zo zaterdag naar de bruidswinkel gegaan en heb 4 jurken gepast waarvan de laatste de enigste echte was! dit was op plaatjes al een van de twee favorieten, en hij staat super mooi, slankt helemaal af en zo. wel jammer dat mijn nummer 1 favoriet dus totaal niet stond maar deze was mijn nummer twee en helemaal top!
voor mensen die interesse hebben kan ik via pm wel een link sturen naar de bruidszaak waar de jurk op staat (ik kan geen foto doen want die host ik altijd via de website van mn vriend, en tja, hij hoeft deze nu een keer niet te zien

was trouwens wel apart we hadden de jurk, en het was een yes, en de kurken knalden meteen voor de champagne

en tis wel duur zo'n jurk, deze is 1390 euro. en dan komt er nog een korselet bij (of zoiets) voor 119, en dan een hoepel die ik gelukkig cadeau krijg (is toch weer 60 euro minder). en de rest van de dingen zei de verkoopster daar van: koop die lekker op de markt (kousen) of bij de hema (slip, wat dan een corrigerend geval moet zijn voor mij) omdat het daar gewoon te duur is.
ik heb ook meteen bij een normale schoenenzaak witte balerina's gekocht, gewoon omdat ik geen 150 euro of meer wil uitgeven aan een paar witte schoentjes die ik daarna toch niet meer draag

en nu heb ik hele mooie simpele balerina's voor 15 euro
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie