oh ik wilde dat dus net gaan replyen op je post in de vorige SC. Ik heb zelf eigk altijd best wel moeite met meer dan 1 wijntje nemen op zo'n borrel. Vind het inderdaad ook niet kunnen eigk maar ik voel me altijd zo'n muts danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
Sow!
BE wij hebben borrels gehad waar we nog over praten, waar chefs van de barkruk afvielen van de drank enzo. Ik vind dat dus gewoon niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, we willen details! Ook al ken ik die mensen niet, het blijft boeiend.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:51 schreef Belana het volgende:
toch waren het legendarische borrels en mega gezellig lois
Eens hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
Sow!
BE wij hebben borrels gehad waar we nog over praten, waar chefs van de barkruk afvielen van de drank enzo. Ik vind dat dus gewoon niet kunnen.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik wilde dat dus net gaan replyen op je post in de vorige SC. Ik heb zelf eigk altijd best wel moeite met meer dan 1 wijntje nemen op zo'n borrel. Vind het inderdaad ook niet kunnen eigk maar ik voel me altijd zo'n muts dan![]()
en idd soms kom je in een partij genante situaties terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wist blijkbaar nog wel de volgende dag wat hij gezegd had!![]()
neehoor, ik ben al goedgekeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Belana het volgende:
das idd vlot pinq!! moet je dan ook afvallen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en idd soms kom je in een partij genante situaties terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha oh myarme man.
ik ben na anderhalf glaasje al drunk![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
oh jawel, hoewel ik wel het idee had dat het even duurde voor het "Waar ken ik jou toch van" kwartje bij hem vielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Hij wist blijkbaar nog wel de volgende dag wat hij gezegd had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
omg wat genantquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Lois het volgende:
Ik werkte pas bij de bank en ging "eventjes" met Belana mee naar de borrel op vrijdagmiddag. Vervolgens netaan de laatste trein naar huis gehaald enzo. Beregezellig idd, maar ik drink ook niks (of weinig). Lallende collega's, chefs die van barkrukken aflazeren en die in een taxi gezet moesten worden naar huis en meer van dat soort dingen waar ik mijn ogen bij uitkeek.
Huup![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |