abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72410656
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Mickeys het volgende:
Mijn "eerste huwelijks kadootje" heb ik ook binnen.. m'n ontslag... tja.. lang verhaal... maar het is goed zo... nog tot 15 oktober freubelen hier en dan kijken of ik er voor kan zorgen dat ik een nieuwe baan heb of heel snel kan krijgen
Jeetje, das wel erg balen zeg!
pi_72434056
Vandaag m'n jurk voor de laatste keer gepast en les gehad in hoe te zitten, met de sleep om te gaan, hoe naar het toilet te gaan etc... en nu hangt ie mooi bij m'n vader thuis! Komt nu wel erg dichtbij, nog maar 6 dagen te gaan!
Ben alleen beetje oververmoeid denk ik, heb een zere keel en m'n stem is ook niet je van het... maar verder voel ik me prima, dus ik hoef geen Sombrero op en ook geen Tortilla's te eten. Ay Caramba!
Ach, komende dagen goed gaan slapen en dan is het donderdag allang weer weg.
Vooralsnog zien de weersverwachtingen er wel gunstig uit *even afkloppen* dus ik duim heeeel hard dat het ook zo blijft!!
Tralalalaaa
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:56:49 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72441998
T_A_P! Wat spannend zeg !

Wij hadden de week voor de trouwerij ook niet bijster best weer!
Ik moet hierbij steeds aan BigBird denken, die had ook niet zulk mooi weer..

Maar op de dag zelfs, was het echt prachtig!
We hebben gevaren, en het zon scheen fel met een heerlijk windje, ideaal lijkt me!

Al die lessen hoe te zitten, toiletbezoek etc heb ik allemaal niet gehad..
Het was vooral hilarisch, om dat zelf uit te vogelen !

Mickey's dat is prut met peren zeg!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_72512542
nog 1 nachtje slapen!!

Hmmppp nu gooi ik m dicht maar zit op de iphone en dan is een nieuwe openen wat lastig...
Wil iemand dat voor mij doen???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')