Uhuh met spellen win je een oorlog. Duidelijk.quote:
Dat is het mooie van dit werk, altijd mensen om je heen, tot je dr bijna gek van wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef random0xff het volgende:
Als je zoals ik houdt van je rust en het prettig vindt om tijd alleen door te brengen, word je dan niet 'gek' als je bij de landmacht gaat omdat je (dat is mijn indruk zonder er geweest te zijn) nooit alleen bent, je slaapt zelfs niet alleen.
Bedankt!
PS. Beetje de spelling verbeterd, misschien dan weer on-topic? Dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is alleen een komma vergeten, verder klopt het gewoon hoor.quote:
quote:
Dat buddy systeem is volgens mij alleen tijdens de AMO daarna nooit meer iets van het buddy systeem gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust en defensie?
hehehe, rust kan je wel hebben hoor, privacy echter erg weinig.
Rust ja, als je lekker in de regen met je buddy in een koud gebied zit in een schutterputje/observatie/luisterpost. De rust zelve.........
Privacy? reken daar niet op. Je hebt zowieso je buddy met wie je altijd optrekt tijdens de dienst, daarnaast je andere maten.
Sexboekjes onder je matras? Geen probleem, die deel je gewoon met de rest en zij met jou.
Iemand die wat laat op de kamer komt en zonodig alle verlichting aan wilt doen? Dat gebeurd! Hij word wel terug "gepakt". ff lekker op het schijthuis zitten? Heerlijk ja, maar je buurman naast je op het schijthuis maakt soms nog meer kabaal als hij de grote boodschap ff moet lozen.
ff alleen zijn zit er dus vaak niet in nee. Of je moet de aal ff willen bezoeken of naar een "bezinnings centrum" gaan.
Maar dit alles is ook weer de charme van het soldaten leven op de kazerne. Love it or Leave it!!!!
dan moet je sniper worden bij de commando's.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef random0xff het volgende:
Als je zoals ik houdt van je rust en het prettig vindt om tijd alleen door te brengen...
Wel lekker rustig... meestal...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef Remco026 het volgende:
Die werkt ook niet alleen
Een vent is geen vent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |