oh ik wilde dat dus net gaan replyen op je post in de vorige SC. Ik heb zelf eigk altijd best wel moeite met meer dan 1 wijntje nemen op zo'n borrel. Vind het inderdaad ook niet kunnen eigk maar ik voel me altijd zo'n muts danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
Sow!
BE wij hebben borrels gehad waar we nog over praten, waar chefs van de barkruk afvielen van de drank enzo. Ik vind dat dus gewoon niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, we willen details! Ook al ken ik die mensen niet, het blijft boeiend.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:51 schreef Belana het volgende:
toch waren het legendarische borrels en mega gezellig lois
Eens hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
Sow!
BE wij hebben borrels gehad waar we nog over praten, waar chefs van de barkruk afvielen van de drank enzo. Ik vind dat dus gewoon niet kunnen.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik wilde dat dus net gaan replyen op je post in de vorige SC. Ik heb zelf eigk altijd best wel moeite met meer dan 1 wijntje nemen op zo'n borrel. Vind het inderdaad ook niet kunnen eigk maar ik voel me altijd zo'n muts dan![]()
en idd soms kom je in een partij genante situaties terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wist blijkbaar nog wel de volgende dag wat hij gezegd had!![]()
neehoor, ik ben al goedgekeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Belana het volgende:
das idd vlot pinq!! moet je dan ook afvallen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en idd soms kom je in een partij genante situaties terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha oh myarme man.
ik ben na anderhalf glaasje al drunk![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
oh jawel, hoewel ik wel het idee had dat het even duurde voor het "Waar ken ik jou toch van" kwartje bij hem vielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Hij wist blijkbaar nog wel de volgende dag wat hij gezegd had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
omg wat genantquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Lois het volgende:
Ik werkte pas bij de bank en ging "eventjes" met Belana mee naar de borrel op vrijdagmiddag. Vervolgens netaan de laatste trein naar huis gehaald enzo. Beregezellig idd, maar ik drink ook niks (of weinig). Lallende collega's, chefs die van barkrukken aflazeren en die in een taxi gezet moesten worden naar huis en meer van dat soort dingen waar ik mijn ogen bij uitkeek.
Huup![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
Sow!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:59 schreef Belana het volgende:
cattie,Dat is het betere werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben wel een collegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die nogal handtastelijk wordt naar vrouwen als hij een glaasje op heeft. Iedereen weet dat en alle vrouwen blijven uit zijn buurt. Bij de Kerstborrel deelt hij voor bepaalde collega's de kerstpakketten uit. Er gaan vrouwen eerder weg om zijn kerstwens te ontlopen onder het motto "het kerstpakket vind ik wel op mijn bureau na de kerstvakantie".
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar kotsten mensen over andere mensen heen, werden collega's op het toilet betrapt, dat waren echt goeie feestjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
Nog lang niet zo genant als voor de collega (man) die met de directeur betrapt wasquote:
Het waren 4 bolletjes, hazelnoot (het liefst neem ik gewoon 4 bolletjes daarvan alleen alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef dutchie het volgende:
Hoe was het ijsje BE, maak me eens lekker.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn huidige baas is Australische en vind het sowieso ongehoord dat wij als bedrijf betalen voor alcoholische versnaperingen voor het personeel.![]()
![]()
Ze had overlegd met onze boekhoudster of we de regels daarvoor aan konden passen.
Die heeft maar uitgelegd dat je het in Europa echt niet voor elkaar kan krijgen om te zeggen 'je mag wel een gast mee uit lunchen nemen, maar er mag geen wijntje bij geschonken worden'.
Vivaldiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef Belana het volgende:
ik ga zooooooo ijs halen van de week met zijn allen
dan maar even niet zo lijntechnisch verantwoord! Vivaldi here we come
ja goed he!quote:
ook dan niet echtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:51 schreef p_iglet het volgende:
werkborrels geen ervaring mee...
Maar de favoriete plek van mijn collega's om te gaan stappen is het stadhuisplein in r'dam en dan met name de skihut![]()
![]()
Ow ja mijn collega's zijn geen 16-20, maar 23-40 jaar oud....![]()
Nou echt van ze lang zal ze leven niet... ik wil best gezellig sociaal doen en mee uit eten ofzo... maar naar de skihut nee dank je... Dat is volgens mij alleen leuk als je STRAAAALbezopen bent, en laat ik nou nauwelijks alcohol drinken.
Als je snel wil kunnen eten, en zeker wil weten dat de kip gaar is, zou ik ze wel ff voorkoken jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:51 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat wij morgen maar gaan bbq-en, het beloofd tenminste aardig weer te worden. Iris wil graag kip kluiven, als ik nou drumsticks koop moet ik die dan eerst even voorkoken? Weet iemand dat? Stout?
Vivaldi is DE ijssalon in Hoornquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef dutchie het volgende:
Belana, Vivaldi?
Waar?
Straks sta ik nog in dubio in Amsterdam; Coffee Company of Vivaldi...
(die frozen coffees van CC, verder zeg ik niks)
Schaap kent hem ook en ging er ook regelmatig heen, zegt iequote:
Doe dat wijntje maar nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:03 schreef Saffier het volgende:
Lois, nou vergeet ik het wéér bijna, gefeliciteerd met je roze kleurtjewat een mijlpaap zeg!
Jawel Cars als in Bliksem McQueer en hoe heten al die rotblikkies ook alweer. Maar dat is niet overduidelijk, dus niet erg. Ik haat themakleren!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Taartesfee, het is toch niet van Cars (als in Cars), maar gewoon van cars (als in autootjes)?
Belana, weer wat geleerd vandaag dus!
Pinquit, wat spannend! Ik heb het bij twee mensen in mijn omgeving 'zien' gebeuren (nouja, het voor en na dan, niet de ingreep zelf) en die waren beiden tevreden, zowel over het opereren als het resultaat!
En Loïs, gefeliciteerd met je mijlpaal!
Had ik dat geweten, dan had ik het nog wel even opnieuw overwogen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawel Cars als in Bliksem McQueer en hoe heten al die rotblikkies ook alweer. Maar dat is niet overduidelijk, dus niet erg. Ik haat themakleren!
ik vermoed dat ze dan helemaal niet meer naar huis gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huup waarom?
Gooi een glas water in je schoot en schreeuw dat je vliezen zijn gebroken, misschien gaan ze dan weg!
Ik wil ook bbq morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nja geen idee waarom ze de hele dag komen, ik heb afgesproken met B. dat hij ze meeneemt naar Intratuin om een tijdje rond te sjouwen en te lunchen enzo want ik red geen hele dag hoor.
dr staat een campingbedje nuquote:
quote:
hehehehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huup waarom?
Gooi een glas water in je schoot en schreeuw dat je vliezen zijn gebroken, misschien gaan ze dan weg!
Ik wil ook bbq morgen
Late reactie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:59 schreef Belana het volgende:
bestaat dat, grijze spoeling?
Tot morgenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat ook haar bedje opzoeken...
Tot morgen!
Ja, tot morgen!quote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga eens slapen dames, welterusten en tot morgen!
he grappig, eindelijk een verschil tussen sven en piet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef easy-going het volgende:
Ik koop niks meer zonder Sven eigenlijkHet is me al verschillende keren gebeurd dat er truien vrijwel ongedragen te klein zijn geworden
![]()
Als het écht écht niet anders kon of "nou dan doe ik die wel een keer aan voor jou Mama" dan werd het weleens gedragen.
De laatste maanden kijk ik bij het aankleden eigenlijk niet meer naar hem om. Ik bepaal overigens wel of het korte/lange mouwen of korte/langebroeken weer is.
En hij is altijd heel trots als hij bijelkaar passende broek/shirt/sokken heeft uitgezocht.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Thuisbezorgd.NL (thuisbezorgd) is now following your tweets on Twitter.
*proest*
we hebben de laatste tijd idd wel vaak gebruik gemaakt van thuisbezorgd.nlmaar da's toch geen reden me te gaan stalken?
![]()
Ik was nog bezigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:45 schreef bixister het volgende:
graag ook een linkje naar Knols koek, freecell. wil wel even zien wat ik eet.![]()
goeiemorgen, ik ben er ook. maar eigenlijk aan het werk ipv aan het fokken.
Ik doe met je mee. lekker beetje suiker erin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:09 schreef fIoortje het volgende:
mogguh! doe mij maar thee vanochtend.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:21 schreef Belana het volgende:
een aantal van jullie zitten op de laatste loodjes he?gaat dat toch hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |