Als het geen type 6 is, is het volgens mij geen lesbiënne.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja en nee, het gaat meer om het idee. En type 6 lesbisch is ook niet handig, want dat krijg je ook geen aandacht in bed.
QFTquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Type 6 wil jou er niet eens bij hebben![]()
.
Gelukkig maar, want het zal ook altijd een idee blijvenquote:
Eigenlijk denk ik dat veel mannen denken dat ze dan die lesbiënnes wel zullen bekeren.quote:
Oh, kijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef Anchor het volgende:
Wellicht zou ik met mijn mannelijke charmes een type 6 kunnen bekeren....
zucht.... je bent onwetend, ik vergeef het je. Je kent me nietquote:
Ja, lieverd, daar hebben ze nou pi's voor uitgevondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef Anchor het volgende:
[..]
zucht.... je bent onwetend, ik vergeef het je. Je kent me niet
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef Anchor het volgende:
Wellicht zou ik met mijn mannelijke charmes een type 6 kunnen bekeren....
Tudum-tsss!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?
Daar denk ik als type 0 hetzelfde over als type 6. Maar om mijn stelling niet te ontkrachten: "wie weet".quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?
dan ben je BIquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Anchor het volgende:
[..]
Daar denk ik als type 0 hetzelfde over als type 6. Maar om mijn stelling niet te ontkrachten: "wie weet".
of in de ontkennisfase.......quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Ach, jij moet gewoon eens goed van achter genomen worden door een stevige kerel..."
Of ben ik dan een type 1?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Anchor het volgende:
Ik twijfel niet: ik weet dat ik geen relatie met een man wil / uberhaupt me er tot aangetrokken voel.
Ik sluit niet uit: dat er een mogelijkheid is op een kans die hoogstwaarschijnlijk evt zich toch niet zou gaan voordoen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Ach, jij moet gewoon eens goed van achter genomen worden door een stevige kerel..."
Ja hallo, jij hebt een gat die daarvoor is bedoeld.quote:
ja dat is die ''andere'' schat....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:44 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja hallo, jij hebt een gat die daarvoor is bedoeld.
Nee, als je in het midden zit voel je je tot beide partijen evenveel aangetrokken. Anchor zou een 1 zijn. In principe hetero, maar sluit de mogelijkheid niet helemaal uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... volgens mij zit je dan net in het ''midden'' het kan wel... of het kan niet...
oké...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, als je in het midden zit voel je je tot beide partijen evenveel aangetrokken. Anchor zou een 1 zijn. In principe hetero, maar sluit de mogelijkheid niet helemaal uit.
jouw gat is daar ook geschikt voor hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:44 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja hallo, jij hebt een gat die daarvoor is bedoeld.
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw gat is daar ook geschikt voor hoor
Dag! zesjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus![]()
maar ik ben hier weg....
doei
Precies, gewoon een beetje doorzetten..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw gat is daar ook geschikt voor hoor
Heb jij wel eens een flinke piemel in een van je gaten gehad?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies, gewoon een beetje doorzetten..
Eerlijk gezegd vind ik dat best een onbeschofte vraag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:56 schreef Anchor het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een flinke piemel in een van je gaten gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat best een onbeschofte vraag.
Maar, blijkbaar weet je nu hoe het voelt als zoiets tegen je gezegd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou,nou, sorry hoor.
Taalnazi. Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS)
Mijn eerdere opmerkingen verwijzen naar de opmerkingen die lesbiënnes heel vaak te horen krijgen "ze moet gewoon eens een goede beurt hebben en dan is ze weer hetero". Het was ook grappig bedoeld. Te zien aan mijn smiley-gebruik en icons.quote:
Ik begrijp je reactie des te meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn eerdere opmerkingen verwijzen naar de opmerkingen die lesbiënnes heel vaak te horen krijgen "ze moet gewoon eens een goede beurt hebben en dan is ze weer hetero". Het was ook grappig bedoeld. Te zien aan mijn smiley-gebruik en icons.
JIj zegt iets grofs zonder het gebruik van die dingen, en dan zeg ik dat terug.
Ik had ook iets kunnen zeggen als:
"ja, één keer. Toen ik op m'n vijftiende in een steeg bruut verkracht werd".
Maar dat heb ik maar niet gedaan.
Nee, want ik ben helemaal niet bruut verkracht op m'n 15e. En verder ook nooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie des te meer.
(ik begrijp het als je het er niet over wilt hebben) Maar, is dat een reden geweest waarom je nu 'afziet' van mannen?
Ik was die blije muts in de wei effe zatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
LezzerJe hebt een nieuwe UI
Nu herken ik je bijna niet
Nee, aan je naamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was die blije muts in de wei effe zat
Je herkende me zeker aan mijn moeilijkdoenerij?
Oh god, krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie des te meer.
(ik begrijp het als je het er niet over wilt hebben) Maar, is dat een reden geweest waarom je nu 'afziet' van mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |