Zorgen dat jij genoegen neemt met donker haar?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt het probleem veroorzaakt. Jij lost het ook maar weer op.
Het is hyves maar, D_Htje.quote:
dan had je hem er ook wel tussen kunnen laten staanquote:
Dit is mijn hartquote:
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zorgen dat jij genoegen neemt met donker haar?
Ach gut, inderdaad. De arme jongen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
dan had je hem er ook wel tussen kunnen laten staan
Je kent mequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.
Nog niet zo goed als ik zou willen.quote:
quote:
Misschien de hoop dat de donkere kleur haar zou helpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom dan toch al die tijd blond haar? Kwaliteiten moesten nog ontwikkeld worden?
Net zoals een bril dat zou doen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien de hoop dat de donkere kleur haar zou helpen
Met glazen zonder sterkte?quote:
Nee hoor, Fok!kers kennen me niet anders dan blond, had daarvoor áltijd donker haar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waarom dan toch al die tijd blond haar? Kwaliteiten moesten nog ontwikkeld worden?
vrouwen met kwalitietenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.
Tja rood is ook een mooi kleurtjequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteiten zoal?quote:
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, Fok!kers kennen me niet anders dan blond, had daarvoor áltijd donker haar.
Wat wilt gij daar mee zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tja rood is ook een mooi kleurtje
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |