quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:17 schreef qonmann het volgende:
Vera Lynn >
Ausgezeichnetquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Tanjaa +1
Stand Deel 1686
2 qonmann
4 Cobra4
1 Szura
2 Tanjaa
Net de verkeerde richting.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:32 schreef starla het volgende:
oh ik dacht in noorderbreedte
quote:
Samen met Vijlen het mooiste gebied van Nederland.quote:
ah ja, je moet ook niet wisselen van antwoord:)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Jammer qon
Stand Deel 1686
2 qonmann
5 Cobra4
1 Szura
2 Tanjaa
Ik mag een vraag stellen. Dus ik denk van niet.quote:
Klopt en daar krijg je meestal alleen vragen van mij, Tong of Chufiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:42 schreef qonmann het volgende:
Sporters/muziekers/filmers hebben ook nog een eigen quiz, maar het gat azo traaaaaggggg daar.
Deze gaat lekker snel
Akq is gewoon het bestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt en daar krijg je meestal alleen vragen van mij, Tong of Chufi![]()
En er is geen ranglijst
en geen idee..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Het werd in die tijd beschouwd als het sterkste fort ter wereld en gold als onneembaar. Duitse aanvallers slaagden er echter in om de afweer van het fort in recordtijd (vijftien minuten naar verluidt) uit te schakelen en al na anderhalve dag belegering moest het fort capituleren.
Welk fort?
Sport kom ik wel eens..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt en daar krijg je meestal alleen vragen van mij, Tong of Chufi![]()
En er is geen ranglijst
Dat is alleen gekraakt door Auric Goldfinger, en die kwam uit Letland, niet Duitsland!quote:
Neenquote:
quote:
Vijlen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Het werd in die tijd beschouwd als het sterkste fort ter wereld en gold als onneembaar. Duitse aanvallers slaagden er echter in om de afweer van het fort in recordtijd (vijftien minuten naar verluidt) uit te schakelen en al na anderhalve dag belegering moest het fort capituleren.
Welk fort?
Ik heb het over jouw fotrt he, niet Fort Knoxquote:
Misschien een leuk idee om die quizzen eens te 'katalyseren'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:42 schreef qonmann het volgende:
Sporters/muziekers/filmers hebben ook nog een eigen quiz, maar het gaat zo traaaaaggggg daar.
Deze gaat lekker snel
En dat je dan dit fort niet kent!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw fotrt he, niet Fort Knox![]()
ik studeer nota bene geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |