Ik doe zelf in 3,5 week 10 keer zonnebank. Een goede zonnebank laat je er niet zonnebankbruin er uit zien tegenwoordig. Zelf ga ik naar www.tanlounge.nl maar die zit alleen in Amersfoort en Lelystad, maar zo zijn er zat goede studio's die je kunnen voorzien van het juiste advies. Maar egaal en mooi bruin houdt wel in 1 keer in de 3 a 4 dagen bruinen, dus voor maart gaat je dat zeker lukken hoor. Gebruik wel een goede zonnebank creme die daar vast ook te koop is (is nie goedkoop helaas maar wel voor goed doel)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef gothic-blackie het volgende:
thanks voor alle positieve berichten van iedereen. ben er zelf ook echt super blij mee, en ik hoop mijn vriend ook
trouwens, heeft iemand ideen hoe ik mijn mooie bikinibandjes weer weg krijg, want dacht, dat valt wel mee maar zelfs in de winkel vonden ze het een beetje te heftigze hadden het daar al over zonnebankkuren, maar hoeveel en hoe lang dan en wanneer moet ik daar dan mee beginnen om in maart egaal mooi bruin te zijn, en niet lelijk zonnebankbruin?
Dito ;-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Gothic-blackie, mag ik ook foto's van je jurk zien?? Ben heel benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop