jammer, maar dan zie ik je volgende weekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee morgenavond verjaardagsvisite dus geen pride 8 was nog leeg in agenda dus die staat
slaap lekker en eet smakelijk bij la placequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, maar dan zie ik je volgende week
ga ik nu slaepen
ciao
tot nu toe alleen maar flessen rode wijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heb je trouwens allemaal voor je verjaardag gekregen stroekie?
Ben ikquote:
Misschien zit er wel ZuidAfrikaanse rode wijn bij...quote:
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot nu toe alleen maar flessen rode wijn
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?
ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjes
1 fles was al te veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, pas als je ze in een avond leeg drinkt
of niet zo vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:10 schreef Nuno_G het volgende:
Ik moet niet zo laat uitgaan, goodnight all![]()
![]()
![]()
hips
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:50 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! De vogeltjes fluiten vrolijk, en ik ben er een van.Ik kan niet fluiten maar dat terzijde.
dankjewel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef Yurithemaster het volgende:
nu ik er toch ben zet ik dan maar alvast de broodjes, koffie, jus, thee, melk, en voor bonnie wijn op tafel
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.
Zie ik eruit als een bioloog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?
Korter?quote:Ohja, heb ik weer, straks naar de kapper maar ik weet nu nog niet hoe ik 't wil.
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.quote:
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een bioloog?
[..]
Korter?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ja ik ken dat ja...mijn ex heeft Indonesisch bloed en had dat ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.
Tot op je schouders?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht en klaar voor de pride
Korte broeken weer vandaagWaarom zijn de weersites het nooit met elkaar eens?
iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.
Ga je trouwens leuke dingen doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar ik moet misschien nog HEUL lang (tot 10 in de ochtend)
kut. ik moet er ook maar eens achterheen gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo 2 kaarten voor Tori Amos... 2e concert
Weer terug naar bed of wakker blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |