quote:Astronaut Koichi Wakata komt terug op Aarde met hetzelfde ondergoed dat hij de hele maand gedragen heeft tijdens zijn ruimtereis.
Het ondergoed is ontwikkeld om geurtjes-vrij te zijn. Pas toen de shuttle Endeavour terug keerde naar de Aarde vertelde de Japanse astronaut zijn collega's over het ondergoed experiment.
"Ik droeg het voor een maand, de andere leden van de crew hebben de hele maand niet geklaagd, dus ik denk dat het experiment geslaagd is
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_ondergoed_maa.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik ben wat dat betreft van de goeie stempel en trek twee maal in de week schoon ondergoed aan.
Ehm, één dag? Iedere dag schoon ondergoed lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang draag jij je ondergoed voordat je schoon aantrekt ?
[..]
De vraag is hoe lang draag jij je ondergoed voordat je schoon aantrekt ? Ik ben wat dat betreft van de goeie stempel en trek twee maal in de week schoon ondergoed aan. Op vrijdagavond voor het weekend en op maandagmorgen na het weekend. Alleen in de vakanties vind ik een keer in de week meer dan zat .
Dus ja ik begrijp dat wel van die Jap.
P.s alle Fokkers alvast een mooi weekend toegewenst
inderdaad iedere dag natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Ehm, één dag? Iedere dag schoon ondergoed lijkt me niet meer dan normaal.
Ik ben wat dat betreft van de goeie stempel en trek twee maal in de week schoon ondergoed aan.
Last van incontinentie ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
[..]
inderdaad iedere dag natuurlijk!
Nou ja, nu je het zo zegt, iedereen die dagelijks schoon ondergoed aantrekt heeft inderdaad last van incontinentie. Verklap je mijn geheimpje niet?quote:
Nee. Vertel eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:49 schreef buachaille het volgende:
Ik stel voor om Paris Hilton of Britney Spears maar eens een maandje de ruimte in te schieten. Jullie weten wel waarom
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou ja, nu je het zo zegt, iedereen die dagelijks schoon ondergoed aantrekt heeft inderdaad last van incontinentie. Verklap je mijn geheimpje niet?
Met een stoma . aangezien er geen pleejuffrouw in zo 'n ruimtestation aanwezig is ..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:49 schreef buachaille het volgende:
Ik stel voor om Paris Hilton of Britney Spears maar eens een maandje de ruimte in te schieten. Jullie weten wel waarom
Kan ook anders ..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:53 schreef Misan het volgende:
ik trek alleen een nieuwe aan na het poepen!
Ben jij de Babbelbox ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang draag jij je ondergoed voordat je schoon aantrekt ? Ik ben wat dat betreft van de goeie stempel en trek twee maal in de week schoon ondergoed aan. Op vrijdagavond voor het weekend en op maandagmorgen na het weekend. Alleen in de vakanties vind ik een keer in de week meer dan zat .
Dus ja ik begrijp dat wel van die Jap.
P.s alle Fokkers alvast een mooi weekend toegewenst
Of je post ff een foto van 2,3 MB gehost op een trage site met een verbinding van 30-40 Kb/sec.quote:
wrom.. met sokken kan je rustig een week doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef superworm het volgende:
Trek ander ondergoed aan als ik ben wezen douchen. Da's ongeveer om de dag. Sokken trouwens wel elke dag een nieuw paar.
en jij gelooft dat ie serieus is...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:04 schreef swollywood het volgende:
TS doucht dus ook max. 2x per week?Kan me niet voorstellen dat als je net fris en schoon onder de douche vandaan komt je zo weer in je vuile onderbroek stapt.
Zoals die goede oude tijd, waar je als puber minuten moest wachten tot een naaktfoto laadde, en je tergend langzaam steeds meer te zien kreegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of je post ff een foto van 2,3 MB gehost op een trage site met een verbinding van 30-40 Kb/sec.
Zelfs met mijn 20 Mbit abonnement komt ie hier nog millimeter voor millimeter op het scherm.![]()
Ik zie je al lopen met je GROB NRÖJB boven je broek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik draai hem na 2 dagen binnenstebuiten, waarna ik er weer 2 dagen tegenaan kan... Eens in de 4 dagen dus
Als je je reet niet kunt vegen hoe trek je dan een schone onderbroek aan ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:27 schreef Oproerkraaier het volgende:
Mensen die iedere dag een schone onderbroek aandoen schijten iedere dag in hun broek, zijn incontinent of kunnen hun reet niet vegen...
Waar wordt je onderbroek dan vies van, dat je twee keer per dag een nieuwe aan moet doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik trek elke dag een andere (sensuele) onderbroek aan. Soms 2 per dag. Ik vind dat je gewoon schoon moet zjin. Geen kanten onderbroeken, daar ben ik niet zo van.²
Een beetje onsmakelijk om me hier over te laten, maar euh, soms douche ik 2 keer per dag, als het echt warm is, en ik ga nooit en te nimmer na een douche dezelfde onderbroek aan doen. Never nooit niet. Nee. Niet? Nee!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waar wordt je onderbroek dan vies van, dat je twee keer per dag een nieuwe aan moet doen?
Ik kijk altijd naar het papiertje maar dat is meer praktisch... gewoon zien of je je reet goed hebt afgeveegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je je reet niet kunt vegen hoe trek je dan een schone onderbroek aan ?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een beetje onsmakelijk om me hier over te laten, maar euh, soms douche ik 2 keer per dag, als het echt warm is, en ik ga nooit en te nimmer na een douche dezelfde onderbroek aan doen. Never nooit niet. Nee. Niet? Nee!²
Dus als je naar het Zwembad gaat neem je schone kleren mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Jah... noem het een dwangneurose of wat dan ook, maar dat heb ik ook.
Als ik gedouched heb, dan pak ik schone kleding.
Dat "kan" op de één of andere manier niet anders.
Ik wil niet weten wat het kost om voor 1 maand onderbroeken de ruimte in te sturenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef woid het volgende:
[..]
wrom.. met sokken kan je rustig een week doen.
ze worden een beetje hard, maar als je ze weer aan hebt worden ze vanzlef weer zacht door de temperatuur.
Die doen geen slipje aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:41 schreef DJKoster het volgende:
Hoe zou dat zijn bij vrouwelijke astronauten?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |