Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meetquote:
'avond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef ObviousClone het volgende:
PFff ik kan niet slapen :/ Morgen moet ik redelijk vroeg op dus ik weet dat ik me morgen weer voor m'n kop ga slaan dat ik nu nog een film aanzet.
Nu word het topic plots weer spannend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meet
Hoezo zie je dat op die manier?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meet
Sensatiezoeker!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Nu word het topic plots weer spannend.
omdat het na al die tijd nog zo voeltquote:
Misschien een beetje.quote:
Echt? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
omdat het na al die tijd nog zo voelt
Ach een beetje sensatie om mezelf vind ik ook niet heel erg hoor. Gebeurt er nog es wat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef Nomi86 het volgende:
Weltrusten Djayzz!
Ja sensatie als het om anderen gaan is altijd leuk
Nee gek jij hoeft geen sorry te zeggen , maar zie pmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:52 schreef Nomi86 het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.
Sorry dan.
Ik zie het niet op die manier.
Mooi verstandige meid, slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:08 schreef Nomi86 het volgende:
Ik denk altijd wel na voordat ik stomme dingen doe!
En nu ga ik slapen
Ciao!
Dan wordt vandaag een mooie dag om er eens flink tegenaan te gaan!quote:
Ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt vandaag een mooie dag om er eens flink tegenaan te gaan!
Als je dan maar geen 2,5 uur over die tien meter gaat doen vandaag...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik zal wel moetenMaar goed ik begin lekker vroeg vandaag
Ben ik ook vroeg klaar
Tryingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan maar geen 2,5 uur over die tien meter gaat doen vandaag...
Ik zeg dat het je gewoon weer gaat lukken!quote:
Dat zeg ik ook elke dag, tot ik daar daadwerkelijk ben, en dan begin ik te twijfelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg dat het je gewoon weer gaat lukken!
quote:
* Jannuk mompelt iets over keuken en badkamer plaatsen en een beetje voorslapenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je huisje is nog niet af, nog even wachten
owjee, hoe komt het?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:49 schreef mrbox het volgende:
Het word wel een leuk dag / avond maar wat heb ik slecht geslapen zeg
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef Catbert het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteravond weer een date gehad met die meid die'k leuk vindt, was weer super gezellig! Bij 't afscheid nemen heel uitgebreid gaan zoenen (kreeg het idee dat ze zat te twijfelen om me naar boven te vragen), was helemaal superZe is verdorie gewoon echt leuk, en dat kan gewoon niet zo snel weer. *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |