in de appstore staat geeft geen problemen gooi het is weg en download het nog een keerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier Nashje. Gek word ik ervan.
En waarom? Zodat hij er mooier uit ziet als je hem verkoopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he... Koop je een telefoon van dik ¤600, gooi je er een foei lellijk hoesje van een paar euro's omheen
Je bedoelt die iPhone Shine-dingen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Jeeh het volgende:
Ik zag op Fok hier vaak reclame van bepaalde iPhone hoesjes.
Kan iemand me even helpen aan een link?
Vond ze destijds erg mooi, nu ik mn iPhone ook echt heb wil ik ze nog eens goed bekijkenAlvast bedankt!
Je kunt er ook een duurder en mooier hoesjes om plaatsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En waarom? Zodat hij er mooier uit ziet als je hem verkoopt.!
wat voor fout krijg je en wat heb je gedaan, jailbreak is niet illegaal, unlocken mag niet besproken wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
Is er aub iemand online die mij kan toevoegen op MSN?
Ik heb een paar vragen over het jailbreaken![]()
Komt er echt niet uit, hij blijft maar foutmeldingen geven, en ja, ik heb die online guides gevolgd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |