ik hoop jij ook!quote:
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.quote:
Dat jubileum had ik gezien inderdaad. En met je hoeveeljarige jubileum mogen we je feliciteren Lois?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.
Omdat ze hier al zo ongeveer vanaf het begin zit.
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:Idd ja! Gaaf!
En terecht!
En ik moet nog altijd wennen aan jouw grijze plaatje Karin!![]()
ik wilde het net zeggen en vragen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Karingood to have you back
hoe is het met de heren
?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderen ze daarom zo mooi in de glans stonden ipv lippenstift oid (wat ik nooit gebruik trouwens) en mijn oogopslag was vergelijkbaar met die van een panda. Op die foto die je zag leek het heel wat omdat mijn ogen dicht waren
anyway, Elvisyou.. je kapsel is vast een stuk beter dan de mijne toen
Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Karin het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens mijn oude plaatje teruggooien (als ik hem nog kan vinden)
Heb sinds kort een mobieltje met internet en kan nu veel meer bijlezen en dus ook weer durf te reageren ipv als een spuitelf overal achteraan te lopen of maar blijven uitstellen en dus helemaal maar laat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |