en de mocro's dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik doe een gok: 50 hollandsche mooibois en 371 antis ?
Hebben we het nou over hyves ofzo?quote:
quote:Ik doe een gok: 50 hollandsche mooibois en 371 antis?
ze streeft Bregtje voorbij
uiteraard.. primair denken he, hoe kan ik zo snel mogelijk die mossel klaarmaken met mijn wortel..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de ruimste definitie van 'denken' ooit.
Nederlandsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
nee nationaliteiten die haar vriendjes hebben
Nah dat kan niet Bregje is een van de fok iconenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik doe een gok: 50 hollandsche mooibois en 371 antis?
ze streeft Bregtje voorbij![]()
zoals het er staatquote:
Ik volge het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
nee nationaliteiten die haar vriendjes hebben
Mosselplezier is niet primairquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uiteraard.. primair denken he, hoe kan ik zo snel mogelijk die mossel klaarmaken met mijn wortel..
fijn weekend gozer!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Als ik jullie niet meer spreek, fijn weekend mensen!![]()
Fijn weekend, ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
voortplanting is behoorlijk primair andersquote:
Pfff, mag ik je niet eens feliciteren dat je je baan overleefd hebt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Dat is pas over drie weken
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Dat mag wel hoor, het stelt alleen niet zoveel voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Norther het volgende:
Pfff, mag ik je niet eens feliciteren dat je je baan overleefd hebt?![]()
mossel hoeft geen plezier te hebben om voortplanting te realiseren....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voortplanting is behoorlijk primair anders
Voor het voortbestaan van de soort is dat maar goed ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mossel hoeft geen plezier te hebben om voortplanting te realiseren....
het gaat toch ook niet omdat de mossel er plezier aan heeft, dat is bijzaak voor mossels.. zo worden golven gemaakt in de Oosterschelde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mossel hoeft geen plezier te hebben om voortplanting te realiseren....
nee hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor het voortbestaan van de soort is dat maar goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |