Wie weet krijg je het nog voor elkaar ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was iig leuk om er even over te fantaseren.
Lekkerquote:
Dat kan zo'n klein meisje als ik heul niet aan.quote:Wie weet krijg je het nog voor elkaar ook
Ik denk dat ik in de 2e week een paar dagen naar Frankrijk Drankrijk gaquote:
Dat is van tweede belang. Jij wilde alle mannen voor jezelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan zo'n klein meisje als ik heul niet aan.
Met een rode neus en kisten vol wijn kom je terug naar NLquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de 2e week een paar dagen naar Frankrijk Drankrijk ga
Om "bewijs" roepen begint cliché te worden, niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hilarische aflevering van AbFab, dat ze naar zo'n franse wijnboer gaan.quote:Met een rode neus en kisten vol wijn kom je terug naar NL
aah je hebt de volgende dag dan alleen weer een zonnebankje en schoonheidsbehandeling nodig om weer bij te komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bewijs denk je dan ongeveer aan?quote:Om "bewijs" roepen begint cliché te worden, niet?
Ik laat de invulling volledig aan jou overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bewijs denk je dan ongeveer aan?
wie a zegt.......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik laat de invulling volledig aan jou over.
Gefeliciteerd? Dat is pas over drie wekenquote:
----> PUBquote:
maar ophoeveel vriendjes zit je nu al Deniseeee ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef Deniseeee het volgende:
Zullen we het even over mij hebben![]()
Grapje! Die negativiteit hebben jullie allemaal al opgenoemd
Als je aandacht wil moet je gewoon roepen dat je naakt achter je computer zit, en bruut genomen wilt worden. Dat werkt hier een stuk beter..quote:
Voor de ruimste definitie van 'denken' ooitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Mannen denken wat sneller als het bloed uit hun hersenpan naar hun duitse helmpje gestroomd is![]()
Ik doe een gok: 50 hollandsche mooibois en 371 antis?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar ophoeveel vriendjes zit je nu al Deniseeee ?
wat bedoel je..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar ophoeveel vriendjes zit je nu al Deniseeee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |