Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meetquote:
'avond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef ObviousClone het volgende:
PFff ik kan niet slapen :/ Morgen moet ik redelijk vroeg op dus ik weet dat ik me morgen weer voor m'n kop ga slaan dat ik nu nog een film aanzet.
Nu word het topic plots weer spannend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meet
Hoezo zie je dat op die manier?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat jij er uit ziet als iemand waar ik toen echt vreselijk mee op mijn bek ben gegaan met een date/meet
Sensatiezoeker!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Nu word het topic plots weer spannend.
omdat het na al die tijd nog zo voeltquote:
Misschien een beetje.quote:
Echt? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
omdat het na al die tijd nog zo voelt
Ach een beetje sensatie om mezelf vind ik ook niet heel erg hoor. Gebeurt er nog es wat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef Nomi86 het volgende:
Weltrusten Djayzz!
Ja sensatie als het om anderen gaan is altijd leuk
Nee gek jij hoeft geen sorry te zeggen , maar zie pmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:52 schreef Nomi86 het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet.
Sorry dan.
Ik zie het niet op die manier.
Mooi verstandige meid, slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:08 schreef Nomi86 het volgende:
Ik denk altijd wel na voordat ik stomme dingen doe!
En nu ga ik slapen
Ciao!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |