Daar hadden we ook helemaal geen spijt van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het lijkt mij mooier om op jullie manier boven te komen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar hadden we ook helemaal geen spijt van.
Dus ook op je vakantie soempie-acties?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze vakantie was erg cool.![]()
Heel veel toffe dingen gezien en gedaan, zoals van een rodelbaan 3 km naar beneden.En een zware bergklim om bij een waterval te komen. Dwars door de woeste natuur en bergop. Helemaal kapot komen we daar aan: zien we allemaal kinderen op slippertjes, een oude man, een hoog zwangere vrouw, iemand waar ik 3 keer in kon, etc. Dus wij zo van:
![]()
Bleek dat je via de andere kant zo met de auto omhoog kon rijden en dan nog maar 500 meter moest lopen.
![]()
En iedereen vond de tent mooi en vrolijk. De mevrouw van de camping ging er een foto van maken, want zoiets had ze nog nooit meegemaakt.![]()
zei ik toch, voor zo'n tent maken ze ruimtequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze vakantie was erg cool.![]()
Heel veel toffe dingen gezien en gedaan, zoals van een rodelbaan 3 km naar beneden.En een zware bergklim om bij een waterval te komen. Dwars door de woeste natuur en bergop. Helemaal kapot komen we daar aan: zien we allemaal kinderen op slippertjes, een oude man, een hoog zwangere vrouw, iemand waar ik 3 keer in kon, etc. Dus wij zo van:
![]()
Bleek dat je via de andere kant zo met de auto omhoog kon rijden en dan nog maar 500 meter moest lopen.
![]()
En iedereen vond de tent mooi en vrolijk. De mevrouw van de camping ging er een foto van maken, want zoiets had ze nog nooit meegemaakt.![]()
Alleen maar mooi weer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus ook op je vakantie soempie-acties?
Ook nog mooi weer gehad trouwens?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen maar mooi weer.![]()
Ik ben voor mijn doen heel erg bruin.
Hoe is jouw vakantie tot nu toe?quote:
tripje naar Gent komende week gaat niet doorquote:
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tripje naar Gent komende week gaat niet door![]()
Dus heb me tot nu toe wel vermaakt, maar komende week maar iets anders verzinnen dan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zei ik toch, voor zo'n tent maken ze ruimte
Misschien wel, ben nog ff aan het kijken, maar lang niet iedereen heeft vakantie nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is jammer.![]()
Kun je niet met een vriend ofzo toch weggaan?
hmm, daar denk ik vaak niet aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien wel, ben nog ff aan het kijken, maar lang niet iedereen heeft vakantie nu
Hoi, alles goed met jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
GoedenavondHey Soempie is back!
Nog 50 minuten en je kunt aan de bak met de eindstand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
GoedenavondHey Soempie is back!
Truste Soempiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
hmm, daar denk ik vaak niet aan.![]()
Ik ga douchen en heerlijk slapen in m'n bed.![]()
![]()
Ja hoor..... Beetje herstellende nog van een mannenuitje........quote:
Yep! Pfff.... zal vanavond eerst tellen en dan morgenavond nog een keer.... ik vermoed dat er hele andere cijfers uit komen morgen.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 50 minuten en je kunt aan de bak met de eindstand.
Ik moet 3 weken vrij in de zomer, zit ik eigenlijk niet op te wachten, maar ik heb geen keuze.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
hmm, daar denk ik vaak niet aan.![]()
Ik ga douchen en heerlijk slapen in m'n bed.![]()
![]()
Hey Tanjaaquote:
Welke geruchten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Tanjaa
we hadden toch afgesproken niet direct na elkaar meer online te komen ivm de geruchten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |