Ik heb niets te boehoe-en..quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal weer vrolijk meedoen met de voetbalpoule. Dit jaar zal een nieuwe winnaar kennen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal weer vrolijk meedoen met de voetbalpoule. Dit jaar zal een nieuwe winnaar kennen
Heb ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb HIVS invites gestuurd naar de hele BoF! bende![]()
hebben die natte scheetjes static, ursel & keltie geen HIVS?
Find Jezus, boy....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, dit is mn 10e HIVS ofzo...IJsmuts combi's waren op..ik zoek wel even via FJD
daarom, HIVS is hardstikke retro manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
[Puni mode]
HIVS
[/Puni mode]
Is dat trouwens niet de hype van voor twitter??
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Onzin
Na seizoen 1 ben ik afgehaakt omdat ik dat 1-0 0-1 gedoe kinderachtig vind.. als we dat allemaal zouden doen dan kun je die hele competitie wel stop zetten..
tuurlijk leuk als je er mee kunt winnen, maar het leuke is imho om juist 3-1 of weetikveel wat in te vullen en het dan goed te hebben! doe dan mee aan de toto, winst/verlies/gelijkspel
Band of Bitchesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Band of Females, wat een gezeik om hoe iemand een spelletje wint zeg
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Nou, Jorrit heeft het echt naar z'n zinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gemuts om er gewoon een leuke competitie van te maken
Ik ben zojuist mijn tegenstander kwijtgeraakt..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou, Jorrit heeft het echt naar z'n zinKies gewoon je eigen gevecht en je eigen tegenstander en haal daar je plezier uit. Ik blijf nog wel een paar weken op 1-0 staan, daarna ga ik er eens over nadenken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:36 schreef ursel het volgende:
Ik ben zojuist mijn tegenstander kwijtgeraakt..
Wat nu, de overige concurentie is te zwak voor me..
Wat een lelijke graphicsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef fokkerspy het volgende:
*ding* zegge troopers.. blijven jullie over sex,1943 ,hyves,twitter invites e.d praten
of wordt er ook nog wat actie ondernomen? Ik wacht al een tijdje op jullie op AIX.
om jullie te ownen!!!
[ afbeelding ]
dit vliegtuig beats dat 1943 spel
[ afbeelding ]
dit vliegtuig owned gewoon de hele sky van 1943
Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef fokkerspy het volgende:
*ding* zegge troopers.. blijven jullie over sex,1943 ,hyves,twitter invites e.d praten
of wordt er ook nog wat actie ondernomen? Ik wacht al een tijdje op jullie op AIX.
om jullie te ownen!!!
[ afbeelding ]
dit vliegtuig beats dat 1943 spel
[ afbeelding ]
dit vliegtuig owned gewoon de hele sky van 1943
Dan ziet het er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:53 schreef fokkerspy het volgende:
Ja leuk, ff op het plaatje klikken om alles beter te zien want het forum
past alle plaatjes die tegroot zijn aande interface van het FOK! forum
waardoor je dit zo krijgt.
purrrrimaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond FIFA? Fer? Keltie? Kev?
niet mee eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:38 schreef FJD het volgende:
Nou Urs, die klusjes gaan echt wel goed komenZijn vooral veel kleinere klusjes maar ze moeten wel gebeuren
Heb er zo'n 20 op papier staan nu
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het magquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond FIFA? Fer? Keltie? Kev?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het mag
jij hebt toch geen Fuhrer boven je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Hoelaat ? Doe ik ook een potje mee als het mag
Kijk maar, er is genoeg te doen dus vroeger is beterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef ursel het volgende:
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te maken.
hoe laat verwacht je me? Ben nog wel ff aan het peddelen en moet nog terug ook.
Maar je weet dat dat resulteert in het vroeger uit bed komen. En je weet dat ik daar niet van hou..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk maar, er is genoeg te doen dus vroeger is beter
Dan blijf je heel lang, kun je heel laat opblijven, dat is wel erg stoer nmlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef ursel het volgende:
Maar je weet dat dat resulteert in het vroeger uit bed komen. En je weet dat ik daar niet van hou..
Maar dan moet ik in ut donker door die enge buurt in Rotterdam heen met m'n homo pakkie op de fiets..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan blijf je heel lang, kun je heel laat opblijven, dat is wel erg stoer nml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |