duw er wel even wat eten in, das beterderquote:
Van mij welquote:
zolang je niet slaat om dood te slaanquote:
ik heb hem braaaaf gevoerd, kutkatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
nee jannuk geen kat slaan!
ja kwaak leer es typen...
En luister naar Norther, want dat is de coolste hier!quote:
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonenquote:
ooit... als pinksteren en pasen in hetzelfde weekend vallenquote:
Als mij een lel gaf lag je nu aan de beademing!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonen
ik geef heul geen lellen, mn kat leltquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als mij een lel gaf lag je nu aan de beademing!
Een beetje lellen uitdelen!
O, ja nu lees ik het ook! Nou dan lag je kat nu aan de beademing!quote:
hij kan er niks aan doen, behoorlijk trauma-gevalletjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ja nu lees ik het ook! Nou dan lag je kat nu aan de beademing!
18+ onlyquote:
Hell yeah!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En luister naar Norther, want dat is de coolste hier!
Slimme kat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonen
Des te meer voor sedanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u was hoe oud?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Des te meer voor sedanDas is geen garpje! Alles wat loops kan zijn valt in je doelgroep heb ik gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flena ! Lekker dingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
is het een grote blokhut? anders wil ik daar zowiezo niet met 20 geile tieners zitten...zowiezo eigenlijk niet met tieners...
Als je nu eens wat concreter bent over wat je nu bedoeld.quote:
Oh ja uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das is geen garpje! Alles wat loops kan zijn valt in je doelgroep heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
flena ! Lekker dingspreek je later ben sporten !
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooit... als pinksteren en pasen in hetzelfde weekend vallen
Klinkt goed. Ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:36 schreef Murmeli het volgende:
ik wil sex!
quote:
moet je een ouwe vent bellenquote:
Dat was een garpje zoals S95Sedan altijd zegt!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind jou niet zo lief denk ik.
[..]
Zal ik zwaaien als je langs loopt?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was een garpje zoals S95Sedan altijd zegt!
Breezers hebben heul niks met liefde te maken.quote:Let's play a love game.
Ze is 16, ze is oud en wijs genoeg ... nevermindquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breezers hebben heul niks met liefde te maken.
ben je met 16 al wijs dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze is 16, ze is oud en wijs genoeg ... nevermind
dan zwaai ik niet ook, staat zo stom als ik voor het raam sta te zwaaien naar mensen die voorbij lopen die ik niet kenquote:
Het sleutelwoord is 'genoeg'. In D_K's ogen, uiteraard.quote:
aaah ok dat verklaardquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is 'genoeg'. In D_K's ogen, uiteraard.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is 'genoeg'. In D_K's ogen, uiteraard.
ik wil wel een keer langslopen en zwaaien hoor. moet ik je dan tevoren even inseinen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan zwaai ik niet ook, staat zo stom als ik voor het raam sta te zwaaien naar mensen die voorbij lopen die ik niet ken
Jij hebt toch meer behoefte aan een echt gesprek?quote:Als je nu eens wat concreter bent over wat je nu bedoeld.
Het zijn allemaal van die losse kreten die je uitslaakt.
*desillusie*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt toch meer behoefte aan een echt gesprek?
Je leek me nog wel een man van weinig woorden.
is misschien wel zo handig ja, stel dat ik niet thuis ben, loop je daar beetje voor niks, ook zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil wel een keer langslopen en zwaaien hoor. moet ik je dan tevoren even inseinen?
Don't you just hate it when that happens?quote:*desillusie*
Neuken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef Kluts het volgende:
Mijn moeheid begint toch wel langzaam om te slaan naar vrijdagmiddaggeilheid.
Wat is het toch fantastisch om avondmens te zijn en je naarmate de dag vordert steeds beter te gaan voelen!
Ik neuk alleen maar aantrekkelijke mannen, of mannen die aantrekkelijk worden omdat ze zo grappig en onderhoudend zijn.quote:Neuken?
De categorie "mannen die lef genoeg hebben om in de eerste plaats op me af te stappen" maar even overslaand...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neuk alleen maar aantrekkelijke mannen, of mannen die aantrekkelijk worden omdat ze zo grappig en onderhoudend zijn.
O, dan! Sorry meis, maar ik pas! Volgende ronde, nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neuk alleen maar aantrekkelijke mannen, of mannen die aantrekkelijk worden omdat ze zo grappig en onderhoudend zijn.
Dus nee.
ach beetje lichaamsbeweging is niet slecht voor mij hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is misschien wel zo handig ja, stel dat ik niet thuis ben, loop je daar beetje voor niks, ook zonde van de tijd.
Je bent een golddigger geworden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus nee.
Ja, zo kan je 'onderhoudend' ook opvattenquote:
in dat geval, loop je elke avond toch ff langs.. Tis te doen vanaf je werkplek tot aan de RR stukje verder op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach beetje lichaamsbeweging is niet slecht voor mij hoor
Hee! niet mijn woorden he!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zo kan je 'onderhoudend' ook opvatten.
dat is wel erg vaak.....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in dat geval, loop je elke avond toch ff langs.. Tis te doen vanaf je werkplek tot aan de RR stukje verder op.
Ik begrijp dat het voor jou een onbekende term is, maar onderhoudend betekent in deze toch echt dat iemand communicatief vaardig is en wat te melden heeft.quote:Je bent een golddigger geworden?
Tja, aantrekkelijk en grappig ben ik niet he.
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou een onbekende term is, maar onderhoudend betekent in deze toch echt dat iemand communicatief vaardig is en wat te melden heeft.
Snap je t nu?
Ik zei het toch ook meteen?quote:Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
Je bent gewoon vervelend S95Sedan, hoe vaak moet je nog keihard afgewezen worden om te weten dat je nog lastiger bent dan een teek tussen je schouderbladen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
pepers zijn goed!.... ik moet binnenkort ook weer nieuwe hebben idd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel erg vaak.....
of je moet voor me gaan koken
ik heb trouwens weer een megavoorraad pepers in mn vriezer...ben langs de aziatische super in den haag geweestlekkerrrrrrrr
Bedoelde dat tweede, andere kan je op meerdere manieren opvatten, vandaarquote:
Waar de fuck bemoei jij je nou weer mee? Ga fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon vervelend S95Sedan, hoe vaak moet je nog keihard afgewezen worden om te weten dat je nog lastiger bent dan een teek tussen je schouderbladen?
Ach, jou negeert ze tenminste niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
Ik weet precies wat je bent: vervelend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde dat tweede, andere kan je op meerdere manieren opvatten, vandaar
[..]
Waar de fuck bemoei jij je nou weer mee? Ga fietsen ofzo.
*sigh* mensen die denken dat ik serieus ben
Oh, het was een poging onderhoudend en grappig te zijn?quote:Bedoelde dat tweede, andere kan je op meerdere manieren opvatten, vandaar
Ik ben ook zo schattig Lit, dat kan je gewoon niet negerenquote:
Jou visiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bent: vervelend!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schattig Lit, dat kan je gewoon niet negeren![]()
![]()
![]()
[..]
Jou visie
Het was niet bewust, helpt dat?quote:Ach, jou negeert ze tenminste niet.
Ik hou ook van jou schatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
jouW visie is het dan altijd nog!![]()
En eigenlijk is het wel een mooie stelling voor een poll!
Wat een garpjequote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schattig Lit, dat kan je gewoon niet negeren![]()
![]()
![]()
De hamvraag is natuurlijk of de vermoeidheid of de vrijdagmiddaggeilheid daarvoor zorgde, maar ik denk dat ik gelukkiger ben zonder antwoord op die vraagquote:
Weetje wat het gewoon is, jij bent zo vermoeiend dat ik geeneens meer zin heb om er verder serieus op in te gaanquote:
Eindelijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje wat het gewoon is, jij bent zo vermoeiend dat ik geeneens meer zin heb om er verder serieus op in te gaan
Heb je daar ooit aan getwijfeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef rival het volgende:
Hey wel fijn om te zien dat ik geen vereiste ben voor een kinderachtige pagina
quote:
Ik zal je dan ook niet vermoeien met een antwoord.quote:De hamvraag is natuurlijk of de vermoeidheid of de vrijdagmiddaggeilheid daarvoor zorgde, maar ik denk dat ik gelukkiger ben zonder antwoord op die vraag .
Zo ben jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal je dan ook niet vermoeien met een antwoord.
Dat kan ik wel alleen afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef rival het volgende:
Hey wel fijn om te zien dat ik geen vereiste ben voor een kinderachtige pagina
Voorspelbaar, was trouwens goed bedoeld hoor ouwe zeur...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo ontzettend veel, maar dat hoef ik je toch niet meer uit te leggen hoop ik??
Tsk. Fijn weekend en veel plezier met dingetjes settlen in je maisonettequote:
ik al over een half uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |