Wat is dit nou weer voor nutteloze toevoeging? Ik zeg toch nergens dat dit de oplossing is voor het probleem..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Maak er een topic over, dat komen ze vast niet meer
Sterf, kutstudent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volop zijn er in studentenkroegen op studentenavonden locals, burgers en mbo'ers te vinden die enorm trots zijn op hun welverdiende bouwvak. Allemaal prima, iedereen verdient wel eens vakantie. Maar ga de studenten er dan niet mee lastigvallen! Een beetje met je petje, oorbelletjes en shag in de bek in een studentenkroeg staan. Blijf verdomme gewoon weg op donderdag, kampsjaakies.
Dat geld uitgeven is helemaal niet nodig als het vol staat met studenten. Gewoon even luisteren welke jaarclubjes aanwezig zijn en daar dan gewoon wat ballerig het bier voor jou en je vrienden op bestellen. Geeft net even dat extra lekkere nasmaakje aan je biertje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
blijkbaar is het in jouw bekrompen beleving een studentenavond, van de kroeg mogen er blijkbaar wel meerdere soorten mensen binnen komen die teminste geld hebben om uit te geven
quote:
Oh my god, ben je er zo eenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de triestelingen altijd. Ga dan tenminste op kamers in een andere stad. Je horizon verbreden, weet je wel.
Daarvoor moet ik op kamers in een andere stad? Wat wordt mijn horizon breder als ik in Eindhoven of Maastricht zou studeren in plaats van Groningen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal de triestelingen altijd. Ga dan tenminste op kamers in een andere stad. Je horizon verbreden, weet je wel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
De studentes vinden het niet erg. Die willen wel wat anders dan zo,n ballerige plofkop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |