bada bing, bada boom : an expression stating something is easy or was easy and simple to accomplishquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken 'm. Dacht alleen dat daar ook "Badaboem" achteraan hoorde
Dus ik had gelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef rival het volgende:
bada bing, bada boom : an expression stating something is easy or was easy and simple to accomplish
Ooit, ja. Vermoedelijk. Maar ik was er niet bij. Je bent Schrödingers Nouk wat dat betreft.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Als ik kon was ik met je meegegaanEventje lekker alles vergeten klinkt nu als paradijs.
I knowquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
I knowAlleen is ook wel goed voor mij
Alleen geen stok achter de deur daadwerkelijk te gaanquote:
Eerst even roken zometeenquote:
Dat klinkt wel als een plan... maar waar vind je die he???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee een goede vriendin waar je lekekr mee kan hangen, hoeft niet sex te hebben. eig beter iemand waar je het niet echt op kan enzo.... gewoon een lief iemand dus...
dat willen wij toch helemaal niet weten...quote:
Ik heb mijzelf gisteren zeer stevig vastgehouden. Die dame van de opgieting was toch wel heel fijnquote:
Dat dus.quote:
ik wilde het gewoon ff met jullie delenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat willen wij toch helemaal niet weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |