abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71484687
Als je zoals ik houdt van je rust en het prettig vindt om tijd alleen door te brengen, word je dan niet 'gek' als je bij de landmacht gaat omdat je (dat is mijn indruk zonder er geweest te zijn) nooit alleen bent, je slaapt zelfs niet alleen.

Bedankt!

PS. Beetje de spelling verbeterd, misschien dan weer on-topic? Dank!

[ Bericht 14% gewijzigd door random0xff op 31-07-2009 11:35:52 ]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:42:25 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71485251
Je wilt bij Defensie maar je houdt van rust?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:19:40 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_71486412
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
ik houdt
En dat moet ons land verdedigen
Uhuh met spellen win je een oorlog. Duidelijk.

@TS je hebt wel wat tijd voor jezelf maar weinig. Als je erg gesteld bent op je alleenzaamheid dan zou ik niet in het leger gaan.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:39:39 #4
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_71506382
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef random0xff het volgende:
Als je zoals ik houdt van je rust en het prettig vindt om tijd alleen door te brengen, word je dan niet 'gek' als je bij de landmacht gaat omdat je (dat is mijn indruk zonder er geweest te zijn) nooit alleen bent, je slaapt zelfs niet alleen.

Bedankt!

PS. Beetje de spelling verbeterd, misschien dan weer on-topic? Dank!
Dat is het mooie van dit werk, altijd mensen om je heen, tot je dr bijna gek van wordt.
Trek je dit niet, dan is het niets voor je.
Of misschien zou het een keer goed zijn, als je geforceerd bij anderen in de buurt bent, misschien bevalt het wel beter dan je zou denken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_71572237
M astruberen ken ook op de pot.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:49:13 #6
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71572687
Rust en defensie?
hehehe, rust kan je wel hebben hoor, privacy echter erg weinig.
Rust ja, als je lekker in de regen met je buddy in een koud gebied zit in een schutterputje/observatie/luisterpost. De rust zelve.........

Privacy? reken daar niet op. Je hebt zowieso je buddy met wie je altijd optrekt tijdens de dienst, daarnaast je andere maten.
Sexboekjes onder je matras? Geen probleem, die deel je gewoon met de rest en zij met jou.
Iemand die wat laat op de kamer komt en zonodig alle verlichting aan wilt doen? Dat gebeurd! Hij word wel terug "gepakt". ff lekker op het schijthuis zitten? Heerlijk ja, maar je buurman naast je op het schijthuis maakt soms nog meer kabaal als hij de grote boodschap ff moet lozen.
ff alleen zijn zit er dus vaak niet in nee. Of je moet de aal ff willen bezoeken of naar een "bezinnings centrum" gaan.
Maar dit alles is ook weer de charme van het soldaten leven op de kazerne. Love it or Leave it!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_71573391
quote:
ik houdt
Hij is alleen een komma vergeten, verder klopt het gewoon hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71592028
quote:
ik houdt

hehe scherp maar wel een beetje flauw als ik eerlijk mag zijn. Het jong bedoelt het goed.
75 topics = FIN
pi_71592063
Jaja grapje grapje. Btw het antwoord is toch al een beetje gegeven? Je hebt altijd een buddy dus je bent eigenlijk nooit alleen.
pi_71595183
Hmmm, iederee doet alsof er geen Privacy is bij defensie.....maar ik zit toch echt alleen nu op mijn kamer met mijn laptoppie en wat muziek en de tv aan......
pi_71614495
Ik heb weinig te klagen over mijn privacy. Doordeweeks slaap ik gewoon in m'n eigen hotelkamer, alleen op de meeste oefeningen moet ik een hotelkamer delen, maar zo'n probleem is dat niet want je bent dan toch meestal aan het werk.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:37:53 #12
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71617184
Topic opgeruimd, de spellingnazi ga je maar ergens anders uithangen en als je het dan doet, weet dan waar over je praat ipv een falende fipo plaatsen die blijk geeft van het niet slagen voor de basisschool.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:41:18 #13
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_71617276
Tijdens een normale werkweek heb ik net zo veel privacy als ieder andere werknemer. Op oefening en uitzendigen is dit wel een iets ander verhaal. Slapen doe ik tijdens oefeningen ook niet allen maar met 6 man op de kamer. Als je daar echt veel waarde aan hecht aan privacy enzo moet je niet bij defensie gaan.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:43:06 #14
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_71617321
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust en defensie?
hehehe, rust kan je wel hebben hoor, privacy echter erg weinig.
Rust ja, als je lekker in de regen met je buddy in een koud gebied zit in een schutterputje/observatie/luisterpost. De rust zelve.........

Privacy? reken daar niet op. Je hebt zowieso je buddy met wie je altijd optrekt tijdens de dienst, daarnaast je andere maten.
Sexboekjes onder je matras? Geen probleem, die deel je gewoon met de rest en zij met jou.
Iemand die wat laat op de kamer komt en zonodig alle verlichting aan wilt doen? Dat gebeurd! Hij word wel terug "gepakt". ff lekker op het schijthuis zitten? Heerlijk ja, maar je buurman naast je op het schijthuis maakt soms nog meer kabaal als hij de grote boodschap ff moet lozen.
ff alleen zijn zit er dus vaak niet in nee. Of je moet de aal ff willen bezoeken of naar een "bezinnings centrum" gaan.
Maar dit alles is ook weer de charme van het soldaten leven op de kazerne. Love it or Leave it!!!!
Dat buddy systeem is volgens mij alleen tijdens de AMO daarna nooit meer iets van het buddy systeem gedaan.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_71625705
Een van de mooiste dingen aan een baan bij Defensie. Waar collega's vrienden worden, samen over bergen en door dalen. Als je graag op jezelf bent zit je bij Defensie niet goed. Het is een aparte wereld die lastig is uit te leggen.
pi_71651839
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef random0xff het volgende:
Als je zoals ik houdt van je rust en het prettig vindt om tijd alleen door te brengen...

dan moet je sniper worden bij de commando's.
Ja, ik generaliseer.
pi_71653591
Die werkt ook niet alleen

Een vent is geen vent
pi_71654820
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef Remco026 het volgende:
Die werkt ook niet alleen

Een vent is geen vent
Wel lekker rustig... meestal...
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo