Als het geen type 6 is, is het volgens mij geen lesbiënne.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja en nee, het gaat meer om het idee. En type 6 lesbisch is ook niet handig, want dat krijg je ook geen aandacht in bed.
QFTquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Type 6 wil jou er niet eens bij hebben![]()
.
Gelukkig maar, want het zal ook altijd een idee blijvenquote:
Eigenlijk denk ik dat veel mannen denken dat ze dan die lesbiënnes wel zullen bekeren.quote:
Oh, kijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef Anchor het volgende:
Wellicht zou ik met mijn mannelijke charmes een type 6 kunnen bekeren....
zucht.... je bent onwetend, ik vergeef het je. Je kent me nietquote:
Ja, lieverd, daar hebben ze nou pi's voor uitgevondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef Anchor het volgende:
[..]
zucht.... je bent onwetend, ik vergeef het je. Je kent me niet
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef Anchor het volgende:
Wellicht zou ik met mijn mannelijke charmes een type 6 kunnen bekeren....
Tudum-tsss!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?
Daar denk ik als type 0 hetzelfde over als type 6. Maar om mijn stelling niet te ontkrachten: "wie weet".quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en zou een zeer charmante mooie man jou kunnen bekeren?
dan ben je BIquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Anchor het volgende:
[..]
Daar denk ik als type 0 hetzelfde over als type 6. Maar om mijn stelling niet te ontkrachten: "wie weet".
of in de ontkennisfase.......quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Ach, jij moet gewoon eens goed van achter genomen worden door een stevige kerel..."
Of ben ik dan een type 1?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Anchor het volgende:
Ik twijfel niet: ik weet dat ik geen relatie met een man wil / uberhaupt me er tot aangetrokken voel.
Ik sluit niet uit: dat er een mogelijkheid is op een kans die hoogstwaarschijnlijk evt zich toch niet zou gaan voordoen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Ach, jij moet gewoon eens goed van achter genomen worden door een stevige kerel..."
Ja hallo, jij hebt een gat die daarvoor is bedoeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |