Hij vond het denk ik een leuk woordgrapjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat hebben hoeren hier precies mee te maken?
Wederom een aanwijzing voor de grote invloed van RTL-Kroatië in ons land. Zorgelijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef fokthesystem het volgende:
Ook op 2 andere krantensite, waar onder telegraaf, kan men niet reageren in he tartikel.
Ah zou dat het zijn. Mijn buurjongetje van 10 moet ook om dat soort "grapjes" lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:55 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij vond het denk ik een leuk woordgrapje
Kijk eens naar je nickname kopkaas! :-)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ah zou dat het zijn. Mijn buurjongetje van 10 moet ook om dat soort "grapjes" lachen.
Het is een bewijs hoe makkelijk de politiek, zelfs van buiten NL, de media kunnen sturen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wederom een aanwijzing voor de grote invloed van RTL-Kroatië in ons land. Zorgelijk!
ik doe met mijn nickname geen semi-poging grappig te zijn. Dus wat is je punt precies, paranoïde kutkleuter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk eens naar je nickname kopkaas! :-)
Vooruit, ik gun je wel een lach: poepie scheetje kakkieeeeeee !!!
Hoe bedoel je, 'zelfs van buiten Nederland' ? Een Kroatische cameraman is ontslagen door een Kroatisch tv-station, op verzoek van een Kroatische politica.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is een bewijs hoe makkelijk de politiek, zelfs van buiten NL, de media kunnen sturen.
Het woord 'hoernalisten' is overigens al erg oud, in internet en nieuws - tijd, googleze.
Leer lezen. Het gaat hier om een KROATISCHE cameraman, werkend voor een KROATISCHE zender in KROATIË.quote:
Idd, maar helaas voor TS is de zender niet eens Nederlands van origine.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
TS denkt natuurlijk dat RTL een typisch nederlandse zender is, zegt veel over zijn beperkte wereldbeeld, wel een gaaf T-Shirt trouwens
Noem eens 5 voorbeelden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mwa, er zijn zat bedrijven waar je ontslagen wordt als je dat soort teksten op je t-shirt hebt staan.
Mja en rtl- 4 5 67 en 8 zijn luxemburgs en radio 538 is ook al niet van hen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, maar helaas voor TS is de zender niet eens Nederlands van origine.
RTL = Radio Télévision Luxembourg
Botom line is dat jij een blinde klap josti bent, die niet eens de moeite nam het bericht te lezen waar je naar verwijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Blijft nog steeds de bottomline: hoernalisten buigen voor regering ver weg om t-shirt. Laat dat maar bezinken even.
Bijna elk zichzelf respecterend bedrijf verwacht van haar medewerkers dat zij zich representatief kleden tijdens contacten met mensen van buiten het bedrijf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Noem eens 5 voorbeelden?
4 dan?
3 dan?
2 dan?
1 dan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Botom line is dat jij een blinde klap josti bent, die niet eens de moeite nam het bericht te lezen waar je naar verwijst.
Lees nou eens selectieve analfabetische prutskleuter!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mja en rtl- 4 5 67 en 8 zijn luxemburgs en radio 538 is ook al niet van hen.
Blijft nog steeds de bottomline: hoernalisten buigen voor regering ver weg om t-shirt. Laat dat maar bezinken even.
Inmiddels vond het bericht ook diens weg naar de voorpagina van fok en geenstijl.
En afgezien van herkomsten, jij denkt dat de media politieke-invloed vrij zijn...?
Baliemedewerker bij de ABN Amroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Noem eens 5 voorbeelden?
4 dan?
3 dan?
2 dan?
1 dan?
Zie reactie van iemand hier omtrent het bedrijf, want dat is het gewoon, RTL (luxemburgs qua boekhouding)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'zelfs van buiten Nederland' ? Een Kroatische cameraman is ontslagen door een Kroatisch tv-station, op verzoek van een Kroatische politica.
Jij denkt dat ik dat denk, wijs het eens aan in de OP ...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
TS denkt natuurlijk dat RTL een typisch nederlandse zender is, zegt veel over zijn beperkte wereldbeeld, wel een gaaf T-Shirt trouwens
Nog zo een naloper van foutief ingelaste waanbeelden van de andere postertjes hier....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, maar helaas voor TS is de zender niet eens Nederlands van origine.
RTL = Radio Télévision Luxembourg
Geen idee, noem _ik _dat hier ergens?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Botom line is dat jij een blinde klap josti bent, die niet eens de moeite nam het bericht te lezen waar je naar verwijst.
RTL Kroatie
Kroatisch programma
Kroatische cameraman
Wat heeft RTL Nederland hiermee te maken?
Wat je denkt is niet zo interessant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Baliemedewerker bij de ABN Amro
Albert Heijn kassiere
Mijn eigen functie
pfff....eigenlijk alle banen met klantencontacten.
Als jij nou eens ophoudt met proberen te denken...het gaat je toch nooit lukken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat ik denk ook niet en dat is: volgens mij is er voor wilders opkomst niemand ontslagen om tekst op een t shirt.
Doen alsof.....? het staat er gewoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Doe nou niet net alsof je het al die tijd wistOf wilde je echt een topic openen over het ontslag van een Kroatische cameraman door een Kroatische zender, die in handen is van een Luxemburgse media-groep?
Er zijn ook andere geluiden te horen maar die worden niet gesponsord door het gros van het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef fokthesystem het volgende:
RTL ontslaat journalist in opdracht van kroatische regering!?
Jawel, de hoernalisten van rtl vonden het, in navolging van de kroaten, ook niet goed dat de journalist een
t shirt droeg met tekst erop waaruit zeg maar kwam:
de regering hier naait me elke dag.
Dit is pas nieuws over het hoernaille.
http://www.volkskrant.nl/(...)oor_tekst_op_T-shirt
Ook op 2 andere krantensite, waar onder telegraaf, kan men niet reageren in he tartikel.
Brrrrrr, dus tOch, media = niet zelden propaganda spreekbuis....
Wat pruttel je nu over JPB ineens? je bedoelt als een camerapersoon m/v , een t-shirt heeft met iets van alle RK zijn sicko's of zo? Hij werd niet ontslagen door zijn buitenlands bedrijf omdat hij geen kaarjes voor zijn regering brandde en hem niet met palmblad koelte toewoof...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
JIj bent wel zo vaag, en kennelijk stekeblind. Een kroatisch tv station ontstaat een Kroatische cameraman na een klacht van een Kroatische politica. Dus morgen valler er ontslagen bij het journaal als ze Balkie niet verheerlijken? Ga eens klaverjassen met Lambiekje, julie horen bij elkaar!
Tja de mensen zijn veelal politiek-dom en snappen het vaak pas als het in hun achtertuin of op het balkon danwel in de gang plaatsvindt en ze zelf ook, met hun vermeend goeie gedrag, slachtoffer worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef kitao het volgende:
http://indymedia.nl/nl/2007/12/49196.shtml
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_rechter__.html
Dan hebben we toch nog een puntje van overeenkomst gevonden........quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja de mensen zijn veelal politiek-dom en snappen het vaak pas als het in hun achtertuin of op het balkon danwel in de gang plaatsvindt en ze zelf ook, met hun vermeend goeie gedrag, slachtoffer worden.
Je denkt echt dat de beslissing over het ontslag van een cameraman in Luxemburg wordt genomen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat pruttel je nu over JPB ineens? je bedoelt als een camerapersoon m/v , een t-shirt heeft met iets van alle RK zijn sicko's of zo? Hij werd niet ontslagen door zijn buitenlands bedrijf omdat hij geen kaarjes voor zijn regering brandde en hem niet met palmblad koelte toewoof...
Dus beste troll, zie het dan eens zo, een werknemer van zeg, fictief, RTL-x werkt in NL voor die RTL-x
De NL regering vindt het niks, en de _luxemburgse bazen van dat internationaal werkende rtl-x _, ontslaan hem dan. Snap je het nu dan wel.....?
En als je het niet snapt, je begrijpt wel de commotie onder de PVV stemmers en sommige -niet zo politiek slijmende- media o.a. in NL nu?
Nog ff en je bent er.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je denkt echt dat de beslissing over het ontslag van een cameraman in Luxemburg wordt genomen?
Die neutraliteit was bij die betreffende verslaggever anders ook niet bepaald zichtbaar.........quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog ff en je bent er.
Vriendin opperde ook wat : 'zou het maandag in rtl boulevard komen?'
En ja, 1 telefoontje 'naar de baas' kan hem zijn baan redden, gewoon vanuit luxemburg, omdat anders degene die hem zo ff wil ontslaan een vingertik krijgt, omdat 'de koper' nieuws van rtl nu niet meer vertrouwt aangaande politiek.
In NL hadden we een pvda burgemeester die de media wilde doen zwijgen is hem gelukt, en toen een keer niet, alleen dat laatste is acceptabel, oooook voor de omroepbazen.
Jij vindt een 'dictatoriale' nieuwscensuur wel best kennelijk.
Afijn de journalist? die was die dag weer genaaid door de politiek, en zijn dus niet zo neutrale bedrijf.
Ook verwant:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)VD_tegen_kranten.xml mooi he, gaat de goede kant op? publieke functies? verantwoording? hole frases als de media ze toedekken.
'Tegen de regering zijn' is als het goed is nog steeds toelaatbaar in niet-commie landen, maar het sluipt er in en sommige mensen raken geintoxiceerd er mee zie ik al...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Die neutraliteit was bij die betreffende verslaggever anders ook niet bepaald zichtbaar.........
Uh?!!quote:Volgens de Zagrebse krant Jutarnji List, die dit vrijdag meldde, zei de premier tegen de cameraman dat ze ‘zulke dingen’ niet tolereert. Ze gaf een regeringsfotograaf opdracht een foto van Cvirn te maken en stuurde hem de zaal uit. Vervolgens haalde ze haar gram in een persbericht van het staatspersbureau HINA aan het hele land.
Hij staat achter de camera... Nou ja er is vast wel weer iemand die roept in de trant van 'jemig wat dom en niet relevant zeg' ...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
hoewel het een tof t-shirt is, past het natuurlijk niet bij objectiviteit van de media.
De politie neemt ook drugs in, bewijslast dus.quote:
Off-topic:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De politie neemt ook drugs in, bewijslast dus.
ZELFS geennstijl kraakte het niet echt af, maaaarrr ze zeggen wel dit te gaan gebruiken, ik citeer:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Off-topic:
http://www.break.com/user(...)-Suspect-458524.html
On-topic:
Dit lijkt mij niet alleen het verkrijgen van bewijs, maar tevens intimidatie en machtsmisbruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |