Liefie_ is zojuist een nieuwe radicale fase van haar dieet ingegaan, geloof ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:22 schreef Deniseeee het volgende:
Denise is aan het verhongeren op dieet!iemand tips
![]()
Dat is wel onze Sonja Bakker ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef Litpho het volgende:
Liefie_ is zojuist een nieuwe radicale fase van haar dieet ingegaan, geloof ik.
Ik wil niks waar je sjaggerijnig van wordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is net als met medicijnen. Als het niet vies smaakt, dan werkt het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik wil niks waar je sjaggerijnig van word
Dus jij wilt vaccinaties eerst altijd even proeven voordat de spuit erin gaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is net als met medicijnen. Als het niet vies smaakt, dan werkt het niet.
Daar heb ik personeel voor. Maar ja, het is de enige manier om veilig te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij wilt vaccinaties eerst altijd even proeven voordat de spuit erin gaat?
Dat wil ik inderdaad niet weten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor. Maar ja, het is de enige manier om veilig te zijn.
Je wil trouwens niet weten wat voor premie je betaalt voor zetpillen.
Wat dacht je van een y-chromosoom in plaats van een tweede x-chromosoom?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef Deniseeee het volgende:
Ik wil niks waar je sjaggerijnig van word
Je spreidt het al jarenlang uit over duizenden topics.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel. Maar dat zet ik ook niet onder elkaar in een SC topic.
Ik denk niet dat "The bionic pre-op" ooit een hit gaat worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van een y-chromosoom in plaats van een tweede x-chromosoom?
Omdat een paar tieten het doet mag het wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je spreidt het al jarenlang uit over duizenden topics.
Zei ik ergens dat ik vond dat het mochtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat een paar tieten het doet mag het wel?
Ooit. Duizend topics terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik vond dat het mocht?
Mijn tieten typen niet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat een paar tieten het doet mag het wel?
Ik wil een goddelijk lijfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel. Maar dat zet ik ook niet onder elkaar in een SC topic.
nou ik dacht eerlijk gezegd wel ow mooi dan is dat nagerecht waar ik spijt van had er ook zo weer uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een goddelijk lijf
Rood haar
Een appartement
Geld
Orchideeėn
Drie kilo chocola
Een sprei van Pip
Een bioscoop in de kelder
Forum Opties | |
---|---|