Door als die commotie de laatste maanden vraag ik mij eigenlijk wel eens af wie het meeste gehaat wordt hier in Nederland. Ik haal de mensen erbij die het meest in het nieuws komen of bloed irritant zijn. Zoals ik op Fok vaak lees zijn sommige vaak de pineut.
![]()
* Irritante zeur Gordon die telkens ruzie schopt en het nieuws opzoekt. Tevens vindt deze arrogante kwast zichzelf een geweldige zanger.
![]()
* Tim Kuik die downloaden in Nederland wil verbieden door site's te verbannen hier en droomt ooit hoge boetes te kunnen uitschrijven aan mensen die dit overschrijden. Ongeveer wat hier ook is gebeurt
24 liedjes downloaden: 1,4 miljoen euro boete![]()
* De racistische clown Geert Wilders die haat wil zaaien door Nederland, walgelijke beledigde uitspraken doet en niet kan wachten om het leger in te zetten en mensen door de knieën te laten schieten.
![]()
* De valse roddelnicht Albert Verlinden. Hij houdt ervan om mensen nog net de laatste trap te geven met zijn roddels en zijn vieze smerige hyena lachje. Behalve als hij zelf wordt genaait met hoever iemand in zijn privé leven kan komen dan vind hij het niet meer leuk en neemt hij juridische stappen.
Poll: Wie wordt het meest gehaat in Nederland?Gordon
Tim Kuik
Geert Wilders
Albert Verlinde
Moeilijke keuze
Iemand anders
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier