abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71714183
Nelisb dat klinkt echt precies zoals ik het zou willen!
pi_71714670
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef nelisb het volgende:
Wel grappig wat voor mensen voor ideeën hebben bij " enorme" bruiloften. Geleefd worden gebeurde juist helemaal niet! Bij ons op het strand was de sfeer zoo relax. Mensen gingen zwemmen, zonnen, lekker hangen op de loungebanken. Feest wa buiten. Mensen zaten lekker aan het water Bij een kampvuur etc etc. Alles was ongedwongen, gewoon doen waar je zin in had, want dat kon allemaal!
Stukjes, etc waren Bij ons niet aan de orde. Feest in de buite nlucht met een dj, saxofonist en een drummer, heerlijk ongedwongen!!
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrr
I had a signature once. It was awful.
pi_71714716
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar toch 'klaag' je redelijk vaak hier dat je iets niet kan doen of anders moet doen omdat het geld er niet is
En dat bedoel ik met perfect dat je het kan doen zoals jij het het liefste hebt
klagen? waar heb je mij horen klagen?

over iets wat ik niet 'kan' doen? Ik zou álles KUNNEN doen, maar ik heb het geld er niet voor over, simpel

ik zou graag voorbeelden zien van 'klagen'

ik post hier dingen die ik graag binnen een bepaald budget zou willen doen, maar dat is onze persoonlijke keuze, omdat we vinden dat onze dag ook binnen bepaalde financiele grenzen moet blijven, gezien ons eigen karakter én de wereldreis én het feit dat ik mijn ouders niet teveel in de kosten wil belasten, aangezien zij de helft betalen..

ik ben geen geld-mens... geen geld-uitgeef mens, maar ik wil wel graag weten hoe ik dingen binnen een bepaald budget kán doen, omdat het niet allemaal tot in de puntjes geregeld HOEFT te worden. Anders hadden we ook wel een dure fotograaf, en kok en meer daggasten uitgenodigd, want ja, dat is financieel prima haalbaar, we wíllen het alleen niet.

Dat houdt niet in dat we bepaalde dingen graag 'aangepast' zouden doen, binnen het budget.

Maargoed, wij gaan een geweldige dag hebben perfect want we hebben elkaar, en al zou iedereen afzeggen, we hebben altijd elkaar nog

[ Bericht 19% gewijzigd door motorbloempje op 08-08-2009 20:22:15 ]
Ja doei.
pi_71714973
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71714989
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

heerlijk al die verschillen! Elke bruiloft is anders en iedereen is achteraf blij dat ze het op die manier hebben aangepakt!
pi_71715014
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.
heb jij meer dan 150 beste vrienden?
Ja doei.
pi_71715105
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb jij meer dan 150 beste vrienden?

Nou... mijn schoonvader leek het wel een goed idee om ook al zijn oud-collega's uit te nodigen voor onze bruiloft. Die horen dus blijkbaar ook op het lijstje van mijn beste vrienden aangezien we hadden aangegeven alleen goede vrienden en familie uit te willen nodigen.
pi_71715154
ja, dan schiet je wel op ja
Ja doei.
pi_71715555
ik vind 't wel moeilijk om te bepalen voor wie je 'wel veel geld' en voor wie je 'minder geld' uit wilt geven...

zo heb ik mensen die ik er graag bij het feest bij wil, en mensen die ik er graag de hele dag bij zou hebben dat is dus simpel. maar er zitten van die mensen die daar tussenin zweven..

en dan hoor je van vrienden die ook bij een bruiloft waren van bijvoorbeeld een nicht(je) ofzo, dat ze de hele dag welkom waren, maar dat helemaal niet verwacht hadden en het dus niet erg of raar hadden gevonden om alleen naar het feest te komen, zeg maar

maargoed.. we zitten nu vol spanning te wachten op een mailtje/belletje van de locatie, zodat we daar heen kunnen voor de échte afspraak, en dan moeten we ook met een GOEDE schatting van mensen komen..

we zitten nu op 50 hele dag en 85 mensen in totaal 's avonds.. best netjes en vooral mensen die we er bij willen.. en een paar moreel verplichte
Ja doei.
pi_71715673
Dank voor de felicitaties!

Trouwen is zo leuk!
De ambtenaar hield een leuk verhaal, het weer was geweldig, iedereen vond mijn jurk mooi en mijn laarsjes geweldig, de gasten waren leuk , de locatie was geweldig, de roofvogels waren braaf en het feestje savonds leek net iets te snel te gaan. Kortom, super dag gisteren

Iedereen heeft gewoon een andere perfecte bruiloft. De ene vindt een supergroot feest leuk en de ander (zoals wij) vindt een roofvogelshow geweldig. Wat betreft kosten: als je zegt dat je met een klein budget werkt valt er vaak opeens meer te regelen (voor minder geld)!
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Gefeliciteerd de gene die vandaag trouwde!!!!
Was het een beetje uit te houden met de drukkende warmte????
S' ochtends was het echt niet lekker toen we aan het omkleden waren. Toen liep het zweet langs je heen. Gelukkig werd het in de middag al wat minder warm!
pi_71715705
Ben beniewud naar je foto's Pandorah!

nog precies 1 maand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71715865
Gefeliciteerd Pandorah!

Klinkt super je dag!
pi_71715875
Wij hebben ook een paar van die mensen alleen staan ze bij ons dan op het twijfellijstje wel of niet uit te nodigen.
Mensen met wie je op zich een goede band hebt en als je ze ziet klikt het ook altijd lekker maar eigenlijk zie je ze ook weer zo weinig dat je er dus nog over twijfelt. Voorlopig staan ze bij ons op het nee-lijstje.

Moreel verplichte gasten doen wij ook niet aan. Maar een setje van de ooms en tantes omdat dat mensen zijn waar we ook daadwerkelijk regelmatig contact mee hebben en de rest van de ooms en tantes en neven en nichten gewoon niet. Dat had ik overigens hetzelfde gedaan als we wel een groot feest hadden gegeven. Je moet je trouwdag vieren met mensen die je er echt bij wilt hebben en niet met chagrijnige tante Truus en bezopen oom Jan 'omdat het zo hoort' vind ik.
pi_71715985
ja, die moreel verplichte zijn dat bij ons ook.. die zien we wel eens, maar het is gewoon niet dat ik denk 'DIE MOET IK ER BIJ HEBBEN!' ofzo.. geen kwaad ofzo.. maar gewoon niet zo dat ze noodzakelijk zijn voor onze mooiste dag

Maar het is ook niet zo dat we op kwade voet met ze staan, zeg maar..
Ja doei.
pi_71716245
Wij ook niet met de theoretische chagrijnige tante Truus en dronken oom Jan hoor. We zien die mensen wel op verjaardagen e.d. maar meer dan dat is het niet dus we nodigen ze gewoon niet uit.
pi_71717592
whehe

het niet al te duur doen heeft ook wel het voordeel van het smoesje dat je niet het geld hebt als arme student zijnde om IEDEREEN uit te nodigen, ook de mensen die je nooit ziet..

maar.. we gaan denk ik nog één keer een veldslag over de lijst heen gooien en dan moet het daarna wel in orde zijn.. nu alleen nog een moeilijk iemand 'afzeggen' die ik er na een aanvaring van enig kaliber niet meer bij wil hebben..
Ja doei.
pi_71717754
Wat ben jij eigenlijk al ver man, je trouwt drie maanden later dan ik en het lijkt alsof je bijna alles al geregeld hebt!
pi_71718252
we hebben maar één locatie, en die wilden graag al een hoop van te voren plannen..

normaal zijn we ook van het laatste moment, maar dan is het juist al wel een geruststelling dat alles als we dat eenmaal hebben geregeld, geregeld is

het enige wat we écht nog moeten regelen zijn een fotograaf, een band, de kleding en de ringen de rest wordt ons allemaal door de locatie uit handen genomen, zelfs het overnachten van de gasten eventueel
Ja doei.
pi_71718354
Je moet gewoon uitnodigen wie je er bij wilt hebben. Het is tenslotte het feest van het bruidspaar. Wij waren totaal met 18 personen en het was super leuk. Zoals wij het wilden en dat was goed.
De afgelopen jaren heb ik verschillende bruiloften meegemaakt die allemaal een stuk uitgebreider waren. Dat was ook leuk. Leuk vooral omdat het zo goed paste bij degene die trouwde. Gisteren de jurk van Pandorah, die was zo Pandorah, paste zo goed bij haar. Net als de taart, echt zo bruidspaar, en die roofvogelshow. Bij een ander zou ik het raar hebben gevonden, maar nu klopte het gewoon helemaal.

Waren de taxichauffeurs nog boos?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71718494

deze vind ik zó mooi

wil zoiets, maar dan zonder sleep, zeg maar.. dus de hele jurk moet net iets boven de grond uit komen, want wil normaal kunnen lopen, omdraaien en dat soort dingen

maar van zo'n jurk droom ik al jaren
Ja doei.
pi_71719074
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef YPPY het volgende:
Waren de taxichauffeurs nog boos?
Ze deden alsof ze boos waren. Maar het bleek best mee te vallen

MB: leuke jurk! Die jurk wordt zowiezo op je hoogte gemaakt met je schoenen eronder uit. Dus je kan altijd lopen (behalve achteruit, want dat kan niet bij een trouwjurk). Ik wilde ook oorspronkelijk de sleep uit de jurk halen maar mij is verteld dat je dan mogelijk het model dan eruit kan halen. Dus uiteindelijk ben ik uitgekomen op een subtiel sleepje .
pi_71719491
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:18 schreef Pandorah het volgende:
(behalve achteruit, want dat kan niet bij een trouwjurk)
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:36:22 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_71719558
En vaak zit er ook nog een lus verstopt zodat je ook kan dansen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71727928
Ben overigens benieuwd naar de foto's Pandorah!
Klinkt alsof je een prachtige dag hebt gehad
Ja doei.
pi_71728044
Mijn jurk is niet mijn droomjurk, dat kon ik niet betalen, dus ik kan gewoon achteruit lopen in mijn jurk Is toch ook wel handig. Hoewel droomjurken geweldig zijn, ben ik ergens wel blij dat ik mijn jurk in twee tellen aan en uit heb, gewoon kan huppelen en touwtjespringen als ik dat zou willen en met gemak naar de wc kan overdag
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')