Yankee vult aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anna Lindquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Yankee het volgende:
(19 juni 1957 – 11 september 2003) was een Zweeds politica. Zij was minister van Milieuzaken van 1994 tot 1998 en minister van Buitenlandse Zaken van 1998 tot haar dood.
overleed op 11 september 2003 op 46-jarige leeftijd in het ziekenhuis aan verwondingen in borst, buik en arm, die haar de dag tevoren toegebracht waren met een mes. Op het moment van de aanval was zij met een vriendin aan het winkelen in het warenhuis NK in Stockholm. Zij werd ten tijde van de aanval niet bewaakt.
Wie?
Stand deel 1687:quote:
Nee, wel een ook een beetje een vergane glorieclub.....quote:
ah, feijenoordquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wel een ook een beetje een vergane glorieclub.....
Ook niet.... wel ooit de tegenstander in een Legendarische wedstrijd...... de club is niet uit NL.....quote:
Nee...... ze waren ook niet lang geleden tegenstander van Ajax.....quote:
Heel recent waren ze de tegenstander van Ajax.......quote:
Close.....quote:
quote:
Remy Bonjaskyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:22 schreef tomtomaat het volgende:, bijgenaamd The Flying Gentleman (Paramaribo, 10 januari 1976) is een Nederlands-Surinaams thaibokser, die momenteel uitkomt in de K-1-toernooien en de huidige wereldkampioen K-1 is.
Wie?
Stand deel 1687:quote:
Ook wel eens geweest dus?quote:
Ja ik stond er ook verbaasd van toen ik het las.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:43 schreef tomtomaat het volgende:
Ben er inderdaad wel eens geweest..., maar dat het zo oud was wist ik niet.
Dat ligt niet ten oosten van Baliquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Bali?
Zeg doe eens niet zo scherp tegen iemand die om vier uur s'nachts nog in Maastricht liep.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ligt niet ten oosten van Bali
Lombok?
Stand deel 1687:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ligt niet ten oosten van Bali
Lombok?
Klopt. Daar mag je dus niets van verklappen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:01 schreef Siniti het volgende:
rorschach!!
A New Hopequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:03 schreef Siniti het volgende:
Noem alle 6 de Star Wars film bij de volledige naam.
En we hebben een fanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
A New Hope
The Empire Strikes back
Return of the Jedi
The phantom Menace
Attack of the clones
Revenge of the sith
Ja dat klopt. Ik leest ook wel de boeken van Star Wars maar ik ben niet zo'n fanboy dat ik als Darth Vader verkleed rond loop....quote:
Belgische reeks van Jean van Hamme en William Vance.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |