Ik waag het er maar op, anders probeer ik wel even bij amber op de laptop te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie op moet schieten....
Je moet wel natuurlijk in person je award ophalen en een speech houden!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik waag het er maar op, anders probeer ik wel even bij amber op de laptop te komen
Laat ik daar nou net slecht in zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet wel natuurlijk in person je award ophalen en een speech houden!
Kun je alvast oefenen......quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net slecht in zijn
Komt wel goedquote:
Gefeliciteerd en tot morgenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Komt wel goed
Maar ik ga alweer..![]()
Mn tante is jarig![]()
Bis heute abend!![]()
kinderen die vragenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
ik ben film deskundige en ik ben een groot kenner van misdaden en misdadigers.....![]()
quote:
de wc schoongemaakt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben goed bezig (al zeg ik het zelf)
Flink aan de schoonmaak en heb zelfs iets gedaan wat ik niet meer gedaan heb sinds ik op dit adres woon.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bijna goed. Dat heb ik al een keer eerder gedaan.
Nee, ramen wassen
Is zeker balen jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi kut MaJo. Dit soort dingen komen natuurlijk nooit goed uit.
Beterschap dan maar en hopen dat de antibiotica snel aanslaat.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
* Eindstand Juli 2009:
01. Patch 78
02. mr_anonimous 60
03. InTrePidIvity 35
04. SamuelofSEK 27
05. skittelman 18
06. wyccie 16
07. California 15
08. Sheridana 10
09. Zoot 9
10. Dopekoe 9
Ah, dat is heel goed nieuws! Ze kan dus gelukkig weer iets beter slikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:17 schreef TradeMarkie het volgende:
De kat komt net binnen samen met mij, en eet een heel blikje voer op, ik was zo blij om dat te zien
Hij lijkt toch een manier te hebben gevonden om weer wat te kunnen eten, maar het gaat niet lang meer duren hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is heel goed nieuws! Ze kan dus gelukkig weer iets beter slikken.
Dacht eigenlijk dat je gisteren al de dierenarts een spuitje had laten zetten.
Katten kunnen heel sterk zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij lijkt toch een manier te hebben gevonden om weer wat te kunnen eten, maar het gaat niet lang meer duren hoor
Ja, dat is dus het gelul, hij heeft niet echt veel pijn ofzo nu, maar hij eet slecht en kan zich slecht wassen nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Katten kunnen heel sterk zijnnicky heeft nog twee jaar geleefd terwijl ze flink ziek was. Op een gegeven moment at ze niet meer, toen ging het wel snel
Gewoon maar weer ff de kroeg in gok ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand hier nog briljante plannen vanavond?
quote:
Werkzequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd om naar mijn werk te gaan. Tot straks.
Ik ben moeder geworden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:09 schreef Soempie het volgende:
Zo te zien heb ik vanalles gemist. MaJo een vriendje!Wat nog meer?
quote:
quote:
Ik kan het niet terug vinden.quote:
wyccie wil ook niet met kinderen gevonden wordenquote:
Ja hoor. En jij loopt 'm volgend jaar ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef Soempie het volgende:
En heb je de vierdaagse uitgelopen?
quote:
Misschien wel. Ik heb zelfs het blotevoetenpad gelopen deze vakantie en elke dag minstens 10 km (vooral bergop).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hoor. En jij loopt 'm volgend jaar ook.
[..]
Linkje?quote:
Het stond zelfs in MED.
Onze vakantie was erg cool.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe is de vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |