duw er wel even wat eten in, das beterderquote:
Van mij welquote:
zolang je niet slaat om dood te slaanquote:
ik heb hem braaaaf gevoerd, kutkatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
nee jannuk geen kat slaan!
ja kwaak leer es typen...
En luister naar Norther, want dat is de coolste hier!quote:
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonenquote:
ooit... als pinksteren en pasen in hetzelfde weekend vallenquote:
Als mij een lel gaf lag je nu aan de beademing!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonen
ik geef heul geen lellen, mn kat leltquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als mij een lel gaf lag je nu aan de beademing!
Een beetje lellen uitdelen!
O, ja nu lees ik het ook! Nou dan lag je kat nu aan de beademing!quote:
hij kan er niks aan doen, behoorlijk trauma-gevalletjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ja nu lees ik het ook! Nou dan lag je kat nu aan de beademing!
18+ onlyquote:
Hell yeah!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En luister naar Norther, want dat is de coolste hier!
Slimme kat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
heb hem al eten gegeven, en trouwens, hij laat zich toch niet slaan, krijg ik eerst een lel en gaatie daarna drie dagen bij de buurman wonen
Des te meer voor sedanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u was hoe oud?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Des te meer voor sedanDas is geen garpje! Alles wat loops kan zijn valt in je doelgroep heb ik gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flena ! Lekker dingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
is het een grote blokhut? anders wil ik daar zowiezo niet met 20 geile tieners zitten...zowiezo eigenlijk niet met tieners...
Als je nu eens wat concreter bent over wat je nu bedoeld.quote:
Oh ja uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das is geen garpje! Alles wat loops kan zijn valt in je doelgroep heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
flena ! Lekker dingspreek je later ben sporten !
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooit... als pinksteren en pasen in hetzelfde weekend vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |