In welk topic dan, ik dacht dat dit topic redelijk gepast was om bijwerkingen van swineflu-vaccinaties aan te geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat dat best in een ander topic mag
quote:The UK's medicines watchdog, the Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency, is already monitoring reported side effects from Tamiflu and Relenza and it is set to extend that surveillance to the vaccine.
Tamilfu is een anti-viraal middel, een pil. Geen vaccin.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In welk topic dan, ik dacht dat dit topic redelijk gepast was om bijwerkingen van swineflu-vaccinaties aan te geven.
[..]
Wanneer ga je het slikken dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tamilfu is een anti-viraal middel, een pil. Geen vaccin.
Waarom zou ik het slikken? Ik heb geen griepverschijnselen en hoor niet bij de risicogroep. Dan ga ik het niet zelf betalenquote:
Waar wacht je op ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom zou ik het slikken? Ik heb geen griepverschijnselen en hoor niet bij de risicogroep. Dan ga ik het niet zelf betalenAls ik wel tot die groep hoorde wel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Lambiekje het volgende:
Ja wel!! RIVM zegt dat Tamiflu helemaal niet nodig is als je de tacohoest hebt opgelopen. Nergens voor nodig.
Ohh wat heerlijk om gelijk te krijgen en dat RIVM de boel afgelopen maanden heeft opgehitst en nu schromelijk moet toegeven dat het toch allemaal wel meevalt en een mild griepje is.
Whahahahaha.
Je doet het erom he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar wacht je op ?
http://www.reuters.com/article/asiaCrisis/idUSN29361190
WASHINGTON, June 29 (Reuters) - Swine flu patients in Mexico were young and many were healthy before developing severe infections, doctors reported on Monday.
Maar intussen heeft Klink ons wel voor honderden miljoenen het schip ingestuurd met de producenten van Tamiflu, om elke inwoner 2 x een dosis te kunnen garanderen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een (relatief) onbekend virus waarbij men voorzichtig omspringt met "ach het valt wel mee" zodat het later gelukkig bijgesteld kan worden tot een milde griep.
Het RIVM heeft niks opgehitst, die zijn juist kalm gebleven ook in hun berichtgeving. Al die anti-medicijnen hobbyisten zaten er juist vol op zoals verontruste moeders en weet ik wat. Die staan nu voor aap (spreekwoordelijk) omdat het qua vaccinatie-drukte dus ook mee gaat vallen gelukkig. Dat is wat dat betreft ook een goed advies, en werkt die opgewekte massahysterie tegen.
Als jij gelijk zou krijgen zaten we allemaal verplicht aan een spuit met ziekteverwekkers en nano-tech. Dit is heel wat anders.
Nou, en?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:37 schreef Re het volgende:
dat is het vaccin Sal, niet de virusremmer
Lieg je nou met opzet of ben je echt een beetje dwaas?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef Re het volgende:
hij is het schip ingegaan met 34 miljoen vaccins, niet 34 miljoen doosjes tamiflu
Nee, jij leest de zaken niet goed. Pas sinds 2 weken terug is men begonnen met een kleine voorraad Tamiflu uitgeven aan apotheken etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Lieg je nou met opzet of ben je echt een beetje dwaas?
http://www.skipr.nl/actue(...)-met-zorg-33922.html
Jaja, dan moet ik in zo'n ander topic zijn, terwijl dit topic best als centraal iets kan fungeren voor bijwerkingen van FLU-gerelateerde injecties.quote:
Maar Tamilfu is een virusremmer in pilvorm. Dus ook geen injectie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jaja, dan moet ik in zo'n ander topic zijn, terwijl dit topic best als centraal iets kan fungeren voor bijwerkingen van FLU-gerelateerde injecties.
Tamiflu levert bizar, onverspelbaar en suicidaal gedrag op. Dat het een stom griepje verkort is een marketingleugen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap sowieso het nut niet van Tamiflu als dat de griepverschijnselen maar met 1 dag verkort.
Hier heb je natuurlijk wel bronnen van?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tamiflu levert bizar, onverspelbaar en suicidaal gedrag op. Dat het een stom griepje verkort is een marketingleugen.
bron... anders weg.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tamiflu levert bizar, onverspelbaar en suicidaal gedrag op. Dat het een stom griepje verkort is een marketingleugen.
Yeah.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar Tamilfu is een virusremmer in pilvorm. Dus ook geen injectie.
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar voor "de risico-groep" wel degelijk. Onderdrukken van symptomen kan complicaties voorkomen. Mensen sterven niet aan de griep maar aan de complicaties die het veroorzaakt. Vandaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Dat zeg ik, ik zie het nut van het gebruik niet in.
Komt de bron nog?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het nut voor de niet-risicogroep die het voorgeschreven krijgen. Wat is dan het nut?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar voor "de risico-groep" wel degelijk. Onderdrukken van symptomen kan complicaties voorkomen. Mensen sterven niet aan de griep maar aan de complicaties die het veroorzaakt. Vandaar.
het verkort de ziekteperiode en de symptomen zijn minder heftig, bij de een wat meer dan bij de ander, dat is het zo'n beetjequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het nut voor de niet-risicogroep die het voorgeschreven krijgen. Wat is dan het nut?
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met een dag, geen nut dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef Re het volgende:
[..]
het verkort de ziekteperiode en de symptomen zijn minder heftig, bij de een wat meer dan bij de ander, dat is het zo'n beetje
Voor bepaalde risicogroepen kan het wel iets uithalen als de ziekte minder hevig verloopt.quote:
en het verminderd de heftigheid van symptomen, dus je wordt niet zo ziek...quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Voor bepaalde risicogroepen kan het wel iets uithalen als de ziekte minder hevig verloopt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het nut voor de niet-risicogroep die het voorgeschreven krijgen. Wat is dan het nut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |