ik hoop jij ook!quote:
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.quote:
Dat jubileum had ik gezien inderdaad. En met je hoeveeljarige jubileum mogen we je feliciteren Lois?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.
Omdat ze hier al zo ongeveer vanaf het begin zit.
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:Idd ja! Gaaf!
En terecht!
En ik moet nog altijd wennen aan jouw grijze plaatje Karin!![]()
ik wilde het net zeggen en vragen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Karingood to have you back
hoe is het met de heren
?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderen ze daarom zo mooi in de glans stonden ipv lippenstift oid (wat ik nooit gebruik trouwens) en mijn oogopslag was vergelijkbaar met die van een panda. Op die foto die je zag leek het heel wat omdat mijn ogen dicht waren
anyway, Elvisyou.. je kapsel is vast een stuk beter dan de mijne toen
Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Karin het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens mijn oude plaatje teruggooien (als ik hem nog kan vinden)
Heb sinds kort een mobieltje met internet en kan nu veel meer bijlezen en dus ook weer durf te reageren ipv als een spuitelf overal achteraan te lopen of maar blijven uitstellen en dus helemaal maar laat zitten.
Nee ik kan wel een nieuwe aanvragen maar die heb ik voor morgen dan dus niet..quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Mamsx hebben ze geen gegevens in pc staan dat je uitlegt en met id kaart ofzo ze kunnen checken en ze alsnog op die manier voor morgen die korting kunnen geven?
ik heb ook een oogopslagfoto hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het zag er iig erg intrigerend uit vond ik. Echt alsof je nog even de verfkwast ter hand had genomen.
Wel aandoenlijk ook, en nu je beschrijving hier maakt dat alleen maar erger.
En ja, Elvis... dat gaat me dus echt niet gebeuren he. Als ik de kans niet krijg om het te fatsoeneren dan maken ze het maar even nat voor de foto's.![]()
en dan noem je jezelf een lui wijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn met de achtertuin begonnen
voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er zo blij mee![]()
![]()
oke, het zijn pas de eerste meters maar het begin is er![]()
ik zei toch enige tijd geleden dat ik me doodschaamde voor mijn tuin?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:Wat een enorme verbetering!
Gaaf! Lekker he! Wij genieten ook echt elke dag nog.
echt niet, die vrachtwagen met tuinaarde heb ik bijna helemaal alleen in kruiwagens geschept (om 6 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan noem je jezelf een lui wijf.
of heb je je jochie liggen commanderen en alles laten doen terwijl jij coctails lag te slurpen op die stoel
Stel je vraag ook even in FOT, daar zitten de mensen die er echt verstand van hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand een idee wat er met mijn fototoestel mis kan zijn?
ik krijg alleen nog van die wazige foto's
ik moet al tijden kleding van luca op de foto zetten, maar alles wordt wit of bijna wit.
heb ik iets aan de instelling per ongeluk verschoven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |