Ik weet het....quote:
Schaam je niet hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet het....
Andy in een hoekje kruipt
Ach ik houd het nog spannend.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schaam je niet hoor
alleen wel een anticlimax voor ons sc'ers natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef Tanjaa het volgende:
Rachel Bilson, ik heb volgens mij wel ongeveer hetzelfde kapsel
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het staat jou alleen leuker omdat je een veel mooiere meid bent.
Ciao Tanjaa tot straks misschienquote:
Ik ben wel van de stomme grappen, dat kon ie in friends ook heel goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
De film van dit verhaal wordt wel een succes denk ik..... Voor de rol van Tanjaa hebben ze al Rachel Bilson gecast las ik net. Matthew Perry is gecast voor TradeMarkie en voor Nembrionic zijn ze in onderhandeling met Jim Carrey......
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben wel van de stomme grappen, dat kon ie in friends ook heel goed
Dat vind ik dan weer niet helemaal passenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en Nem is wel een Jim Carrey?
De producenten en ik kennen Nem niet dus is het lastig casten......quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet helemaal passen
Heb je dus nog tijd om een jurk te kopen voor op de rode loper!quote:
Geeft niet hoor!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, ga ik zo doen (als ik voor iedere categorie iemand kan verzinnen, ik speel te weinig AKQ)
Toch vind ik hem in geen enkele andere rol geloofwaardig, hij blijft altijd Chandler, dus ik vraag me af of hij een geslaagde TradeMarkie neer kan zetten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben wel van de stomme grappen, dat kon ie in friends ook heel goed
Dan heb je toch alsnog wel tijd genoeg gehad om wakker te worden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo scherp tegen iemand die om vier uur s'nachts nog in Maastricht liep.....
Waarom dat?quote:
Ga morgenavond naar de camping, ik weet niet of pap daar al wifi heeft voor de laptopquote:
Zeg dan dat ie op moet schieten....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ga morgenavond naar de camping, ik weet niet of pap daar al wifi heeft voor de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |