Whahaha egt hea die gastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Koepert het volgende:
Prachtig om te zien ook trouwens dat iedereen op die filmpjes weer n andere stijl van stampen er op na houdt...
Behoorlijk drukke tent jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
En die HS tent op Dance-Valley was blijkbaar erg druk getuige DIT:
Wat een fokking geile dikke vette track!!!!quote:
hoe heb je het overleefd dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef Sethje het volgende:
zo was is het lang geleden dat ik vrijdag + zaterdag thuis ben gebleven zeg :S
volle bak inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
niiiiiiiiiicequote:
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Nightquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammenquote:
Ben ik met je eens! Als dat een voorbode is op dat nieuwe album vind ik het totaal geen probleem!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
Tof voor hemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ah... Luna is papa geworden!
http://twitter.com/DJLuna1
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Standaard vette sets ook dus zeker doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ik
Hij draaide zo master op IQ, nog steeds de held van de avondquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Ik ook welquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
OOk hier mee eens. Merk gewoon dat ik van het rag-werk houd. Hoef niet altijd die happy de peppy muziek. Net zoals B2BW is nog voor mij een helden plaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammen
dat is hier ook het geval, kijken hoe Decibel dan gaatquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ik merk ook dat een maandje niet sporten te merken is. Ik weet niet of ik decibel ga overleven
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoortquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoort
check deze ook:
de melodie doet mij aan een Italiaanse plaat denken, maar kan er zo niet opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |