abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71513669
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef jkdjjsop het volgende:
En daarbij moeten we ook vooral niet schromen om tuig waar we nog vanaf kunnen, zoals criminele/extremistische/luie allochtonen met dubbele nationaliteit, de Nederlandse nationaliteit weer te ontnemen en terug te sturen naar het land van herkomst. Óók als dit tuig in Nederland is geboren.
Hoe wil je dit realiseren? Dit is in strijd met wetten en verdragen.
pi_71513690
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoe wil je dit realiseren? Dit is in strijd met wetten en verdragen.
wetten en verdragen kun je aanpassen ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71513715
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef qonmann het volgende:

[..]

wetten en verdragen kun je aanpassen ..
Heb je ook enig idee over hoe dat in zijn werk gaat?
pi_71513754
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef nikk het volgende:

[..]

Nee. Vreemdelingenbeleid is een nationale aangelegenheid. Nederland grenst dus helemaal niet aan Marokko. Jouw verhaal zou kloppen als de Marokkaanse immigranten in Nederland grotendeels afkomstig zouden zijn uit andere Europese landen. Maar dat is niet het geval.
Huh, hoezo andere Europese landen, ze komen hier uit Marokko en daar uit Mexico. Alleen dat ze hier dan legaal komen en daar grotendeels illegaal.

Wat illegaal met een bootje over komt steken zijn dan over het algemeen ook geen Marokkanen, in tegendeel, Marokko heeft, samen met Spanje, een bufferfunctie .. en het absurde in deze is dat Marokko, wat de meeste klappen opvangt, nou juist veroordeelt wordt voor de harde maatregelen die zij (moeten) nemen om niet zelf overspoeld te worden in dat proces.

Wat dat dat aangaat vraag ik mij wel eens af hoe de reactie zou zijn als Nederland/Europa beslist om alle Marokkanen uit te wijzen, iets wat sommigen hier schijnen te ambiëren .. gewoon een strook vrij maken voor doortocht naar Europa bvb, met wat botenverhuur erbij, goeie business lijkt mij, leuk lesje over wat er kan gebeuren als je eenzijdig contracten op zegt. Duur lesje ook, ik vermoed dat al die vreemdelingen tegenhouden, al deel je de kosten met andere landen, een aardige cent zou gaan kosten.
pleased to meet you
  Donald Duck held zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:45:42 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71513867
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee over hoe dat in zijn werk gaat?
Als de wil er echt is, kun je verdragen gewoon eenzijdig opzeggen en de middelvinger opsteken naar de rest.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_71513889
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als de wil er echt is, kun je verdragen gewoon eenzijdig opzeggen en de middelvinger opsteken naar de rest.

Heb je wel eerst een kamermeerderheid nodig.
  Donald Duck held zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:47:43 #207
46149 __Saviour__
pi_71513912
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:46 schreef Meh7 het volgende:

Heb je wel eerst een kamermeerderheid nodig.
Het is mogelijk, daar gaat het om. Maar jij gooit in topics zoals deze altijd enorm graag met die verdragen, alsof die permanent en oppermachtig zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71513949
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het is mogelijk, daar gaat het om. Maar jij gooit in topics zoals deze altijd enorm graag met die verdragen, alsof die permanent en oppermachtig zijn.
Het is mogelijk dat de PVV een kamermeerderheid verkrijgt?
pi_71514086
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Huh, hoezo andere Europese landen, ze komen hier uit Marokko en daar uit Mexico. Alleen dat ze hier dan legaal komen en daar grotendeels illegaal.
Maar Nederland ligt niet naast Marokko. De migratie van Mexico naar de VS is onvergelijkbaar met de migratie van Marokkanen naar Nederland.
  Donald Duck held zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:55:11 #210
46149 __Saviour__
pi_71514092
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:49 schreef Meh7 het volgende:
Het is mogelijk dat de PVV een kamermeerderheid verkrijgt?
Het is absoluut niet onmogelijk, hoe graag jij je hoop daarop ook vestigt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71514151
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De Standaardverdediging van Links als je iets wilt veranderen wat zij niet bedacht hebben..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71514152
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het is absoluut niet onmogelijk, hoe graag jij je hoop daarop ook vestigt.
Dream on. 76 zetels praat je dan over. Ik zwijg nog over de 2/3 meerderheid die nodig is om de Grondwet te wijzigen.
  Donald Duck held zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:58:53 #213
46149 __Saviour__
pi_71514183
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:57 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dream on. 76 zetels praat je dan over. Ik zwijg nog over de 2/3 meerderheid die nodig is om de Grondwet te wijzigen.
Zoals ik zei, blijf daar vooral aan vasthouden en erop hopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71514213
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zoals ik zei, blijf daar vooral aan vasthouden en erop hopen.
Wat is realistischer? Dat de PVV wel of geen 75+ zetels weet te halen? Ik denk dat vooral jij aan het hopen bent.
pi_71514219
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Maar Nederland ligt niet naast Marokko. De migratie van Mexico naar de VS is onvergelijkbaar met de migratie van Marokkanen naar Nederland.
Klopt. En ook:
USA-Mexico: landsgrenzen. (makkelijker om over te steken)
EU-Marokko: zeegrenzen.
  Donald Duck held zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:05:05 #216
46149 __Saviour__
pi_71514320
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Klopt. En ook:
USA-Mexico: landsgrenzen. (makkelijker om over te steken)
EU-Marokko: zeegrenzen.
Dat houdt ze niet tegen. Het is niet zo extreem erg als in de VS, maar alsnog met ladingen komen ze tegelijk aan in gammele bootjes. En dan is er ook nog eens Spaanse enclave ergens daar aan de Afrikaanse noordkust. Als het tuig daar binnen weet te komen, zijn ze op EU-grondgebied en moeten ze helaas in de asielprocedure worden opgenomen. En dan voerde Spanje laatst ook nog eens zo'n generaal pardon uit, wat enorm aanzuigend werkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:13:53 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71514479
Wilders is gek.

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2405&Itemid=14

Hij maakt er een punt van dat op financiële jaarverslagen " In the name of Allah" staat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71514489
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Het uitgangspunt in deze was dan ook "Amerika zou geen kansloze Marokkanen binnenlaten, wij wel" .. nou, de laatste keer dat ik keek lag Marokko niet naast Amerika, zijn veel Mexicanen illegaal etc ..

Mi kan je alleen wel Europa enigszins vergelijken met de States, als je op plek A binnenkomt en toegang krijgt kan je je daarna vrij bewegen door alle lidstaten van de unie
pleased to meet you
pi_71514493
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders is gek.

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2405&Itemid=14

Hij maakt er een punt van dat op financiële jaarverslagen " In the name of Allah" staat.

²
Kamervragen nog wel?!
pi_71514629
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kamervragen nog wel?!
Kan iemand die man even uitleggen wat de sharia eigenlijk is .. toch wel erg pijnlijk als een volksvertegenwoordiger zijn oordeel klaar heeft terwijl die geen idee heeft waarover het gaat.
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')