abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71596629
Hebben potjes ook seksspeeltjes die op piemels lijken
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:05:04 #177
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71596633
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef bulbjes het volgende:

[..]
...
Oja en al die vooroordelen: die zijn niet alleen van mij, ik heb hier meer ook dingen neergeplempt waarvan ik denk dat mensen die in het algemeen denken of gewoon de theorieen die ik zelf om me heen heb gehoord (bijv waarom lesbiennes liever geen biseksuelen hebben etc)........
Wat een briljante zin.

Welk zeeuwsch visserschdorp speelt jouw jeugd zich af trouwens?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:10:06 #178
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71596798
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef Anchor het volgende:
Hebben potjes ook seksspeeltjes die op piemels lijken
Nee. Lesbo's hebben een voorkeur voor functioneel. Speeltjes die op piemels lijken zijn ontworpen door mannen voor vrouwen omdat ze dachten dat piemels perfect waren. Toen besloten een paar vrouwen om zelf speeltjes te maken die veel meer plezier verschaffen. Sindsdien gooien lesbo's over de hele wereld hun look-a-like-dick in de prullenbak en spelen ze met speeltjes die anatomisch veel geschikter zijn.
Resistance is futile
pi_71596917
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:55 schreef Schrijfkloon het volgende:
[ afbeelding ] Anne Hathaway
Srsly?
Ik vind haar echt een heel eng hoofd hebben. Zo'n griezelig perfect en uitdrukkingsloos gezicht dat je ieder moment verwacht dat ze een kettingzaag uit haar jarretelletje te voorschijn tovert en als een dolle in de rondte gaat staan hakken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71596962
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Nee. Lesbo's hebben een voorkeur voor functioneel. Speeltjes die op piemels lijken zijn ontworpen door mannen voor vrouwen omdat ze dachten dat piemels perfect waren. Toen besloten een paar vrouwen om zelf speeltjes te maken die veel meer plezier verschaffen. Sindsdien gooien lesbo's over de hele wereld hun look-a-like-dick in de prullenbak en spelen ze met speeltjes die anatomisch veel geschikter zijn.
Waarvoor ik jullie bij deze nog even enorm wil bedanken.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:15:21 #181
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71596973
quote:

[..]

Bananen, komkommers, courgettes, paaskaarsen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:18:02 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71597062
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Srsly?
Ik vind haar echt een heel eng hoofd hebben. Zo'n griezelig perfect en uitdrukkingsloos gezicht dat je ieder moment verwacht dat ze een kettingzaag uit haar jarretelletje te voorschijn tovert en als een dolle in de rondte gaat staan hakken.
Ik vind haar ook eng
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:31:36 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71597542
Zo ken ik in een vriendengroep ook wel 4 of 5 lesbiennes. Daarvan zijn er toch zeker 3 ontzettend mannelijk irritant. Maar dan ook echt bloed onder de nagels mannelijk. Zo mannelijk dat ik als mannelijke man wel eens denk van 'also also also'.
(thuiskomen, op de bank ploffen, om bier schreeuwen en dan boerend voetbal kijken).

Dat is gewoon overdreven. En dus irritant. Maar dat geeft niet, want ze waren ook zo irritant geweest als ze op mannen vielen. Ze zijn alleen niet erg best voor het beeld van lesbiennes.

Groetjes,

Krea.

p.s. En eigenlijk is het wel raar. Ze kotsen op 'echte' mannen. Dat is raar, want zelf zijn ze een stuk mannelijker, maar dan zonder piemel.
pi_71597572
quote:

[..]

Is er nog een ding over naast banden verwisselen waar wij mannen wel goed in zijn?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:34:51 #185
259412 Seven.of.Nine
pi_71597648
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef solaire het volgende:

[..]

Is er nog een ding over naast banden verwisselen waar wij mannen wel goed in zijn?
Ik persoonlijk heb een voorkeur voor mannen als vrienden. Maar ik denk niet dat alle lesbo's daar zo over denken.
Resistance is futile
pi_71597727
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ik persoonlijk heb een voorkeur voor mannen als vrienden. Maar ik denk niet dat alle lesbo's daar zo over denken.
Samen chickies spotten
pi_71597772
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef Anchor het volgende:

[..]

Samen chickies spotten
Lijkt me leuk ! letten wij op de tieten kont taille haar en gezicht en op ze zich makkelijk laat palen en de vrouwen op... ja datgene waar ze op letten. super idee!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:41:59 #188
259412 Seven.of.Nine
pi_71597851
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef Anchor het volgende:

[..]

Samen chickies spotten
Mag ik graag doen met mijn maatjes.
Resistance is futile
pi_71598036
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Mag ik graag doen met mijn maatjes.
Tijdens het bier drinken en boeren laten? En als er dan een een grap maakt doen die anderen van: "Muhahahaha!"
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:54:57 #190
259412 Seven.of.Nine
pi_71598240
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:48 schreef Anchor het volgende:

[..]

Tijdens het bier drinken en boeren laten? En als er dan een een grap maakt doen die anderen van: "Muhahahaha!"
Ik lach wel als anderen boeren enzo. Maar ik ga niet echt met groepen om.
Resistance is futile
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:57:01 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71598296
Jammer van de kansloze slowchat, zo achter mijn inhoudelijke post. Is dat iets typisch potterigs?
pi_71598806
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik vind mannen ook handig voor het versjouwen van koelkasten en andere zware dingen.
Maar daarna snel weer weg gaan svp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71598944
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik vind mannen ook handig voor het versjouwen van koelkasten en andere zware dingen.
Maar daarna snel weer weg gaan svp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jullie zijn niet automatisch geëmancipeerd?
pi_71599225
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Anchor het volgende:

[..]

Ik heb het over mezelf hè...
Ik ben heel geëmancipeerd, maar het moet wel praktisch blijven.
Dus, maak ik af en toe misbruik van de natuurlijke neiging van mannen om te laten zien hoe sterk ze wel niet zijn En dat wil ik dan nog uitgebreid bejubelen ook.
pi_71599274
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik heb het over mezelf hè...
Ik ben heel geëmancipeerd, maar het moet wel praktisch blijven.
Dus, maak ik af en toe misbruik van de natuurlijke neiging van mannen om te laten zien hoe sterk ze wel niet zijn En dat wil ik dan nog uitgebreid bejubelen ook.
Jij bent gemeen!
pi_71600011
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Anchor het volgende:

[..]

Jij bent gemeen!
Ik noem het intelligent en pragmatisch
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:19:16 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71600433
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Anchor het volgende:

[..]

als het ons uitkomt zijn wij heel geëmancipeerd. Echter op andere momenten is een tiller heel handig

Hoewel ik liever zelf til en sleep.....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_71633740
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Kreator het volgende:
Zo ken ik in een vriendengroep ook wel 4 of 5 lesbiennes. Daarvan zijn er toch zeker 3 ontzettend mannelijk irritant. Maar dan ook echt bloed onder de nagels mannelijk. Zo mannelijk dat ik als mannelijke man wel eens denk van 'also also also'.
(thuiskomen, op de bank ploffen, om bier schreeuwen en dan boerend voetbal kijken).

Dat is gewoon overdreven. En dus irritant. Maar dat geeft niet, want ze waren ook zo irritant geweest als ze op mannen vielen. Ze zijn alleen niet erg best voor het beeld van lesbiennes.

Groetjes,

Krea.

p.s. En eigenlijk is het wel raar. Ze kotsen op 'echte' mannen. Dat is raar, want zelf zijn ze een stuk mannelijker, maar dan zonder piemel.
Zoals jij zegt, ze zijn slecht voor het beeld van Lesbo's. Wat bij mij toch altijd vragen oproept. (Verder niet echt bedoeld richting jouw stukje tekst, jij linkt het er niet perse aan, maar het bracht me erop )
Ik bedoel, je hebt mensen die van rood houden en mensen die van blauw houden. Ochtendmensen en avondmensen. Vleesmensen en vismensen. Mensen die houden van een goed boek, en mensen die toch liever een goede film zien. Daarnaast heb je ook mensen die van mannen houden, en mensen die van vrouwen houden. Allemaal een kwestie van smaak. Maar waarom worden bepaalde manieren van gedragen alleen gelinkt aan de seksuele voorkeur? Ieder mens is anders en gedraagt zich anders, dus waarom zou dat dan perse komen door de geaardheid. Ik heb het nooit gesnapt.

En verder.. mijn vriendin is bi. Ik beschouw mezelf als lesbisch, ik heb geen afkeur van mannen, maar verliefd? Echt niet. Laat me maar lekker vrienden met ze zijn. En of ik het lastig vind dat ze bi is? Tsja, ik heb de hele wereld als concurrentie in plaats van de halve. Maar ze is nu bij mij, en ik ga haar niet afkeuren omdat ze ooit met een man is geweest of misschien ooit toch met een man zal eindigen. Zoals ze zelf zegt, het gaat haar niet om het geslacht, maar om wat ze voelt voor een persoon. Dus nee, ik heb niks tegen biseksuelen

Verder zie ik er ook niet uit als een vent. Mijn vriendin ook niet. We houden allebei van meidendingen, shoppen, meidenfilms, uitgaan, dat soort dingen. Zie niet veel verschil tussen mezelf en heterovriendinnen, wat ik toe zou schuiven op mijn lesbo-heid Ken genoeg lesbo's die heel vrouwelijk zijn.

En ehm, ik heb geen gaydar. Totaal niet. Je hebt mannelijke vrouwen die hetero zijn, vrouwelijke vrouwen die lesbo zijn.. ik hoop gewoon maar iedere keer dat ik op een niet hetero vrouw val
Yeah I talk shit, just deal with it.
pi_71633971
Ik weet iets dat je misschien wel onderscheidt van je heterovriendinnen.

Je houdt van Pink.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_71633998
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef marshmallow het volgende:

..... ik hoop gewoon maar iedere keer dat ik op een niet hetero vrouw val
Eigenlijk heb ik het nog nooit zo bekeken. Ipv. de logica 'Man zoekt Vrouw' en andersom. Maar is iedere vrouw niet stiekem een beetje bi?

(ik hoop iedere keer dat ik op een bi-vrouw val, ik bedoel; grotere trio-kans.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')