Ik heb niets te boehoe-en..quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal weer vrolijk meedoen met de voetbalpoule. Dit jaar zal een nieuwe winnaar kennen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal weer vrolijk meedoen met de voetbalpoule. Dit jaar zal een nieuwe winnaar kennen
Heb ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb HIVS invites gestuurd naar de hele BoF! bende![]()
hebben die natte scheetjes static, ursel & keltie geen HIVS?
Find Jezus, boy....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, dit is mn 10e HIVS ofzo...IJsmuts combi's waren op..ik zoek wel even via FJD
daarom, HIVS is hardstikke retro manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
[Puni mode]
HIVS
[/Puni mode]
Is dat trouwens niet de hype van voor twitter??
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Onzin
Na seizoen 1 ben ik afgehaakt omdat ik dat 1-0 0-1 gedoe kinderachtig vind.. als we dat allemaal zouden doen dan kun je die hele competitie wel stop zetten..
tuurlijk leuk als je er mee kunt winnen, maar het leuke is imho om juist 3-1 of weetikveel wat in te vullen en het dan goed te hebben! doe dan mee aan de toto, winst/verlies/gelijkspel
Band of Bitchesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Band of Females, wat een gezeik om hoe iemand een spelletje wint zeg
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Nou, Jorrit heeft het echt naar z'n zinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gemuts om er gewoon een leuke competitie van te maken
Ik ben zojuist mijn tegenstander kwijtgeraakt..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou, Jorrit heeft het echt naar z'n zinKies gewoon je eigen gevecht en je eigen tegenstander en haal daar je plezier uit. Ik blijf nog wel een paar weken op 1-0 staan, daarna ga ik er eens over nadenken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:36 schreef ursel het volgende:
Ik ben zojuist mijn tegenstander kwijtgeraakt..
Wat nu, de overige concurentie is te zwak voor me..
Wat een lelijke graphicsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef fokkerspy het volgende:
*ding* zegge troopers.. blijven jullie over sex,1943 ,hyves,twitter invites e.d praten
of wordt er ook nog wat actie ondernomen? Ik wacht al een tijdje op jullie op AIX.
om jullie te ownen!!!
[ afbeelding ]
dit vliegtuig beats dat 1943 spel
[ afbeelding ]
dit vliegtuig owned gewoon de hele sky van 1943
Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef fokkerspy het volgende:
*ding* zegge troopers.. blijven jullie over sex,1943 ,hyves,twitter invites e.d praten
of wordt er ook nog wat actie ondernomen? Ik wacht al een tijdje op jullie op AIX.
om jullie te ownen!!!
[ afbeelding ]
dit vliegtuig beats dat 1943 spel
[ afbeelding ]
dit vliegtuig owned gewoon de hele sky van 1943
Dan ziet het er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:53 schreef fokkerspy het volgende:
Ja leuk, ff op het plaatje klikken om alles beter te zien want het forum
past alle plaatjes die tegroot zijn aande interface van het FOK! forum
waardoor je dit zo krijgt.
purrrrimaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond FIFA? Fer? Keltie? Kev?
niet mee eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:38 schreef FJD het volgende:
Nou Urs, die klusjes gaan echt wel goed komenZijn vooral veel kleinere klusjes maar ze moeten wel gebeuren
Heb er zo'n 20 op papier staan nu
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het magquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond FIFA? Fer? Keltie? Kev?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het mag
jij hebt toch geen Fuhrer boven je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het mag
Kijk maar, er is genoeg te doen dus vroeger is beterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef ursel het volgende:
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te maken.
hoe laat verwacht je me? Ben nog wel ff aan het peddelen en moet nog terug ook.
Maar je weet dat dat resulteert in het vroeger uit bed komen. En je weet dat ik daar niet van hou..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk maar, er is genoeg te doen dus vroeger is beter
Dan blijf je heel lang, kun je heel laat opblijven, dat is wel erg stoer nmlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef ursel het volgende:
Maar je weet dat dat resulteert in het vroeger uit bed komen. En je weet dat ik daar niet van hou..
Maar dan moet ik in ut donker door die enge buurt in Rotterdam heen met m'n homo pakkie op de fiets..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan blijf je heel lang, kun je heel laat opblijven, dat is wel erg stoer nml
Blijf je slapen, kun je zondag weer klussenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef ursel het volgende:
Maar dan moet ik in ut donker door die enge buurt in Rotterdam heen met m'n homo pakkie op de fiets..
Ga nu fietsen, en rond 7 uur weer terg..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf je slapen, kun je zondag weer klussen
Volgens mij istie de weg kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:51 schreef ursel het volgende:
Ga nu fietsen, en rond 7 uur weer terg..
Wilsonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]Speelhoekje in m'n kastenplan voor het kantoor is klaar
Ook weer terug en op adem..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer thuis van een dagje klussen bij FerdiWas erg gezellig en we hebben veel kunnen doen
Bikkels..quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef FJD het volgende:
Thanks mannenMark en ik hebben met de nodige onderbrekingen om kwart voor 12 de laatste plank erin geslagen. Hele vloer ligt er perfect bij
Morgen lekker dagje vrij
M'n pa kwam langs&ik moest m'n ex efkes wegbrengenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:34 schreef ursel het volgende:
Bikkels..
Maar wat hebben jullie tijdens die onderbreking gedaan?? Het bed stond namelijk nog niet..
Ik dacht dat koppelen, gas geven en remmen genoeg zou zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Je had ook moeten gaan fietsen. Had je de spieren een beetje losgemaakt.
Heldquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:58 schreef staticdata het volgende:
heb al een week spierpijn door die kut ladder
Heb alleen wat iPhone fotos dus dat schiet niet opquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Sickert het volgende:
Fer knal eens wat foto's het net opben benieuwd!
hoe staat het met de badkamer? ben je er al een beetje uit?
zie je wel dat niet veel soeps is die iPhonequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb alleen wat iPhone fotos dus dat schiet niet op
Zal binnenkort eens m'n camera meenemen naar m'n huisje
Als je een telefoon hebt die een EOS 400D kan evenaren dan hoor t welquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:41 schreef ursel het volgende:
zie je wel dat niet veel soeps is die iPhone
dat staat niet in je post. Alleen dat je foto's kwalitatief niet goed zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je een telefoon hebt die een EOS 400D kan evenaren dan hoor t wel
Feyenoord
dat staat helemaal niet in m'n postquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:44 schreef ursel het volgende:
dat staat niet in je post. Alleen dat je foto's kwalitatief niet goed zijn
Feyenord
Maar wel dat ze niet goed genoeg zijn om hier te plaatsen. Het zijn maar iPhone foto'squote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef FJD het volgende:
[..]
dat staat helemaal niet in m'n post![]()
Feyenoord
Aannamesquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef ursel het volgende:
Maar wel dat ze niet goed genoeg zijn om hier te plaatsen. Het zijn maar iPhone foto's
Als ze goed waren plaatste je ze wel..
Mario
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:56 schreef FJD het volgende:
[..]
AannamesMisschien vind ik het wel teveel moeite om de fotos er vanaf te halen. Nee maar serieus, ik heb wel fotos zijn maar de kleurechtheid laat wat te wensen over en dat is nu juist hetgene wat redelijk belangrijk is met m'n blauwe en groene muur
![]()
Darley
Rondewinnaar Voetbalpoule
Er ligt bier koud hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef ursel het volgende:Zeg dan gewoon dat we moeten wachten met de foto's of langs moeten komen om te komen kijken...
Mogguhquote:
Iets minder spierpijn dan gisterquote:
Ik was gister niet uit bed te krijgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iets minder spierpijn dan gisterVerder gister wel goed uitgerust ja
Ga je vandaag weer aan de slag in je huis?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was gister niet uit bed te krijgenVanavond nog beetje trap schuren, lakplamuren & gronden. Kan ik dat morgen nog een keer doen en dan zijn de meeste klusjes wel
gedaan
Urs, je hebt een veiligheidslek met de naam SanneKreeg een uitnodigingsmail van meet your messenger waar je vervolgens even je MSN inloggegevens in moet voeren
Zal die tussen 6 planken ook denken "het is hier fantastisch"quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb de klap al verwerkt.
Kom er maar in hoor..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zal die tussen 6 planken ook denken "het was fantastisch"![]()
![]()
Je hebt haar even kapot gescholden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:54 schreef ursel het volgende:
@ Fer, ik geloof dat het de boodschap wel duidelijk is bij het lek..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt haar even kapot gescholden?
in dat geval kun je vanavond ook wel in Rdam slapen hoor
Zolang je maar niet op m'n nieuwe laminaat kwijlt vind ik het al bestquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef ursel het volgende:Moet ik zeker eerst die trap gaan verven voor je..
Mwa, Ga vanavond gewoon weer naar DH dan maar. Kan ik kwijlen wat ik wil..quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op m'n nieuwe laminaat kwijlt vind ik het al bestIemand zin in Fifa vanavond? Klussen zit er even niet in vandaag
Ambtenaar!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Mwa, Ga vanavond gewoon weer naar DH dan maar. Kan ik kwijlen wat ik wil..
Nu omkleden en richting Nijmegen. Tis prachtig weer om te fietsen..
Ik doe waarschijnlijk wel mee met FIFAquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op m'n nieuwe laminaat kwijlt vind ik het al bestIemand zin in Fifa vanavond? Klussen zit er even niet in vandaag
Tot hoelaat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Afwassenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Sickert het volgende:
ik probeer ook mee te doen
vandaag geen reet uitgevoerd in huis
echt nergens zin in gehad
naja heb de afwas gedaanen ga nu even boodschappen doen.. dat is toch goed genoeg?
Vaatwasser besteld en die zou deze week binnen moeten komen.. afwassen
Eerder "vanaf hoelaat" maar heb geen idee zal wel uurtje of half 10 worden oid..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:26 schreef Keltie het volgende:
Tot hoelaat?
Moet eerst trainen, hond uitlaten en en even douchen.. Zal er rond half 11/ kwart voor elf zijn denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerder "vanaf hoelaat" maar heb geen idee zal wel uurtje of half 10 worden oid..
ben er ook rond 21:00/half 10quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerder "vanaf hoelaat" maar heb geen idee zal wel uurtje of half 10 worden oid..
waarom ga je er niet gewoon overheenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef FJD het volgende:
Je had weer eens gelijk KevDouchebak zou eigenlijk iets groter moeten alleen mis ik dan bovenin een tegeltje
Ik kan ook de bovenste randjes weghalen en twee nieuwe rijen bovenin tegelen in een heeel andere kleur. Ik twijfel ook enorm om alle tegels er maar uit te slopen en het helemaal opnieuw te doen, dan kan alles tenminste maar m'n smaak. Vraag me alleen af hoeveel werk het is om tegels van gipswandjes eraf te halen..
De pest is dat je voorzichtig moet gaan slopen. Zul je net zien dat je de laatste tegel alsnog erboven sloopt..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef FJD het volgende:
Je had weer eens gelijk KevDouchebak zou eigenlijk iets groter moeten alleen mis ik dan bovenin een tegeltje
Ik kan ook de bovenste randjes weghalen en twee nieuwe rijen bovenin tegelen in een heeel andere kleur. Ik twijfel ook enorm om alle tegels er maar uit te slopen en het helemaal opnieuw te doen, dan kan alles tenminste maar m'n smaak. Vraag me alleen af hoeveel werk het is om tegels van gipswandjes eraf te halen..
Nou ja, als ik Asterix en Obelix mag geloven wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef FJD het volgende:
Pienaar
Op z'n Duits winnen van Ajax met Feyenoord
Omhalen en stiftjes
Mogguh
Als ik vanavond de juiste tegeltjes weet te vinden en er een leuk bedrag uitkomt dan begin ik vanavond nog met het slopen vd badkamer. Rome is ook niet gebouwd door lafaards zullen we maar denken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef ursel het volgende:
Mja, kan moeilijk meeigenzelf gaan quoten...
Kom tijd tekortquote:
Ja, maar Jorrit is heul geen 17 meer..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerste NL dode door Mexicaanse griep
Je had ook die oude douchebak erin kunnen houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
Wie z'n idee was het ook alweer om die badkamermuur te slopen?Wat een teringwerk!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
Wie z'n idee was het ook alweer om die badkamermuur te slopen?Wat een teringwerk!
Daar was t een beetje laat voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef ursel het volgende:
Je had ook die oude douchebak erin kunnen houden.
niet meer neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar Jorrit is heul geen 17 meer..
optie 1quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom tijd tekortWel slim dat ik juist op dat moment besluit om m'n badkamer te gaan verbouwen
Oh ja, klein detail; om de afvoer van het nieuwe meubel te kunnen verwerken zou ik of een sleuf in de vloer moeten frezen of een verhoging onder t meubel maken.
-edit-
Optie 3; de wand een cm of 10 naar voren trekken zodat de afvoer weer achter de wand valt. Badkamer is er groot genoeg voor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef RudyCarell het volgende:
Zelf me RROD gefixt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij deed het niet meer... Dus heb ik die tiefus x-clamps eraf gehaald en de cpu en gpu opnieuw bepastaat! En de heatsinks vastgemaakt met m5x10 boutjes ipv die xclamp troep...quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef RudyCarell het volgende:
Zelf me RROD gefixt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord had de voorronde gewoon moeten spelen, die weten er wel van te winnen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
TwenteBest zielig...
M'n haat jegens Portugezen is weer gestegen
Scherp +1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef Incolumis het volgende:
ja, geen glas eten, erg scherp!
kun je die nog anuleren?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
Toch voor de zekerheid maar een Nyko intercooler gekocht voor me xbox...
[ afbeelding ]
het is idd zonde om em te kopen. alleen maar extra lawaai.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
kun je die nog anuleren?
is echt heul niet nodig heb m ook gehad en gemeten.. voegt niets toe en maakt alleen maar herrie..
heb m nog ergens liggen ook..
Nou ik wil gewoon geen rrod meer en hij heeft weinig cooling waar hij staat... En me volume gaat echt wel over dat geruis heen (ik wilde eerst een stillere maar deze had betere reviews)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef Viro het volgende:
[..]
het is idd zonde om em te kopen. alleen maar extra lawaai.
Hoe heb je dat gemeten dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
kun je die nog anuleren?
is echt heul niet nodig heb m ook gehad en gemeten.. voegt niets toe en maakt alleen maar herrie..
heb m nog ergens liggen ook..
Hun stellen ze ook in tweifel... Maar boeien!quote:Hard evidence on the exact internal temperature difference the Intercooler EX provides is hard to come by since we don't have an infrared thermometer that can get into a closed Xbox 360. Temperature comparison charts provided by Nyko claim between 10 to 30-degree Fahrenheit improvements in various locations within the console with an Intercooler equipped. Oddly, the comparison chart provided with the EX cites the 360 naturally running about 10-degrees hotter without the Intercooler EX than the chart provided with the original Intercooler, which we think makes all the figures a little suspect.
Dude... kom opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef RudyCarell het volgende:
Hun stellen ze ook in tweifel... Maar boeien!
? Ik heb het over de cijfers achterop...quote:
(out of 10 / not an average)quote:8.6 Performance
Dramatically improved AC pass-through jack should address short-circuiting issues. Otherwise a loud, but effective, cooling solution.
9.0 Build Quality
Much impoved thanks to a sturdier AC pass-through.
8.5 Value
$19.99 is comprable to other add-on coolers. While other options make less noise, the Intercooler EX moves much more air, thanks to the voltage provided by the AC pass-through as opposed to USB.
8.7 OVERALL
nee man, lag wakker door die smerige hittequote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude wtf, kan je niet slapen?
wat een vette bak johquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:11 schreef ursel het volgende:
@ IJs, foto
[ afbeelding ]
Let verder niet op de staat van de bak of wat dan ook, tis vooral dat het beessie wat meer ruimte heeft.
Ga er van het weekend een kap bovenop bouwen zodat ik ook de lichten kan bevestigen.
Dan nog. Dat is wel de absolute basisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
niet iedereen is zo goed met Nederlands als jou Frankie
O, ging het daar over... LOL inderdaad een hele stomme foutquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou ben ik geen spellingsnazi maar zelfs ik kan dit niet over het hoofd zien
Haha oke dan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O, ging het daar over... LOL inderdaad een hele stomme foutIk dacht al dat er wat was met dat woord...
Tis de drugs, ik vergeef het je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O, ging het daar over... LOL inderdaad een hele stomme foutIk dacht al dat er wat was met dat woord maar om nu alles door spellcheck te gooien...
Niet zeuren, maar doorwerkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veel te warm hier
25+ graden moet verboden wordft als ik aanwezig ben op m'n werk
quote:
Ik weet nu niet of ik een spellingsgrap of een ambtenarengrap moet plaatsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
25+ graden moet verboden wordft als ik aanwezig ben op m'n werk
Typfouten ftw!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik een spellingsgrap of een ambtenarengrap moet plaatsen![]()
![]()
Hier ist lekker koel
Tsss... het is hier 28.8 en we hebben alleen ARKO...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veel te warm hier
25+ graden moet verboden wordt als ik aanwezig ben op m'n werk
Onze klanten worden op het callcenter opgevangen en via de site... Heb ik geen last van...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef ursel het volgende:Maar goed dat klanten niet bij jullie komen in hun pauze he Rudy..
Mja, in de kleinste zin van het woord..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Onze klanten worden op het callcenter opgevangen en via de site... Heb ik geen last van...
He Urs, ben jij nog steeds hostert? Mijn broer wil een site op gaan zetten...
Zal ik ook niet meer stemmen denk ik... Zal wel weer links worden... Of Pownedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef FJD het volgende:
Moet je vooral SP stemmenDie liepen pas nog te mauwen dat winkels op zondag dicht moesten omdat het zo zielig was voor het personeel dat moest werken
SP is links he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zal ik ook niet meer stemmen denk ik... Zal wel weer links worden... Of Powned![]()
Daarom zegt Rudy ook "weer" ouwe taal-naziquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarom zegt Rudy ook "weer" ouwe taal-nazi
Onze PVV'er spreektquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik hoopte dat hij van dat achterlijke links weg zou gaan
Tegels al lang en breed uitgezocht Arie!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
Ga je die tegels nemen in je badkamer? Gaaf man
60x80 of 80x100?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tegels al lang en breed uitgezocht Arie!
Geen ideequote:
Lekker lang en breed danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen ideeVolgens mij veel kleiner.
Ja, anders werd het erg duur! M'n ouders hebben hier op de vloer ook maar 40x40cm liggen...overdrijf je niet wat?quote:
Jij bent niet zo groot, da's waar ook..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar 60x80 of 80x100?Dan ben ik met 5 tegels klaar
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent niet zo groot, da's waar ook..
Heb je die folder van de Hornbach nu al bestudeerd??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef FJD het volgende:
Ik hoef toch niet uit te spellen dat t een slechte woordgrap was hè?
Badkamer slopenStraks twee hele muren gehad, morgen de andere twee, zaterdag gipsplaten zetten en dan zou ik zondag al kunnen tegelen als ik efkes doorwerk
Moet ik nog doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef ursel het volgende:
Heb je die folder van de Hornbach nu al bestudeerd??
Ziet er goed uit Ariequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef jpjedi het volgende:
En terug
Kapot gegaan op 12% klimmetjesmaar heerlijk gefietst naast het normale vakantie geneuzel.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja! NAC.![]()
![]()
![]()
@Fer.. ff afspreken op msn dan komen we langs dit weekend.![]()
nu ff met onze dolblije Indy wandelen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef ursel het volgende:
@Fer, ik had alleen de voorkant gelezen.
Maar zie je wel dat klussen gaaf is
Ik bel je wel vandaag aan het eind van de middag. Ik ga vanmorgen eerst een nieuwe iphone halen want de mijne is geklettert en nu lapotquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ArieWeekend maar efkes kijken idd. Zaterdag ben ik er sowieso, zondag weet ik niet. Twijfel of ik al zal gaan tegelen, dat kan net zo goed volgende week nml..
Laten we overigens maar over de mail doen. Ik zit vol met lange meetings en na werktijd ga ik direct klussen dus ben ik weinig op MSN.
@Urs; folder net even bekeken, ziet er allemaal niet heel schokkend uit eigenlijk. Iedereen die ik vertel dat ik zelf wil gaan tegelen staart me wat glazig aan maar het is volgens mij echt een makkie als je maar even goed nadenkt. Zorgen dat de ondergrond goed vlak en waterdicht is (efkes hoekjes in de douche extra waterdicht maken) dan een balkje op de onderste rij perfect waterpas (heb een digitale waterpas) in de muur tikken en daar dan tegen aan tegelen, vervolgens met afstandkruisjes door tegelen tot je bovenaan komt. Dan nog efkes afvoegen en klaar is Kees FJD
Wordt een makkieZaterdagochtend sta ik om 09:00 in Rosmalen voor t badmeubel en dan terug naar m'n huisje om de wandjes te zetten
Op deze manier is klussen wel geniaal.
Ok is goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef FJD het volgende:
Einde middag is na 15:00, tot dan heb ik meetings.
Ik lees ook het andere topic mee, dus voor mij hoefde je het niet te herhalen??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef jpjedi het volgende:
Tering hee.. is die 3GS nergens te krijgen in België. Het enige bescjikbare alternatief is Italië...en daar kom ik G@#%#@ klere net vandaan.![]()
![]()
@Ursel:
Lies heeft ok lekker mee gereden maar moet wel een andere patroon rijden aangezien zij erg voorzichtig de longcapaciteit moet opbouwen. De ene dag ging dat beter dan de andere dagen.
De klimmetjes waren in het begin moeilijk te verteren moet ik toegeven maar de laatste fietsdag heb ik een klim van 6.7 km met een gemiddeld stijgingspercentage van 9% toch in een keer gedaan zonder te stoppen. Moest daarna wel zowat aan het zuurstof maar dat is een ander verhaal.De zwaarste klim met 2 kilometer 12% kon ik niet volhouden en daar moest ik 2 keer afstappen.
![]()
Voordeel is dat we vals plat nu lachend rijden.
Wordt een mooie pot voetbal. Het leuke is dat dit voor NAC sinds 1972 nu al een prachtig Europees verhaal is en dat ten onder gaan tegen Villarreal geen schande is.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef jpjedi het volgende:
En terug
Kapot gegaan op 12% klimmetjesmaar heerlijk gefietst naast het normale vakantie geneuzel.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja! NAC.![]()
![]()
![]()
@Fer.. ff afspreken op msn dan komen we langs dit weekend.![]()
nu ff met onze dolblije Indy wandelen.
Welke dan??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar stonden eerst 2 andere foto's
huh..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar stonden eerst 2 andere foto's
Lijkt me sterk.. of Lies moet iets in mijn photobucket hebben veranderd.. Die heeft ze namelijk online gezet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:19 schreef Sickert het volgende:
Ja daar stond gister iig een foto van jou op de achterkant met je linker been boven de trapper ipv er op!
Ja ik wilde bijna Feyenoord typen maar helaas, die doet Europees niet mee.........quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ik wilde bijna Feyenoord typen maar helaas, die doet Europees niet mee.........
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef RudyCarell het volgende:
Hebben! Hebben! Hebben! 100 Smaken!![]()
weer iemand die het niet snaptquote:
Wie zegt nou weer dat ik ut niet snap??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
weer iemand die het niet snapt
ik was ook meteen hyped!
wat is er nu cooler dan een drankjes machine met touch screen en 99 overbodige keuzes
Cola
Leegtrekken heb ik 80% alleen gedaan, gisteravond nog wat hulp gehad. Vandaag saampjes t muurte optrekken en tegelen doen we misschien ook wel samen maar dat kan ik ook best alleenquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat ik ut niet snap??![]()
Alleen ga het pas geloven als het ook echt op de markt is.Dan kijken we wel weer verder..
nou, hij heeft mn HIVS invite nog niet geaccepteerdquote:
Ik maar denken dat onze relatie zich al had ontwikkeld naar het AIDS stadium maar blijkbaar ben je nog niet klaar voor die commitment, bel maar als je weet waar dit naar toe gaatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
nou, hij heeft mn HIVS invite nog niet geaccepteerd![]()
enzo nog een paar Boffers > hoe kom ik nou in hemelsnaam op 500 matties
Ik heb je allang geaccepteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, hij heeft mn HIVS invite nog niet geaccepteerd![]()
enzo nog een paar Boffers > hoe kom ik nou in hemelsnaam op 500 matties
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd diep triest ongeacht welke club.
Zo ik ben weer klaar voor een hopelijk leuke wedstrijd van FeyenoordShirt aan, nog even wat Feyenoord liedjes op de iPod luisteren en zo naar beneden om Eredivisie Live te kijken
![]()
Regel je ook bier en bitterballen voor jezelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd diep triest ongeacht welke club.
Zo ik ben weer klaar voor een hopelijk leuke wedstrijd van FeyenoordShirt aan, nog even wat Feyenoord liedjes op de iPod luisteren en zo naar beneden om Eredivisie Live te kijken
![]()
Ik denk dat hij dat is vergeten gezien het bloedeloze 0-0quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Regel je ook bier en bitterballen voor jezelf
Je moet jezelf af en toe verwennenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef staticdata het volgende:
Regel je ook bier en bitterballen voor jezelf
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe verwennen
Efkes op bezoek in Brabant en je bent weer 6 uur verder. Wie gaat er dan ook zo ver weg wonen![]()
Rotterdam![]()
Ik had je ezelwagen geleendquote:
goed bezig zeg. Ik ben onder de indruk van je prestaties!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef ursel het volgende:
Zo, lekker gefietst. 142 km in de benen..
Mja, tis dat ik al een half uur te laat was, anders had ik hem ff op de 150 rond gezet...quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goed bezig zeg. Ik ben onder de indruk van je prestaties!
Jasper Stuyven wereldkampioen op de weg bij de junioren. Jonge Belg waar we nog zeker wat van gaan horen..
Mijn Feyenoord, Feyenoord Feyenoord, You'll Never Walk Alone & Hand in Hand inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
welke liedjes luister je dan..? hand in hand ofzo?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Sickert het volgende:
1. Ajax 2 2 0 0 6 6- 1
2. FC Utrecht 2 2 0 0 6 2- 0
3. FC Twente 2 1 1 0 4 3- 1
4. Feyenoord 2 1 1 0 4 2- 0
5. Heracles Al. 2 1 1 0 4 3- 2
Diamond kom er maar in: Over.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef ursel het volgende:
[..]
De stand zegt pas wat na een wedstrijd of 5.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 5 dagen en dan 2 weken vakantie
Geen vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |