gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... ik ga wel naar de achterhoek dit weekend
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoor ineens een liedje in mn hoofd...
iets met Dream, dream, dream...
Aartiquote:
quote:
tuurlijk je hebt altijd baas boven baas natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ben benwieuwd, ben nu al blij als ik 'iets' heb zeg maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Oeh spannund
[..]
Sowwie
[..]
Whehehehe GMTA
Jij ging toch met LL en Fha trouwen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel wat vrouwelijke collega's rond waar ik wel meer dan een beschuitje mee wil eten
Slagroom en aardbeienquote:
Oog voor detail, dat kan ik wel waardererquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kon geen smiley vinden die naar binnen gaat
Misschien deze:
Waar moet je dan heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil wel
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Char enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
Vanmorgen op het nieuws was daar ook al twijfel over dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
We zijn niet zo jaloersquote:
quote:[..]
SlagroomChocosaus en aardbeien![]()
Ja hč? Nu heb ik daar zin inquote:
een plaatsje vlak bij doetinchemquote:
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem nog even renamen naar Ladylik.gif?.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
Welnee, gewoon af/uitspoelen onder de kraan en laten drogen, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Didam?quote:
krijg ik niet, geen ICT afdeling (extern geregeld)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Das geen slechte gewoonte voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppen
nope zelhemquote:
Dat is toch gewoon je tante?quote:
Zou dat zomaar je tante kunnen zijn?quote:
zoals???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Bij die vacaturesites kan je altijd je zoekopdracht verder specificeren door bijvoorbeeld een sector te kiezen, maar ik zou willen dat je daar sommige sectoren gewoon kon verwijderen..
quote:
Mn moeder had ook zussen (nja die leven nog) dus dan waren jullie helemaal verward geweest zo van: wat bedoelt ze nou? de zus van haar vader, of die van haar moeder?quote:
ja dat maakt natuurlijk een groot verschilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mn moeder had ook zussen (nja die leven nog) dus dan waren jullie helemaal verward geweest zo van: wat bedoelt ze nou? de zus van haar vader, of die van haar moeder?
Die verwarring wilde ik jullie besparen
Nou, ik zou dan gewoon bepaalde sectoren waar ik minder mee heb weg willen klikken, zoals ICT en techniek bijvoorbeeldquote:
De zus van mijn vader ookquote:
Het is geen MyAT daar hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Bij die vacaturesites kan je altijd je zoekopdracht verder specificeren door bijvoorbeeld een sector te kiezen, maar ik zou willen dat je daar sommige sectoren gewoon kon verwijderen..
We hebben de zelfde vaderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zus van mijn vader ook![]()
Nou ja, "een" zus van mijn vader
Ik ben toch zo liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat maakt natuurlijk een groot verschil
Maar toch lief van je
Wij zoeken hier nog een:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik zou dan gewoon bepaalde sectoren waar ik minder mee heb weg willen klikken, zoals ICT en techniek bijvoorbeeld
quote:
Kan wel, alleen geen kindjes makenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mooi kut. Dan kunnen we ook niet neuken.
Het zou de effectiviteit wel verhogen vind ik..quote:
Oehw, jouw baasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zoeken hier nog een:
Cost Engineer (dan kom je bij mij op kantoor te zitten)
Safety Inspector (veiligheid ten top hier)
Senior Project Planner (dan wordt je mn baas)
dan weet je dat...
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het zou de effectiviteit wel verhogen vind ik..
[..]
Oehw, jouw baas![]()
(ik denk dat ik een beetje te jonkie ben voor al die functies)
Je hebt een boytoy leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..
I know...quote:
Hoe oud dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..
werken is voor plebsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...
maaruh ik ga maar eens wat doen om de deadline van vandaag te gaan halen hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |