Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrrquote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef nelisb het volgende:
Wel grappig wat voor mensen voor ideeën hebben bij " enorme" bruiloften. Geleefd worden gebeurde juist helemaal niet! Bij ons op het strand was de sfeer zoo relax. Mensen gingen zwemmen, zonnen, lekker hangen op de loungebanken. Feest wa buiten. Mensen zaten lekker aan het water Bij een kampvuur etc etc. Alles was ongedwongen, gewoon doen waar je zin in had, want dat kon allemaal!
Stukjes, etc waren Bij ons niet aan de orde. Feest in de buite nlucht met een dj, saxofonist en een drummer, heerlijk ongedwongen!!
klagen? waar heb je mij horen klagen?quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar toch 'klaag' je redelijk vaak hier dat je iets niet kan doen of anders moet doen omdat het geld er niet is
En dat bedoel ik met perfect dat je het kan doen zoals jij het het liefste hebt
Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrr
heerlijk al die verschillen! Elke bruiloft is anders en iedereen is achteraf blij dat ze het op die manier hebben aangepakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrr
heb jij meer dan 150 beste vrienden?quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.
quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij meer dan 150 beste vrienden?
S' ochtends was het echt niet lekker toen we aan het omkleden waren. Toen liep het zweet langs je heen. Gelukkig werd het in de middag al wat minder warm!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Gefeliciteerd de gene die vandaag trouwde!!!!
Was het een beetje uit te houden met de drukkende warmte????
Ze deden alsof ze boos waren. Maar het bleek best mee te vallenquote:
quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 23:18 schreef Pandorah het volgende:
(behalve achteruit, want dat kan niet bij een trouwjurk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop