Wat is dit nou weer voor nutteloze toevoeging? Ik zeg toch nergens dat dit de oplossing is voor het probleem..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Maak er een topic over, dat komen ze vast niet meer
Sterf, kutstudent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volop zijn er in studentenkroegen op studentenavonden locals, burgers en mbo'ers te vinden die enorm trots zijn op hun welverdiende bouwvak. Allemaal prima, iedereen verdient wel eens vakantie. Maar ga de studenten er dan niet mee lastigvallen! Een beetje met je petje, oorbelletjes en shag in de bek in een studentenkroeg staan. Blijf verdomme gewoon weg op donderdag, kampsjaakies.
Dat geld uitgeven is helemaal niet nodig als het vol staat met studenten. Gewoon even luisteren welke jaarclubjes aanwezig zijn en daar dan gewoon wat ballerig het bier voor jou en je vrienden op bestellen. Geeft net even dat extra lekkere nasmaakje aan je biertje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
blijkbaar is het in jouw bekrompen beleving een studentenavond, van de kroeg mogen er blijkbaar wel meerdere soorten mensen binnen komen die teminste geld hebben om uit te geven
quote:
Oh my god, ben je er zo eenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de triestelingen altijd. Ga dan tenminste op kamers in een andere stad. Je horizon verbreden, weet je wel.
Daarvoor moet ik op kamers in een andere stad? Wat wordt mijn horizon breder als ik in Eindhoven of Maastricht zou studeren in plaats van Groningen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de triestelingen altijd. Ga dan tenminste op kamers in een andere stad. Je horizon verbreden, weet je wel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
De studentes vinden het niet erg. Die willen wel wat anders dan zo,n ballerige plofkop.
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, jij bent een a-hole. TS wil graag de discussies tussen MBO en HBO weer oplaaien.
Angsthaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik op kamers in een andere stad? Wat wordt mijn horizon breder als ik in Eindhoven of Maastricht zou studeren in plaats van Groningen?
Groningen is gewoon de mooiste stad van Nederland.
Jezelf quoten.quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
Zielige mbo-pauper.
En het is mbo, hbo en wo. Geen MBO, HBO en WO.
correctie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
Zielige mbo-pauper.
En het is mbo, hbo en wo. Geen MBO, HBO en WO.
Groningen als stad is leuk, maar eens dat vreselijke noorden uit zal goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik op kamers in een andere stad? Wat wordt mijn horizon breder als ik in Eindhoven of Maastricht zou studeren in plaats van Groningen?
Groningen is gewoon de mooiste stad van Nederland.
Kan hier ook ondertiteling bij? Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef SeanFerdi het volgende:
ook zo met de kroegjool na de varsity: afgelopen 2 jaar was bij Skadi in Rotterdam (nu zijn rotterdamse locals wel net iets erger dan andere locals, maartoch) de kroegjool (volgend jaar is die natuurlijk in Enschede!). en dat was dus een open feest. waar dus ook random mensen van mbo's en erger op afkwamen.
maar die snappen de mores in het studentleven totaal niet, die gaan aan je das zitten, en als ze dan een klap krijgen daarom, dan gaan ze moeilijk doen.
dat is gewoon altijd zo, studenten(roeiers)feesten zijn altijd gewoon gezellig, maar zodra er locals (of verenigingen die het niet helemaal snappen) zijn gaat het mis.
Wat wordt er anders dan? Binnen Nederland zijn de verschillen zo klein.quote:
Kom er ook meer dan eens buiten en er is hier trouwens niks vreselijks hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Groningen als stad is leuk, maar eens dat vreselijke noorden uit zal goed voor je zijn.
Dat is WO-niveau joh, dat snappen jij en ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kan hier ook ondertiteling bij? Ik snap er niets van.
Ah ik dacht alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is WO-niveau joh, dat snappen jij en ik niet.
Alles wat je de eerste 100 KM onder Groningen tegenkomt (Drenthequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kom er ook meer dan eens buiten en er is hier trouwens niks vreselijks hoor.
Nee, de omgeving van Nijmegen is geweldigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alles wat je de eerste 100 KM onder Groningen tegenkomt is vreselijk, totdat je Zwolle zo'n beetje voorbij bent.
In Groningen studeren is best leuk als je uit een ander gedeelte van het land komt, maar als je er heel je leven al woont lijkt me het veel leuker om naar Nijmegen ofzo te verhuizen.
Ik hele leven in Nijmegen opgegroeid maar studeer er ook nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alles wat je de eerste 100 KM onder Groningen tegenkomt (Drenthe![]()
) is vreselijk, totdat je Zwolle zo'n beetje voorbij bent.
In Groningen studeren is best leuk als je uit een ander gedeelte van het land komt, maar als je er heel je leven al woont lijkt me het veel leuker om naar Nijmegen ofzo te verhuizen.
zucht dorpelingen die nog nooit in de grote stad zijn geweest en dan bij voorbaat al roepen dat de stad vreselijk isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, de omgeving van Nijmegen is geweldig.
In elke provincie heb je steden en daaromheen wat mindere gebieden.
Niks mis met de provincie hoor. Hoewel te ver naar het westen wel echt vreselijk is.
He Maikuuul lullo, hb je nog geneukt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
Studenten met een dik hoofd en de haren strak naar achter
En vergeet de air niet die ze over zichzelf hebben
Heb je het nou werkelijk tegen mij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef terror623 het volgende:
[..]
zucht dorpelingen die nog nooit in de grote stad zijn geweest en dan bij voorbaat al roepen dat de stad vreselijk is
Duidelijk nog niet genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Koskesh het volgende:
[..]
En laten we even de mbo, hbo, wo discussie even achterwege houden, daar zijn al 2.654.527 topics over geweest.
Mwoah niet echt. En rondom Nijmegen heb je tenminste nog steden, om Groningen heen alleen maar Weiland en koeien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heb je het nou werkelijk tegen mij?
Nijmegen is een dorp vergeleken met Groningen.
Mwoah niet echt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah niet echt. En rondom Nijmegen heb je tenminste nog steden, om Groningen heen alleen maar Weiland en koeien.
Groningen was leuk geweest als ze het hadden verplaatst richting midden/zuiden-NL.quote:
Het antwoord is ja: mits .... je deze zin hebt getypt terwijl je een hawai 3/4de broek aanhebt, teenslippers, en een Ray Ban piloten zonnebril, en vergeet je ontbijt drink niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef Koskesh het volgende:
[..]
He Maikuuul lullo, hb je nog geneukt?
eyy gvd lull, hoe weet je het? Polo, korte broek, teenslippers, ray ban jwt hendig sjiekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het antwoord is ja: mits .... je deze zin hebt getypt terwijl je een hawai 3/4de broek aanhebt, teenslippers, en een Ray Ban piloten zonnebril, en vergeet je ontbijt drink niet.
En als je dit niet hebt is het antwoord nog steeds ja
Ik heb geen veters en niet zo'n dikke zool.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kankerlelijk en antimode
je praat poep, wedden dat je nooit in de ''omgeving van nijmegen'' geweest bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In elke provincie heb je steden en daaromheen wat mindere gebieden.
Niks mis met de provincie hoor. Hoewel te ver naar het westen wel echt vreselijk is.
Ik wil wel wedden, 100 euro?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je praat poep, wedden dat je nooit in de ''omgeving van nijmegen'' geweest bent
een van de mooiste gebieden hoor
nou leg maar eens uit waarom het zo'n verschrikkelijke omgeving isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik wil wel wedden, 100 euro?
Smaken verschillen, dropstaaf.
Ik heb nergens beweerd dat ik het een verschrikkelijke omgeving vindquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou leg maar eens uit waarom het zo'n verschrikkelijke omgeving is
Met uitzondering van inwoners van Amsterdam neem ik aan, daar heb je dus al alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
verschrikkelijk is ook wat overdreven gekozen, maar deze zin geeft iig niets positiefs aan, dus leg eens uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik vind het daar gewoon niet bijzonder.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verschrikkelijk is ook wat overdreven gekozen, maar deze zin geeft iig niets positiefs aan, dus leg eens uit
Understatementquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Seam het volgende:
Groningen
Beste studentenstad van Nederland vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |