Heheh, ik heb niet doelgericht gezocht. gewoon gesorteerd op meeste seeders, en de eerste drie pagina's binnengehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef TNA het volgende:
Je zou moeten worden opgepakt voor je slechte smaak.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Alsof TPB de enige is die torrentjes aan biedtNiks mis verder hoor, met torrents..
Daar staan dan de 1e 2 seizoenen en de overige episodes ook van aan, maar die zijn nog niet klaar. Nog 33 actieve downloadsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef DaFan het volgende:
Meer dan de helft kan je wegflikkeren omdat het Season 3 episode 6 en 7 zijn van een of andere kutserie die je toch niet hebt gevolgd
je was de TS voor en heb gisteren tijdens de rechtzaak je schijven al volgepompt??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heheh, goed bezig!, ik wou je graag steunen, ware het niet dat ik geen vrije ruimte meer heb
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef MuRKie het volgende:
Hannah Montana the Movie
Lesbian Vampire Killers
Je vergeet die flitspalen-dude.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel benieuwd wie het meeste gehaat wordt in Nederland
1 Gordon
2 Tim Kuik
3 Geert Wilders
4 Albert Verlinden
5 Moeilijke keuze
Klacht1: So you think u can dance downloaden...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef superworm het volgende:
Gisteren bereikte me het bericht dat The Pirate Bay binnen tien dagen offline gehaald moet worden in Nederland. TS zag dit als sein, zoveel mogelijk TPB-troep te downloaden VOOR HET TE LAAT IS! Gisteravond rond een uurtje of zes ruim 100 torrents aangezet. Kleine greep uit de Nederlandse ochtenddownloads:
[ afbeelding ]
Suck on that, Kuik. Nog acht dagen en al 32 GB gedownload - 70 torrents klaar van de 100, gaat best lekker. Klacht: Tim Kuik die TPB onbereikbaar wil maken![]()
Subklacht: 32 GB aan meuk, kudtprogramma's en B-films moeten kijken
Bonusklacht: moet de muziektorrents nog gaan aanzetten
Verwachte reacties: TorrentsUsenet ftw
Tim Kuik
Die doet het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef DrD00m het volgende:
TS wordt de volgende die aangeklaagd gaat worden![]()
Software mag officieel niet download worden, en ik zie toevallig GTA IV in je lijstje staan
Er staat een VARA teken bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef superworm het volgende:
[..]
"Een kleine greep uit de Nederlandse ochtendbladen"
Gerda, onder Geertquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel benieuwd wie het meeste gehaat wordt in Nederland
1 Gordon
2 Tim Kuik
3 Geert Wilders
4 Albert Verlinden
5 Moeilijke keuze
Ik ben toch bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
Oeh Burn Notice, die moet ik ook nog ff downen, en de nieuwe leverage
quote:This bzip2 archive contains the first batch, that is all torrents in the four million range. This means 539847 torrents, for an uncompressed total of 16GB.
nee, dat is ook niet om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
Wat staat daar een crap tussen zeg, en waarom downloaden mensen in hemelsnaam CAMs. Daar is toch niet normaal naar te kijken
Sterf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Frollo het volgende:
Fris mijn geheugen even op alsjeblieft, waarom had je ook alweer precies het recht om zonder vergoeding gebruik te maken van datgene waar andere mensen tijd, geld en moeite in hebben gestoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |