FTDquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:38 schreef livalo het volgende:
Wat is een goede site om films te downloaden?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:38 schreef livalo het volgende:
Ik heb net namelijk 5 dvd's en 3 cd's besteld, dus ik vind dat ik nu wel mag gaan downloaden, wat ik normaal nooit doe.
Muziek download ik wel, maar films niet, gewoon omdat ik niet weet hoe ik eraan moet komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Muziek download ik wel, maar films niet, gewoon omdat ik niet weet hoe ik eraan moet komen.
heeft je providah geen nieuwsgroepen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn usenet abo is afgelopen en ga volgende week weg, dus nu kan ik niet downloaden.
Ik ben een grote computer- en internetn00b.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG
FTD NIEUWSGROEPEN TORRENTS
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:48 schreef Juicyhil het volgende:
Wanadooze hebben het wel, maar die retentie is lame.
http://binaries4all.nl/beginners/quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben een grote computer- en internetn00b..
* gaat toch maar FTD bekijken.
quote:Lieke zegt:
ik wil je wel bier geven? t
Mr. Thom zegt:
je wilt me onbeperkt geven? dankje lief meiske
OMG lieke wil je geven.quote:
Wie niet.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://binaries4all.nl/beginners/
lees dat eerst maar evendan snap je het
Dat bier stond er helemaal niet tussen.quote:
hihi, mijn tent?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat bier stond er helemaal niet tussen.
TPBquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:38 schreef livalo het volgende:
Wat is een goede site om films te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |