ik hoop jij ook!quote:
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.quote:
Dat jubileum had ik gezien inderdaad. En met je hoeveeljarige jubileum mogen we je feliciteren Lois?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat 'jubileum moderator' bij haar naam Linda.
Omdat ze hier al zo ongeveer vanaf het begin zit.
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:Idd ja! Gaaf!
En terecht!
En ik moet nog altijd wennen aan jouw grijze plaatje Karin!![]()
ik wilde het net zeggen en vragen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Karingood to have you back
hoe is het met de heren
?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zag net nog je post over de oogjes en lipjes.. mag ik je er wel even op attenderen dat mn lipjes aan alle kanten gebarsten waren, zowel boven als onderen ze daarom zo mooi in de glans stonden ipv lippenstift oid (wat ik nooit gebruik trouwens) en mijn oogopslag was vergelijkbaar met die van een panda. Op die foto die je zag leek het heel wat omdat mijn ogen dicht waren
anyway, Elvisyou.. je kapsel is vast een stuk beter dan de mijne toen
Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Karin het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens mijn oude plaatje teruggooien (als ik hem nog kan vinden)
Heb sinds kort een mobieltje met internet en kan nu veel meer bijlezen en dus ook weer durf te reageren ipv als een spuitelf overal achteraan te lopen of maar blijven uitstellen en dus helemaal maar laat zitten.
Nee ik kan wel een nieuwe aanvragen maar die heb ik voor morgen dan dus niet..quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Mamsx hebben ze geen gegevens in pc staan dat je uitlegt en met id kaart ofzo ze kunnen checken en ze alsnog op die manier voor morgen die korting kunnen geven?
ik heb ook een oogopslagfoto hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het zag er iig erg intrigerend uit vond ik. Echt alsof je nog even de verfkwast ter hand had genomen.
Wel aandoenlijk ook, en nu je beschrijving hier maakt dat alleen maar erger.
En ja, Elvis... dat gaat me dus echt niet gebeuren he. Als ik de kans niet krijg om het te fatsoeneren dan maken ze het maar even nat voor de foto's.![]()
en dan noem je jezelf een lui wijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn met de achtertuin begonnen
voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er zo blij mee![]()
![]()
oke, het zijn pas de eerste meters maar het begin is er![]()
ik zei toch enige tijd geleden dat ik me doodschaamde voor mijn tuin?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:Wat een enorme verbetering!
Gaaf! Lekker he! Wij genieten ook echt elke dag nog.
echt niet, die vrachtwagen met tuinaarde heb ik bijna helemaal alleen in kruiwagens geschept (om 6 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan noem je jezelf een lui wijf.
of heb je je jochie liggen commanderen en alles laten doen terwijl jij coctails lag te slurpen op die stoel
Stel je vraag ook even in FOT, daar zitten de mensen die er echt verstand van hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand een idee wat er met mijn fototoestel mis kan zijn?
ik krijg alleen nog van die wazige foto's
ik moet al tijden kleding van luca op de foto zetten, maar alles wordt wit of bijna wit.
heb ik iets aan de instelling per ongeluk verschoven ofzo?
Neuh... zo ver zou ik sowieso niet gaan. Ik kan het redelijk goed accepteren meestal hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef moussy het volgende:
Niet drie keer in 2 dagen verf er in kwakken he, dan krijg je snot![]()
Ik heb een lelijke lamp gekocht bij de kringloop, voor als het weer nog kutter gaat worden, gaan we mooi de lamp pimpen voor in de keuken
Nog steeds erg misselijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb net een bakje caffeïnevrije koffie gehad en verder komt er, behalve straks nog zo'n kopje, het eerste half uur nog niks in hoor
Nee, valt heel erg meequote:
Dat is knap?! Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:48 schreef Vicky het volgende:
Jeetje cattie dat is heftig. Gecondoleerd
rust in huis! Amber en M. zijn weg en Tess is in dromenland.
Heb al heerlijk gedouched.... en in mijn vinger gesneden aan een speeltje van Amber
Zo eerst een ontbijtje maken en straks komt BE op visite
Dat hadden jullie echt niet verwacht van je schoonvader hè? Inderdaad taaiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:50 schreef Belana het volgende:
mijn hemel cattiewat gruwelijk
mijn schoonvader is er nog steeds, het is een ouwe taaie
pfff, Ezra heeft hier net een half uur aan tafel gezeten. hij moest van mij eten. Hij vraagt namelijk steeds om iets en eet het dan niet op en dat irriteert me zo verschrikkelijk, ik had er genoeg van. net zo lang zitten tot het op is. iets wat ik nooit dacht te doen. maargoed, het is wel op nu
Amber had d'r badspeeltjes op het balkon in bad gehad, al ee nhele tijd geleden, maar die waren maar in een emmer blijven staan en waren vies geworden. Zat ook een gietertje bij. Dus ik was de speeltjes net aan het schoonmaken onder de douche, en toen sneed ik me in mijn vinger aan de onderkant/binnenkant van de gieter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is knap?! Hoe doe je dat?
Veel plezier straks en rust nu lekker even uit.
Heerlijk Bar! Maar ik kan moeilijk in pyama zitten als ik visite krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:49 schreef _Bar_ het volgende:
je bent al zo vroeg zo actief Vicky, ik hang nog heerlijk in huispak op de bank, met een duf hoofd, en warrige haren.
totaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:08 schreef _Bar_ het volgende:
ligt er maar net aan hoe hip je pyama is toch
Wat grappig dat je dat al weet VIckyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:20 schreef Vicky het volgende:
mijn zusje krijgt vandaag de sleutel van haar huis
morgen maar eens gaan kijken wat het is
grote kans dat ik in 2010 voor het eerst tante ga worden... ze is nog niet zwanger hoor, maar dat gaat wel gebeuren als het huis eenmaal klaar is..
mijn zusje wordt 25 dit jaar.. en ze maakt er geen geheim van dat ze allebei een kinderwens hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dat al weet VIcky
Ik heb bij mijn broers meestal géén idee wat hun planning is op dat gebied. Mijn zus wil niet meer, maar das wel logisch, want ze is nu 42 en haar man 15 jr ouder.
Jepquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn zusje wordt 25 dit jaar.. en ze maakt er geen geheim van dat ze allebei een kinderwens hebben.
hun huisje waar z enu in zitten is te klein en ze hebben een eensgezinswoning gekocht met genoeg kamers.
dus ik zei al, dan ga je 1 slaapkamer zeker niet opknappen ott je zwanger bent.. en toen moest ze lachen.
ze komt nu ook regelmatig "oefenen ":D
Hey Bolle!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:31 schreef _Bar_ het volgende:
@stout zo is het nu:
[ afbeelding ]
wel leuk en grappig Vicky.
jonkiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:32 schreef freecell het volgende:
Ah kijk, dat is dan wel weer logisch![]()
Ik dacht echt net 'ow, 25, dat is nog lekker jong voor kinderen' bedenk ik me dat ik zelf ook 25 ben
en dat ik nog steeds 25 ben als ik 2 kinderen heb
!
Yayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:58 schreef MamsX het volgende:
Ik ben nog een paar dagen 21. ik voel me altijd zo jong hier
Leuk om je te zien !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef _Bar_ het volgende:
dus ja wat we er van gaan maken echt geen flauw idee als het maar wat vlotter valt straks.
had je de bon nog gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:46 schreef E.T. het volgende:
Ik ben hier een van de ouderen geloof ik.. Gelukkig bevind ik me in goed gezelschap
je ziet me haast niet met mijn nieuwe kleurtje he?quote:
nou ik maak nooit een strijd van eten eigenlijk, ze hoeven van mij niet te eten als ze niet willen, maar echt, Ezra vraagt al weken om vanalles zonder het op te eten en dat gaat echt enorm irriteren. ik geloof wel dat ie het nu snapt trouwens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
cattie, wat heftig. En zo snel. Gecondoleerd.
Belana, heb je Ezra werkelijk zo lang laten zitten? Dat is nou ook zoiets wat ik me heb voorgenomen nooit te doen, omdat ik ook wel eens hele zondagmiddagen aan tafel heb gezeten achter een vreselijk bord sla. Maar wie weet, ga ik ook nog wel eens tot die maatregel over.
Ow, en hier een oud OUDje: 40 reeds, maar je voelt er niets van hoor
Me too!quote:
Dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef m@x het volgende:
Morgen heeft Kai zijn festivaldoop. We gaan lekker met z'n tweetjes naar Schollenpop. Kan hij alvast oefenen voor Kinderparkpop want daar moet hij echt aan het werk. Hij gaat dat samen met mij recenseren. Kai mag vertellen wat hij wel of niet mooi vindt en waarom en ik schrijf het op. En hij wordt ook nog de hele dag gevolgd door een fotograaf. Helemaal leuk!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef moussy het volgende:
René dacht vanmorgen Doe het lekker zelf! tegen me te gillen toen ze even iets voor me moest doen. Vijf minuten daarna kwam de vraag of ik dr haren wilde vlechten. Ze is er achter dat ik ook Doe het lekker zelf kan blèren
dat zou ik nou ook doen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef moussy het volgende:
René dacht vanmorgen Doe het lekker zelf! tegen me te gillen toen ze even iets voor me moest doen. Vijf minuten daarna kwam de vraag of ik dr haren wilde vlechten. Ze is er achter dat ik ook Doe het lekker zelf kan blèren
Mond open... waarschijnlijk en de vraag : waarom ??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef Belana het volgende:
[..]
dat zou ik nou ook doen ja![]()
wat deed ze toen?
Sluit ik me helemaal bij aan ! En vooral wat consequent zijn betreft..soms echt even je billen bij elkaar knijpen om het af te dwingen van jezelf ook !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef dutchie het volgende:
Stout da's een goed plan! Ga ik straks denk ik ook even doen voor de jongens.
Miss_Sly, je intenties zijn goed. De meesten zul je waarschijnlijk ook gewoon kunnen navolgen. Het is gewoon goed dat je er zo over nagedacht hebt. Er zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij kinderen als je ze krijgt, dat maakt het wel eens lastig.
Wat Belana ook zegt, consequent zijn. Daar varen de meesten wel bij.
Vooral ook in die fases dat ze je testen (en daar zijn er veel van, valt me nog wel eens tegen)
schoenenreus/bristolquote:
gelukkig!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
pfew, godzijdank! ze zat niet in de bus. ze was gisteren wel naar barcelona gegaan, maar met de trein. wát een geluk zeganders had ze er dus wel in gezeten.
*opgelucht*
halen bij de jumbo van die uitrolbare bodem, met saus erbij, en de rest beleg je helemaal zelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Vicky het volgende:
oeh lekker bar!
zelfgemaakt of kant en klaar?
welkom terug TF! Klinkt als een heeeeerlijke vakantie! Zat je op een park ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben weer terug van een weekje zuid-limburg en man wat was het daar fijnHele week zon, kindjes hebben zich goed vermaakt..ik wil weer terug
Heb ik nog wat gemist hier?
Bedankt voor de mooie kaartquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We zaten op het hoogste bungalowpark van NerderlandHet uitzicht vanaf daar was prachtig mooi. Het leek wel buitenland
Dat was het natuurlijk ook wel bijna, maar toch
oeh, de spaanse tomatentaart met chorizo? Die heb ik laatst ook gemaakt, die isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef bixister het volgende:
vicky, de kapper zou ik lekker uitstellen tot een moment dat je Tess even bij de papa (of een oppas) kunt laten, lijkt me veel relaxter.
wij eten tomatentaart uit de allerhande, maar dat zul je dan ook wel niet zo lekker vinden... en daarnaast wat hoe heten die worstjes, van die gekruide.en komkommer.
pinq, hopelijk niks aan de hand met je vriendin!
Pas maar op, straks springt Joop van Tellingen eruit!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef _Bar_ het volgende:
@Freecell ik moet even aan jullie denken, al is het hier omgekeerd.
bij jullie werden dingen weggehaald, en hier zie ik zojuist de groene containerbak voren staan, alleen die is niet van ons, want die staat mooi achter.
dus wat die bak hier nu staat te doen....
Nai, ik geef overal nog steeds gewoon m`n meisjesnaam opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
van nerderland nog wel!welkom terug, taartjesfee. leuk dat 't zo fijn was! en, ben je al helemaal gewend aan je nieuwe burgerlijke staat?
deze is ook lekker`!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef dutchie het volgende:Ik ook
Nog meer tips welke ik toe moet voegen?
Op 1 ding na, heb ik nu alles binnen! Een weekje heeft het geduurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:18 schreef dutchie het volgende:
Zijn ze een beetje bij dan bij de HM qua levering?
Wilde vorig seizoen wat bestellen en dat duurde dan nog 2 maanden voor ik het had.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef dutchie het volgende:
Kim, griesmeel *ril*. Misschien moet ik het gewoon eens proberen, maar als ik het woord griesmeel zie staan begin ik al te gruwelen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar heeft ie dat gevoel voor stijl von Dutch?
jazeker, van die oldskool plastic sandalen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef Belana het volgende:
mmmmm hema, nu wel dus. ik moet echt van die goedkope plastic dingen hebben he, voor het zwemmen. het si zodat Liam zijn benen beter gaat doen.
Caswat schattig dutch
ik laat ze echt nog (vrijwel) niet meebeslissen in dit soort dingen hoor. dit is er, en daarmee uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:59 schreef dutchie het volgende:
Volgens Cas is dat Micky Mouse met een jurkje aan.
Het probleem is dat hij die trui echt graag wil, ookal werd hij gister daardoor uitgelachen door zijn broer. Volgens mij heeft hem dat alleen maar zekerder gemaakt van zijn zaak.
Dus als ik nu die andere dingen wel ga bestellen en die trui zit er dan niet bij, heb ik wel wat uit te leggen. (ik dacht dan te zeggen dat ze op waren ofzo...)
Ik koop niks meer zonder Sven eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:18 schreef bixister het volgende:
[..]
ik laat ze echt nog (vrijwel) niet meebeslissen in dit soort dingen hoor. dit is er, en daarmee uit.uit wat er is mogen ze dan wel uit kiezen wat ze die dag aan willen, maar ook die keuze krijgen ze niet altijd of slechts afgebakend.
Hee die heeft Taart2 ook! Supertof vest, ook al is het van *ril* Cars *ril*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef PM-girl het volgende:
En deze voor mijn manneke, die is zo leuk:
[ afbeelding ]
Carsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hee die heeft Taart2 ook! Supertof vest, ook al is het van *ril* Cars *ril*
[ afbeelding ]
Ik ben net keiveel afgevallen dus het zal best wel passenquote:
als je het niet binnen nu en snel nodig hebt, kijk ik nog ffiesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben net keiveel afgevallen dus het zal best wel passen
Opsturen is goed, of gooi het een keer langs ofzo, kijk maar
jah babykroelen bij mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
als je het niet binnen nu en snel nodig hebt, kijk ik nog ffiesmisschien kom ik toevallig nog es in de buurt
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah babykroelen bij mijkun je gelijk daar langs
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:40 schreef pinquit het volgende:
nu wil ik ook sambal gorengmaar ik heb de spullies niet in huis en ik wil geen boodschappen meer doen
hoe krijgt ie in vredesnaam zijn armen en handen in die houding?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hee die heeft Taart2 ook! Supertof vest, ook al is het van *ril* Cars *ril*
[ afbeelding ]
Ik kan dat ook wel, vrij simpelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef Belana het volgende:
[..]
hoe krijgt ie in vredesnaam zijn armen en handen in die houding?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:52 schreef Belana het volgende:
Nou inmiddels is het me gelukt hoor en eigenlijk is het heel simpel ja![]()
écht bijlezen moet je volgens mij ook niet willen in een SCquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:16 schreef livelink het volgende:
Heeft het nog zin om een soort van tvp hier te plaatsen? Of is hij alweer bijna vol? Wat gaat het hier toch hard met die bankjes. Bijlezen is bijna niet te doen. Ik heb lekker geborreld met mijn collega's. Waar ik nu werk hebben regelmatig ouderwetse vrijdagavondborrels. Een kleiner bedrijf is wat dat betreft zo veel leuker dan een groot bedrijf.
Hee ik hou van gezelligheid jij slechte borrelorganisatorvrouw!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Oe vrijdagmiddagborrels, geweldig vind ik dat
hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee ik hou van gezelligheid jij slechte borrelorganisatorvrouw!
Slimme vrouw!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
Ik drink netjes cola met collega's hoor. Ik vind een borrel met collega's nog gewoon onder werk vallen, en niet onder prive. Zal me dus ook altijd netjes gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |