Ibu is geen probleem. Zolang je geen MaoI neemt (Prozac, passiebloem thee, giga hoeveelheden grapefruit..) is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef BabySis het volgende:
LHO, ik ben niet lekker vandaag, last van mijn keel etc.
Maar nu heb ik een stuk of 6 Ibuprofen genomen gedurende de dag, is dat geen probleem?
Ik zit de hele dag al trip reports te lezen. Ik word er nogal onzeker van. Onderstaand filmpje is wel prettig.
daar ben ik op zich ook wel voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ibu is geen probleem. Zolang je geen MaoI neemt (Prozac, passiebloem thee, giga hoeveelheden grapefruit..) is er niets aan de hand.
Ik zelf heb nu last van mn maag en diarree. Ik ga dus vanaf de bank naar jullie kijken, aangezien ik geen zin heb er achter te komen dat ik 10 minuten te laat naar de wc ben gegaan![]()
Als jullie langer in Rotterdam zijn, kunnen we het ook later dit weekend anders doen? zaterdag avond? Nemen we vandaag alleen lachgas
Je krijgt 40 seconde geen lucht. Das het ergste.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Marlies1981 het volgende:
Lachgas is volgens mij schadelijker dan paddo's
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef BabySis het volgende:
We hebben 100 lachgaspatronen, 48 blikjes Redbull, 2 kilo snoep
Komt vast wel in de krant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Wat zou er aan de hand zijn op de Grindweg?
Vanmorgen rond 9.00 uur al een stuk of 4 politiewagens daar voor de deur en op het pad. En net reed ik er langs en stonden er nog veel meer politiewagens en -busjes. Nieuwsgierig
Andere dagen moet ik werken, dus zware no-go. Maar wil wel helpen met sitten hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef BabySis het volgende:
Ik vind het niet een heel slecht idee om het even uit te stellen. We zijn hier waarschijnlijk tot en met woensdag. Zaterdag gaat W. naar een feest in Leeuwarden en ik heb waarschijnlijk een afspraak. Maar andere dagen zou wel kunnen.
We hebben 100 lachgaspatronen, 48 blikjes Redbull, 2 kilo snoep en W. gaat voor ons koken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andere dagen moet ik werken, dus zware no-go. Maar wil wel helpen met sitten hoor100 patronen is 2 doosjes?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef BabySis het volgende:
We hebben 100 lachgaspatronen, 48 blikjes Redbull, 2 kilo snoep.
Als dat waar zou zijn kon je net zo goed 40 seconden je adem inhouden, dat scheelt weer in de centen en je zit niet met zo'n berg lege capsules achteraf (die ook behoorlijk vervuilend zijn trouwens).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je krijgt 40 seconde geen lucht. Das het ergste
Ik tegen zevenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef BabySis het volgende:
LHO, LDG en Ise, hoe laat zijn jullie hier?
Als het een beetje je ding is, dan heb je daar na een capsule of tien spijt van :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef BabySis het volgende:
Ja, ik had geen idee hoeveel we moesten halen. Maar ik nam aan dan 25 per persoon wel genoeg zou zijn.
[..]
Het doet vrij weinig met de stofwisseling in je hersenen, en is ook zo je lichaam weer uit. Het kan echt geen kwaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn kon je net zo goed 40 seconden je adem inhouden, dat scheelt weer in de centen en je zit niet met zo'n berg lege capsules achteraf (die ook behoorlijk vervuilend zijn trouwens).
Dat gezegd hebbende: ik heb tijdens de vakantie een paar keer ons tweepersoonsluchtbed met de mond opgeblazen, halverwege werd ik ook zo stoned als een aap
nee johquote:
Hoe laat sluit de sligro? :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Dat lachgas wil ik eventueel wel aan meedoen, dat duurt toch maar kort. Alleen hebben jullie dan nóg minder.
hoe laat ben je hier trouwens?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe laat sluit de sligro? :p
Dit zorgt acuut voor momenten zoals wij op heidens verjaardag hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |