quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
CampZone van start
Tering wat ben je dan voor een kutnerd als je daar heen gaat, je kan af en toe wel een potje kaarten met maten of je 360 van zolder halen en een potje Burnout spelen onder het genot van een paar biertjes... Maar om nou naar zoiets te gaan dan ben je wel een grote nerd. Ik ben ook bang dat er alleen Emimich look-a-likes komen.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wil je ajb je smoel houden, je gaat naar zoeen nerd kamp en nog loop je te zeiken dat sociale mooie mensen je afzeiken, kanker toch op en stik in een stuk of tien pixels.
z'n vriendin is een halve autist, laat die het maar niet horenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dit zijn nog maar enkele posts. Eindelijk eens iemand die autistisch tuig e.d. aanpakt en zegt waar het op staat. Met hem als mod wordt FOK! wel verlost van dit schorum!
Klacht: Mr. Cooper is (nog) geen KLB-mod.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef Acinonyx het volgende:
Och hij houdt van anime en metal dus Mr. Cooper for president !
Waar ik te bang voor ben?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:18 schreef TNA het volgende:
Iemands hielen likken omdat diegene dingen durft te posten waar jij te bang voor bent. Ga uithuilen bij je mama.
Blijkbaar, waarom zou je iemand anders zo zielig verheerlijken? Of je bent gewoon incompetent. Je mag kiezen hoor.quote:
Ja, je mag kiezen ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijkbaar, waarom zou je iemand anders zo zielig verheerlijken? Of je bent gewoon incompetent. Je mag kiezen hoor.
Zie hem serieus zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijkbaar, waarom zou je iemand anders zo zielig verheerlijken? Of je bent gewoon incompetent. Je mag kiezen hoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef Acinonyx het volgende:
Och hij houdt van anime en metal dus Mr. Cooper for president !
Hè, muziekdiscussies?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie hem serieus zijn.![]()
Als je m'n postgeschiedenis een beetje kende had je wel geweten dat er weinig dingen zijn die ik niet durf te zeggen, zeker tegen autisten.
Pft, hij durft ten minste dingen te zeggen hier waar jij en ik niet eens over durven te dromen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |