Zorgen dat jij genoegen neemt met donker haar?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt het probleem veroorzaakt. Jij lost het ook maar weer op.
Het is hyves maar, D_Htje.quote:
dan had je hem er ook wel tussen kunnen laten staanquote:
Dit is mijn hartquote:
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
Zorgen dat jij genoegen neemt met donker haar?
Ach gut, inderdaad. De arme jongen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
dan had je hem er ook wel tussen kunnen laten staan
Je kent mequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.
Nog niet zo goed als ik zou willen.quote:
quote:
Misschien de hoop dat de donkere kleur haar zou helpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom dan toch al die tijd blond haar? Kwaliteiten moesten nog ontwikkeld worden?
Net zoals een bril dat zou doen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien de hoop dat de donkere kleur haar zou helpen
Met glazen zonder sterkte?quote:
Nee hoor, Fok!kers kennen me niet anders dan blond, had daarvoor áltijd donker haar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Waarom dan toch al die tijd blond haar? Kwaliteiten moesten nog ontwikkeld worden?
vrouwen met kwalitietenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt voldoende kwalitieten om de aandacht van je donkere haar af te leiden.
Tja rood is ook een mooi kleurtjequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteiten zoal?quote:
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, Fok!kers kennen me niet anders dan blond, had daarvoor áltijd donker haar.
Wat wilt gij daar mee zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tja rood is ook een mooi kleurtje
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
Wel aardig van je dat je de fokkers kennis liet maken met de kleur die bij je past.
quote:
Wat lukt niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Doen jullie vooral je best, het lukt toch niet
Je denkt dat ik daar op in ga? Je kent me duidelijk niet.quote:
koud bier brengenquote:
Het was slechts nieuwsgierigheid. Heeft niet zozeer te maken of ik je ken, ik zou het iedereen vragen. Beweer ook nergens dat ik je ken. Dat is nog het mooie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar op in ga? Je kent me duidelijk niet.
Uhuh, doe ook maar niet of ik achterlijk ben. Dagquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef vencodark het volgende:
Het was slechts nieuwsgierigheid. Heeft niet zozeer te maken of ik je ken, ik zou het iedereen vragen. Beweer ook nergens dat ik je ken. Dat is nog het mooie.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar op in ga? Je kent me duidelijk niet.
Wat is er D_Ktje?quote:
Doe ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uhuh, doe ook maar niet of ik achterlijk ben. Dag
Het topic leeft straks weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Deniseeee het volgende:
Back in the game!
Zometeen dan! Even snel film afkijken en dan kom ik is lezen wat jullie allemaal te vertellen hebben..
don't ask what we can do for you, ask what you can do for usquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Deniseeee het volgende:
Back in the game!
Zometeen dan! Even snel film afkijken en dan kom ik is lezen wat jullie allemaal te vertellen hebben..
Nou zet die lijst maar wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
don't ask what we can do for you, ask what you can do for us
1. je 4 jaar oudere zus hierheen sturenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Nou zet die lijst maar weg![]()
Wat kan ik voor jullie betekenen?
Dan lees ik dat zo wel
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1. je 4 jaar oudere zus hierheen sturen
Die heb ik nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1. je 4 jaar oudere zus hierheen sturen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |