jammerquote:
Salou of Blanes?quote:
komt niks van in, kleine meisjes mogen niet naar Spanjequote:
Heel apart idd...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef Feitosa het volgende:
Morgen. Vage droom gehad zeg.
Ik droomde dat m,n beide grootvaders leefden en ze waren met me aan het praten. Aangezien heel m,n familie er was heb ik m,n zus even apart genomen en d,r verteld dat ze eigenlijk dood horen te zijn, en die beaamde dat.
Het enge is dat, mits je dit in het juiste topic post, je maar zo eens aanbiedingen in je PM zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
lloret !! daar wil ik heenwie gaat er mee naar tropics?
en trakteert mij
Lloret , good times toen ik daar werkte.quote:
Flamingo zal je bedoelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef Deniseeee het volgende:
wie gaat er mee naar tropics?en trakteert mij
Aha.. ik droomde dat mijn haarspray nog heel was, die ik een keer tegen de muur had gegooit toen ik boos was.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef Feitosa het volgende:
Morgen. Vage droom gehad zeg.
Ik droomde dat m,n beide grootvaders leefden en ze waren met me aan het praten. Aangezien heel m,n familie er was heb ik m,n zus even apart genomen en d,r verteld dat ze eigenlijk dood horen te zijn, en die beaamde dat.
zelfs met je 16 lentes jongquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het enge is dat, mits je dit in het juiste topic post, je maar zo eens aanbiedingen in je PM zou kunnen krijgen.
En als jij nou meegaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt niks van in, kleine meisjes mogen niet naar Spanje
Het wel en wee van een jonge deernequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Aha.. ik droomde dat mijn haarspray nog heel was, die ik een keer tegen de muur had gegooit toen ik boos was.
Ik veegde even een traantje weg toen ik zag dat ie nog kapot was..
Ik zit nou in Lloret en er is nog wel een bed vrij in deze riante villa...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Litpho het volgende:
Het enge is dat, mits je dit in het juiste topic post, je maar zo eens aanbiedingen in je PM zou kunnen krijgen.
En de ticketquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nou in Lloret en er is nog wel een bed vrij in deze riante villa...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Deniseeee het volgende:
Aha.. ik droomde dat mijn haarspray nog heel was, die ik een keer tegen de muur had gegooit toen ik boos was.
Ik veegde even een traantje weg toen ik zag dat ie nog kapot was..
Ook een gevalletje, geen zin om na te denken?quote:
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook een gevalletje, geen zin om na te denken?
Gewoon gaan liften. Genoeg Nederlanders die deze kant op gaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |