abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:41:39 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71499803
Hai, ik heb net een geinteresseerde koper die vroeg of ik chques accepteer.

De koper woont in Engeland.

Hoe verzilver je een cheque, nooit gedaan namelijk. En moet ik hiervoor perse bij een Engelse Bank zijn ofzo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71499837
Ik zou de desbetreffende nigeriaan even vragen waarom het via een cheque moet
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:44:37 #3
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_71499895
dus je denk echt dat je geld krijgt voor zo'n cheque...? veel succes en ik zou maar vast een therapeut bestellen die je uit de put haalt waar je vast en zeker in terecht zult komen.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 20:46:08 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71499952
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef wapwip het volgende:
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71499977
quote:
cheque accpeteren uit engeland?
Ik zou dat zeker niet accpeteren als ik jou was
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71500018
Het zal wel een oplichter zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71500121
419-Scam
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:51:46 #8
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71500137
Stuur hem een baksteen op
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71500149
Is het een kado voor z'n dochter die in een ander land woont?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71500169
In Engeland zijn cheques nog vrij gebruikelijk. Je kunt de cheque aan je eigen bank sturen, die storten het dan op je rekening. Daar brengen ze wel kosten voor in rekening, wat ik mij herinner 12,50 euro bij de Postbank, plus alle extra moeite van het opsturen natuurlijk.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:53:11 #11
148823 znarch
ondertitel
pi_71500190
ik zou het doen, die worden namenlijk goed ge-checked
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71500281
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai, ik heb net een geinteresseerde koper die vroeg of ik chques accepteer.

De koper woont in Engeland.

Hoe verzilver je een cheque, nooit gedaan namelijk. En moet ik hiervoor perse bij een Engelse Bank zijn ofzo?
Om even op je laatste 2 vragen in te gaan:
Een cheque kan je verzilveren bij elke nederlandse bank, ongeacht of het een nederlandse of een buitenlandse cheque is. Voor buitenlandse cheques betaal je wel kosten (nederlandse cheques waarschijnlijk ook, maar minder). Zo zou eens ik om een ierse cheque van 0,03 euro ( ) te innen 13,50 euro moeten betalen. Niet gedaan natuurlijk.

Maar luister maar naar de andere opmerkingen in dit topic. Om het even duidelijk te maken: als je zegt dat je cheques acceptereert, ben je je produkt kwijt en krijg je geen geld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:57:37 #13
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71500338
in engeland zijn cheques volgens mij nog vrij normaal om mee te betalen. Ze staan er zelfs mee in de supermarkt te betalen, erger je je dood aan.
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_71500341
Je verzendt je product toch niet voordat het geld op je rekening staat?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71500382
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef wapwip het volgende:
pi_71500395
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:57 schreef Jordy-B het volgende:
Je verzendt je product toch niet voordat het geld op je rekening staat?
Zelfs kan nog kan het in sommige gevallen weer van je rekening worden afgehaald...
pi_71500413
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zelfs kan nog kan het in sommige gevallen weer van je rekening worden afgehaald...
Ja, maar niet als iemand met cheques werkt. Die ontvang je, verzilver je en je verstuurt het product naar de koper. Kan je de cheques niet verzilveren, dan verstuur je het product niet.
pi_71501244
Ik zou met de koper en cheque samen naar bank gaan.
Daar kan je direct verzilveren. vervolgen het product geven
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:32:34 #19
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_71501261
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik zou met de koper en cheque samen naar bank gaan.
Daar kan je direct verzilveren. vervolgen het product geven
retourtje engeland
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_71501526
Laat ze de cheques maar opsturen en je houdt het product gewoon voor jezelf totdat je het geld daadwerkelijk in handen hebt. Geen problemen, geen risico. Het is natuurlijk een oplichter, maar op die manier kan er eigenlijk niets fout gaan...
pi_71501985
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar niet als iemand met cheques werkt. Die ontvang je, verzilver je en je verstuurt het product naar de koper. Kan je de cheques niet verzilveren, dan verstuur je het product niet.
Jawel, ook als je met cheques werkt.
Banken geven jou namelijk het geld voordat zij het hebben ontvangen van degene die de cheque heeft uitgeschreven. Dus de bank maakt het geld van de cheque over naar jouw rekening en neemt dan contact op met de bank waar de cheque vandaan komt. Die checkt (harhar) of er genoeg slado op de rekening staat van degene die de cheque heeft uitgeschreven en zo ja, transfereert het geld naar jouw bank.
Zo nee, krijgt jouw bank dat te horen en zal het geld terughalen van jouw rekening.

Het zal ongetwijfeld een beetje anders in z'n werk gaan, maar dit zijn volgens mij de grote lijnen van het hele cheque-gebeuren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:01:49 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71502192
Bedankt voor de informatie. Ik zie dan toch af van dat cheque gebeuren.
Paypal of een money transfer per iban-bic moet ie toch ook wel kunnen accpeteren denk ik.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71502461
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jawel, ook als je met cheques werkt.
Banken geven jou namelijk het geld voordat zij het hebben ontvangen van degene die de cheque heeft uitgeschreven. Dus de bank maakt het geld van de cheque over naar jouw rekening en neemt dan contact op met de bank waar de cheque vandaan komt. Die checkt (harhar) of er genoeg slado op de rekening staat van degene die de cheque heeft uitgeschreven en zo ja, transfereert het geld naar jouw bank.
Zo nee, krijgt jouw bank dat te horen en zal het geld terughalen van jouw rekening.

Het zal ongetwijfeld een beetje anders in z'n werk gaan, maar dit zijn volgens mij de grote lijnen van het hele cheque-gebeuren.
Je hebt gelijk... Ik had er even niet bij stilgestaan dat je cheques niet in contanten kan verzilveren.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:14:07 #24
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_71502524
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Paypal of een money transfer per iban-bic moet ie toch ook wel kunnen accpeteren denk ik.
Alsof Paypal zo veilig is voor verkopers
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_71502632
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Alsof Paypal zo veilig is voor verkopers
Nou ik heb alleen gezeik met kopers uit Italie en dat is ongeveer 2-3% dus dat vind ik redelijk acceptabel.
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Werkte het maar zo makkelijk in Nederland.
pi_71505538
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:32 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

retourtje engeland
lekker vakantie in england! of andersom mag ook..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:18:43 #27
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_71505945
Laat hem maar via Paypal betalen ...als dat al teveel moeite is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')